Concurs!(21)

Update!Castigatoarea este nr.2:Miru!(lista participantilorr o gasiti aici)Astept datele tale pe deeablog@yahoo.com(adresa+nr. telefon)
Daca pana sambata viitoare nu voi primi datele voi reorganiza un alt concurs.

Sunteti fani ai seriei „Vampirii sudului” si vreti sa aflati ce se va intampla in continuare cu personajele voastre preferate?Daca da ce ziceti de un nou concurs?Premiul este cel de-al 11-lea volum al seriei„Vampirii sudului”.

Pentru a va inscrie trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare cu raspunsurile la urmatoarele intrebari:
1.Care volum din serie ti-a placut cel mai mult?
2.Cum se numeste fratele lui Sookie?
3.Urmaresti serialul facut dupa carti?(True blood)

Concursul se va termina sambata viitoare(19.11) tot atunci urmand sa afisez si castigatorul(dupa ora 20:00).

Mult succes!

Multumesc editurii Leda,sponsorul acestui concurs!

25 thoughts on “Concurs!(21)

  1. giorgiana turcu spune:

    1.nu le-am citit inca pe toate(spre rusinea mea), dra mi-a placut mult clubul mortilor,m-a prin repede actiunea cartii, m-a facut sa traiesc alaturi de sookie dezamagirea pe care o simte fata de tradarea lui bill, atractia ei catre eric, dar si catre varcolacul Alcide,se pare ca sookie nu trebuie decat sa aleaga, are de unde….o carte pe care am citit-o rapid, m-am amuzat si m-am suparat alaturi de sookie…., acum mai am de citit inca alte doua din serie.
    2.Fratele lui sookie se numeste Jason
    3.Serialul nu l-am urmarit(inca) dar citind cartile, cu siguranta ca va fi ‘must ‘ sa-l vizionez

  2. miru spune:

    1. preferata mea e’ Morti pana la apus’
    2. Jason
    3. True Blood e preferatul meu

  3. criss spune:

    1. Clubul mortilor
    2. Jason
    3. Urmaresc serialul de cand a aparut

  4. books4iulik spune:

    1. Categoric Moarta
    2. Jason
    3. Unul din serialele mele preferate

  5. stephany007 spune:

    Buna !
    Vreau sa spun in primul rand ca sunt o fana a cartilor desi nu am decat 7 volume , urmand sa-mi iau maine volumul 8 .
    Acum , sa incepem cu inceputul .
    1) Cel mai mult mi-a placut volumul 2 , Moarte la Dallas
    2) Fratele lui sookie se numeste Jason
    3) Din pacate , timpul nu imi permite sa urmaresc si serialul😦
    Pwpici ! :X

  6. Buna :* !
    1.Moarte la Dallas clar:X
    2.Jason😛
    3.Daa:X dar trebuie sa recunosc:”> e cam…:))

  7. Rossana spune:

    1. Trebuie sa aleg numai unul ??? Ok. Atunci MORTI CU TOTII.
    2. Fratele lui Sookie se numeste Jason.
    3.Urmaresc serialul. De fapt e a doua oara cand ma uit la el si de abia astept continuarea.

  8. 1. Clubul mortilor
    2. Jason
    3. Urmaresc serialul .

  9. Gheorghiev Alexandra spune:

    1.morti pana la apus
    2.jason
    3.urmaresc serialul:D

  10. Larisa M spune:

    1. Morti pana la apus, fiindca a fost primul volum si acesta m-a convins ca este o serie ce merita citita.
    2. Jason
    3. Din pacate nu urmaresc serialul, nu imi permite timpul x( scoala asta >.<

  11. Zanfir Gabriel ( ZobBy ) spune:

    1. Doar unul ? :O Imposibil !! Cu greu spun : ,,Moartea-n familie”
    2. Jason😐
    3. Da ! Ador serialul !
    Succes tuturor ! >:D<

