Concurs!

Update!Lista participantilor o gasiti aici(click)
Castigatoarea este nr 25:monika96.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com.

Cei care nu ati castigat nu va descurajati deoarece urmeaza alte concursuri!Mai este putin si vine Craciunul!Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul…Decembrie este luna mea preferata fiindca ador Craciunul(imi place atat de mult atmosfera de Craciun,sa impodobesc bradul,sa ascult colinde etc.),dar si pentru ca tot in luna decembrie este si ziua mea de nastere.

Si fiindca mai sunt inca 2 zile pana cand blogul meu va implini un anisor m-am gandit sa sarbatorim impreuna cu un concurs.Premiul este volumul 2 din seria „Altfel de ingeri”:Tradari si este oferit de editura Leda(multumesc!)

Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare cu raspunsurile la urmatoarele intrebari:
1.Cine devine cel mai bun prieten al lui Dru,dupa ce este transformat in loup-garou ,in primul volum?(raspunsul il gasiti aici)
2.De la ce credeti ca vine numele „Dru”?(puteti scrie un singur cuvant sau cate vreti voi-si inca ceva!Vreau sa imi spuneti parerea voastra).
3.Cei care vror o sansa in plus trebuie sa puna pe blogul lor/facebook o postare despre concurs.(cand va inscrieti va rog sa scrieti si link-ul catre postare)

Castigatorul va fi ales cu random.org
Mult succes!Castigatorul va fi afisat pe 3 decembrie dupa ora 22:00.

29 thoughts on “Concurs!

  1. Neagu Alina spune:

    1.Graves este cel mai bun prieten al lui Dru
    2. Pai Dru pe mne ma duce cu gandul la „drumetii” sau ceva de genul, mai ales ca tatal ei calatoreste mult (cum este si prezentat in prima carte) Sincer la asta ma gandesc „drumetii”. Suna cam nebunesc :-??
    3. sorry nu am blog😦

  2. Bunaa:*:*!

    1.Graves:)
    2.Sincer nu prea stiu..Dru..pare un nume mic si neinseamnant dar este mare .. . Adk ca si Dru..la prima vedere pare o adolescenta tipica:D dar daca stai mai mult de 5 min. cu ea totul se schimba :)). Un nume mic dar frumos pentru o persoana mica dar puternica:*:)).
    3.Nu am..pot lasa pe fb?:-s

  3. […] de Veronica Roth. Data-limita pana la care va puteti inscrie este 14 decembrie. 2. Blogul d3sprecarti ne invita sa castigam o alta carte abia publicata de Editura Leda, si anume “Tradari“, […]

  4. Gheorghiev Alexandra spune:

    1.Graves este cel mai bun prieten al lui Dru
    2.dru:-?…nu-mi dau seama exact de la ce nume vine,dar presupun ca e un nume foarte lung:-??
    3.http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001851883876

  5. Alecsa All spune:

    1. Cel mai bun prieten este Graves
    2. Dru..pe mine ma face sa ma gandesc la Andreea..Andrew..Dru..ceva pe acolo..Sau probabil vine de la un nume vechi si complicat: Drullia,Druilla, Druzillia, Drullie , Drulliana, Drullstein. Chiar sper ca numele alese de mine nu sunt corecte..suna foarte aiurea..:))
    3.http://www.facebook.com/#!/Alexxa.All/posts/100910000027489

  6. ZobBy spune:

    1.Graves
    2.dru:-??…nu-mi dau seama exact . ceva lung sau ceva englezesc😐
    3. http://www.facebook.com/gabriel.zanfir – e pe wall postarea🙂

  7. sandybook spune:

    1. Graves este prietenul lui Dru, care a devenit loup-garou.
    2. Sper numai ca nu de la Drusilla sau Drummond (nume englezesti)😀, ci de la altceva mai inteligent si interesant. Poate este un acronim: de la „Deadly Rough Unique” (DRU) – Mortala, Dura, Unica😀.
    3. Am postat pe blogul meu: http://sandybook.wordpress.com/2011/12/01/concursuri-11/

  8. Alexandra. spune:

    \buna!
    1. Graves
    2. Hmm nu stiu.. de la ceva englezesc.. dar nu imi dau seama
    3. Am postat pe twitter: https://twitter.com/#!/Alecu9/status/142360547734716416

