Nou in biblioteca!(18)

Saptamana aceasta a fost una plina de carti.Am profitat de reducerile de 50% de la editura Leda si mi-am cumparat

Blestemul din Swoon de Nina Malkin
„Patimi de sucub” de Richelle Mead vol. 4 din seria „Georgina Kincaid”

„Suflete-umbra” de L.J. Smith vol. 6 din seria „Jurnalele vampirilor”

De la editura Leda am primit(Multumesc):
„Miez de noapte” de L.J. Smith vol 7. din seria „Jurnalele vampirilor”

„Capcana mortala” de Charlaine Harris vol. 11 din seria „Vampirii sudului”
Iar impreuna cu revista BravoGirl mi-am cumparat cel de-al 6-lea volum al seriei „Vampirii sudului”

Voi ce ati mai primit/cumparat?

3 gânduri despre „Nou in biblioteca!(18)

  1. stephany007 spune:

    Poi , si pt mine saptamana asta a fost una plina de carti 🙂
    Mi-am cumparat volumul 6 din VS , Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe , am primit cartea Eve , Cele 9 vieti ale lui Chloe King si Iubire vinovata .
    Chiar ca am avut o saptamana plina 😀

  2. Sayuki spune:

    Saptamana mea nu a fost tocmai plina… Am primit doar Rosu de Rubin, in rest…pustiu..

Lasă un răspuns