  12. 1. Morti pana la apus, deoarece acest volum m-a convins ca merita sa citesc si urmatoarele carti.:P
    2. Jason
    3. Da ,uneori il urmaresc !!!Este genial!!!Pacat ca nu am mai mult timp ca sa urmaresc toate serialele,:(

  13. Razvan M spune:

    1) Desi mi-au placut toate romanele, volumul meu preferat este „Moarta Pentru Toti”.
    2)Jason
    3) Da, urmaresc serialul si sunt la zi cu episoadele.😀 Cand am inceput sa citesc si cartile eram deja la al treilea sezon. Desi este foarte diferit de carti, are si serialul farmecul sau si este foarte reusit.

  14. Waryna spune:

    1.Moarte la Dallas
    2.Jason
    3.Din pacate nu urmaresc serialul😦

  15. Oanna spune:

    – Clubul mortilor
    – Jason
    – Nu urmaresc serialul

  16. lunateca spune:

    1 categoric moarta….cand devine eric amezic
    2jason
    3 nu….desi as vrea, nu am hbo nici pc

  17. Horvat Roxana spune:

    1.Volumul care mi-a placut cel mai mult a fost ….toate cele 7(sunt cele pe care am apucat sa le citesc). Scuze pentru acest raspuns dar nu ma pot decide🙂 deoarece toate m-au captivat si m-au tinut in suspans pana la ultima fila asa ca, acesta ramane rasunsul meu:).
    2.Jason
    3.Da il urmaresc. De fapt serialul mi-a starnit interesul pentru a citi cartiile.

  18. ioana alexandra spune:

    1. Moarta pentru toti mi-a placut cel mai mult
    2.Jason
    3. nu urmaresc serialul din lipsa de timp.

  19. Adi D spune:

    1. Moartea la Dallas (nu le-am citit pe toate inca, dar acesta este favoritul meu pana acum).

    2. Jason.

    3. Da, urmaresc serialul True Blood si sunt fan al acestuia. Datorita lui am aflat de existenta cartilor. Imi place faptul ca serialul nu este o adaptare mot-a-mot a cartilor. Te poti bucura de ambele fara a avea vreun sentiment de redundanta.

  20. Cristina spune:

    1. Morti cu totii
    2. Jason
    3. Normal ca urmaresc serialul😀 Aceasta m-a convins sa dau si o sansa cartilor😀

  21. Ciprian Major spune:

    1.Mi-a placut mult prima carte – Morti pana la apus , o carte plina de mister , suspans si care da o noua viata seriei de odinioara.
    2.Fratele lui Sookie se numeste Jason.
    3.Am urmarit vreo 3 episoade , dar am incetat sa ma mai uit.Oricum , cartile sunt mai bune ca serialul / filmul intotdeauna.

  22. diana spune:

    1.Nu le-am terminat pe toate dar imi place clubul mortilor cel mai mult.
    2.Jason
    3.Stau foarte prost cu timpul dar cat de curand ma voi uita.

  23. min spune:

    1.Care volum din serie ti-a placut cel mai mult?
    Abia ce le-am cumparat cu Bravo si am inceput prima carte, deci inca nu am o carte preferata, inca
    2.Cum se numeste fratele lui Sookie?
    Jason stackhouse…nu stiu daca numele de fam e corect,nu mai caut pe net
    3.Urmaresti serialul facut dupa carti?(True blood)
    Normal. Astept sezonul 5, da pana in vara mor :((

  24. alexandra spune:

    1.mi-a placut foarte mult primul volum din serie si anume morti pana la apus
    2.jason stackhouse
    3.sigur ca da,provoaca dependenta si abia astept cel de-al 5-lea sezon

  25. Cezara spune:

    1. Morti pana la apus clar de la ea a inceput toata magia. M-a captivat efectiv.
    2. Jason
    3. Urmaresc serialul dar e cam… indecent ca sa zic asa…

Lasă un răspuns

