Surprizele de miercuri!(11)

Si miercurea aceasta este una plina de surprize,dar incepand de astazi nu vom mai avea surprize in fiecare miercuri,ci in prima miecuri din fiecare luna.Exista un singur avantaj al acestei hotarari:asteptarea va fi mult mai mare,iar surprizele ne vor surprinde mult mai mult:D.

Motivele care au dus la aceasta decizie sunt:
1. Frecvenţa foarte mare de noutăţi riscă să ducă la o supraaglomerare cu informaţii, şi la o eficienţă scăzută în asimilare a lor.

2. Ritmul săptămânal de prezentare a noilor achiziţii duce şi la o banalizare a informaţiei, vă obişnuiţi să aveţi tot timpul serii noi, şi nu mai apreciaţi corect eforturile noastre şi valoarea acestor informaţii. Mai mult, sunt generate reacţii nedorite, mulţi cititori ai blogurilor care preiau informaţia n-o mai bagă în seamă, „fiind sătui” de ea.

3. Tot abundenţa de informaţii perturbă derularea activităţii pe blogurile sponsorizate, şi nu numai, ajungându-se ca aceasta să se reducă uneori la o simplă preluare a veştilor din postarea mea. Ori în mod firesc am vrea să evaluăm blogurile în primul rând pentru alte activităţi (recenzii proprii făcute după lectura cărţilor noastre etc.)

4. În ultimul rând, urmează o perioadă extrem de încărcată din punct de vedere editorial şi trebuie să-mi aloc mai mult timp redactării cărţilor pe care le aşteptaţi.

Promotii

„Promoţia 2+1 cadou la toate cărţile LEDA” (şi nu numai, fiindcă se aplică şi la toate cărţile CORINT JUNIOR şi CORINT, ce mai, la toate cărţile grupului!) valabilă în reţeaua librăriilor Cărtureşti (din Bucureşti, Timişoara, Braşov, Constanţa, Iaşi, Cluj, Arad şi Suceava) şi pe online-ul lor:

http://librarie.carturesti.ro/promotii/editura-leda-2-1-cadou-1177/

http://librarie.carturesti.ro/promotii/corint-junior-2-1-cadou-1178/

http://librarie.carturesti.ro/promotii/editura-corint-2-1-1176/

Aparitii
Se pare ca vanzarile primelor volume ale seriei „Vampirii sudului” impreuna cu revista Bravo&BravoGil au fost destul de bune,deoarece cei de la Bravo s-au decis pentru inca 2 volume.Sa speram ca vanzarile vor merge din ce in ce mai bine si vom putea avea si restul seriei.

2 thoughts on “Surprizele de miercuri!(11)

  1. Lavinia spune:

    Super!!!🙂 Vor aparea si celelalte?
    inainte nu stiam despre vampiri sudului sau true blood pana cand nu am vazut cartea morti pana la apus in vitrina unui magazin din braila , cand am ajuns acasa am cautat pe net si am aflat despre ce era vorba asa ca am apelat la banca mea ” tati” si am luat cartea deja a doua zi hoinaream holurile scolii cu nasul in carte si lovindu-ma de toti :)) am terminat-o in 2 zile si am cumparat si al doilea volum , pe care nu l-am terminat inca dar sa fiu sigura ca nu il pierd pe al treilea l-am luat inainte , era ultimul se vanduse ca painea calda in braila si astept si vol 4 si celelelalte va rog nu ma lasati fara cartea mea de zi cu zi😦
    Felicitari si sper sa ne potoliti setea de lectura incontinuare :))

    • deea spune:

      Impreuna cu revista Bravo vor aparea inca 2 volume(pana la volumul 6).Daca vanzarile vor merge bine atunci vor continua.

      Ma bucur ca iti plac!Eu am terminat vol.2,iar acum vreau sa il citesc pe al 3-lea

      Spor la citit!

Lasă un răspuns

