Leapsa!

Am primit leapsa de la Simona:), mersi.

1. Imi poti spune: Andreea sau Deea

2. Mi-ar placea sa ma numesc:imi place numele meu

3. Daca as fi un personaj de carte, as fi:Rose din AV

4. Melodia mea preferata este:am mai multe

5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine:Marti

6. Imi e dor de:vacanta

7. Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe:Robert Pattinson

8.Urasc scoala pentru ca:nu toti colegii sunt de treaba

9.Imi place scoala pentru ca:Unii profesori sunt foarte nostimi si pot invata cateva lucruri noi

10.Culoarea mea preferata e:albastru

11.Partea preferata a zilei pentru mine e:seara

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? vampiri

13.Mi-ar placea sa locuiesc: in New York

14.Azi sunt fericit pentru ca:este sambata

15.A fost un cosmar sa vad:ca unii oameni sunt prea cruzi

16.As vrea sa:zbor

17.Mi-ar placea sa existe: creaturi supranaturale

18.As vrea sa lucrez in domeniul:momentan nu stiu sigur

19.Daca as avea o putere ar fi:sa citesc gandurile celorlalti

20.Imi place numele:Eric

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care:sunt mereu alaturi de tine

22.Citatul meu preferat este:”Sunt doua feluri de ati trai viata -unul de a crede ca nu exista miracole, altul de a crede ca totul este un miracol”

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e:sa fi mereu fericit

24.As vrea sa pot:calatori in timp

25.Viata e frumoasa pentru ca:exista si parti bune

26.Planul meu secret e sa: ?:)Am multe planuri secrete

27.Imi place serialul: plac serialele:The secret circle,The vampire diaries

28.As vrea sa scriu despre:creaturi supranaturale

29.Vreau sa iti spun ca:iti multumesc ca ai citit ce am scris mai sus:)

31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt:toti cei care nu au primit leapsa pana acum

Lasă un răspuns