  9. giorgiana turcu spune:

    Graves este cel mai bun prieten al lui Dru
    2.dru…drucilla poate, nu stiu, asta imi vine in minte
    giorgiana turcu

  10. lavander spune:

    cel mai bun prieten al lui Dru este Graves
    Dru: Andrew (Greek), Drew (Welsh) and Drury (Old French), and the meaning of Dru is „man, warrior; wise; loved one”
    https://www.facebook.com/?sk=app_2309869772

  11. min spune:

    1.Graves
    2. Dupa mine, Dru inseamna forta…neinfricare

  12. Dreams*Link spune:

    Buna.
    1. Numele celui mai bun prieten al lui Dru este Graves.
    2. „Dru” este un nume englezesc care provine de la prescurtarea numelui „Andrew”, fiind folosit atat pentru fete, cat si pentru baieti.
    3. Am postat pe Facebook: http://www.facebook.com/diana.gavrila/ pe perete (nu merge altfel).
    Multumesc.

  13. ioana alexandra spune:

    hello:)
    1. Graves este cel mai bun prieten al lui Dru
    2. hmm.nu sunt foarte sigura de la ce vine numele ei dar cel mai probabil ar fi de la numele Andrew
    3. am postat aici http://www.facebook.com/#!/yoana.alexandra1

  14. Scrum de Vise spune:

    1.Graves
    2.Numele Dru ma duce cu gandul la Druizi,vechi membri ai bisericii precrestine.Cuvantul druid in celta inseamna stejar,iar pentru celti stejarul insemna putere.Asta o defineste si pe Dru este o fata puternica pe care nu o poate dobora nimeni.
    3.http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=300223736667381&id=100002625144250

  15. monika96 spune:

    1.Graves este cel mai bun prieten al lui Dru
    2.Cred ca numele de Dru,vine de la Druizi sau ceva de genu.Adica pe mine la asta ma duce cu gandul numele ei.
    3AM POSTAT AICI https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000577295462

  16. lunateca spune:

    1. Cel mai bun prieten este
    Graves
    2. dru cred ca vine de la drumini….sau nu stiu
    3 am postat pe facebook mirela nedelcu

  17. Rose spune:

    1. Graves este cel mai bun prieten al lui Dru
    2. Cred ca numele Dru vine de la Andreea sau ceva de genul

  18. Flori spune:

    1. Cel mai bun prieten al lui Dru este Graves
    2. Numele cred ca vine de la Andrew..

  19. B-Kitty spune:

    1. Cel mai bun prieten al ei este Graves.
    2. Cand m-am apucat sa citesc cartea am zis ca sigur vine de la Drusilla desi nu prea i se potriveste. Apoi mi-am amintit ca in Buffy era o tipa, vampir pe nume Drusilla si nu ar fi exclus ca autoarea sa se fi inspirat de acolo. (^_^)
    3. Sper ca merge link-ul: http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/permalink.php?story_fbid=101136803339045&id=100000296603188

    si 4. Multumim!!!! (^_^)

  20. Luiza spune:

    1. Graves
    2. Dru>>Andrew

  21. Ramona Alexis spune:

    1. Cel mai bun prieten al lui Dru este Graves
    2. Numele de Dru ma trimite cu gandul la numele de Andrew, Drew, altceva nu-mi dau seama ce poate fi, dar n-ar fi exclus ca autoarea sa ne surprinda cu ceva mai special referitor la numele ei.
    3.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=196994953718155&id=100001503775149

  22. Larisa M spune:

    1. Graves
    2. Dru ma duce cu gandul la Andrew, desi este nume de baiat. Poate ca autoarea face referire la anumite calitati specifice baietilor prin acest nume.

  23. Elly spune:

    1. Graves
    2. Numele Dru ma duce cu gandul la Drum.. drumetii..

  24. Deea spune:

    1. Graves devine cel mai bun prieten al lui Dru.
    2. Eu sincer, sincer, cred ca vine de la druizi.:)) Stiu ca e ciudat, dar ma gandesc ca are vreo legatura:)

Lasă un răspuns

