Concurs!

Update!Mai jos aveti listele cu participantii:).Si ca sa nu va mai tin in suspans castigatoarul este nr.18:Dreams*Link.Felicitari!Astept datele tale pe deeablog@yahoo.com(adresa completa+nr de telefon).

Maine voi da startul unui nou concurs!

Fiindca mai este putin si vine Mos Nicolae m-am gandit sa dau startul unui nou concurs.De data aceasta premiul este „Jocul minciunii” de Sara Shepard(am terminat-o de citit ieri si mi-a placut mai mult decat „Micutele mincinoase”)

Sponsorul acestui concurs este editura Leda(multumesc).

Pentru a participa la concurs trebuie sa lasati printr-un comentariu raspunsurile la urmatoarele intrebari:
1.V-ar placea sa descoperiti ca aveti o sora/frate geaman(a)?
2.Care dintre cele doua surori este moarta?Sutton sau Emma?(click aici)
3.Cate volume vor fi in total?(gasiti raspunsul aici)

Castigatorul va fi afisat pe 6 decembrie(dupa ora 20:30) si il voi alege cu random.org

Mult succes!

48 thoughts on “Concurs!

  1. Alexandra spune:

    1.Ar fi super!In primul rand de cand eram mica imi doream sa am o sora geamana .Nici nu-ti mai trebuie prietena :)) cu care sa te duci la cumparaturi sau sa va faceti temele.In al doilea rand,daca as fi singura la parinti cred ca as fi in al noulea cer pentru ca te simti singur si te plictisesti la un moment dat.2.Sutton este moarta.3. 4 volume

  2. Ioana S spune:

    1. Buna, Da, mi-ar placea sa am un frate geaman. Pentru ca practic am gandi la fel, am face totul in acelasi fel, nu ne-am contrazice deloc si per total, am fi prietenii ideali. Cred ca ar fi perfect sa am un frate geaman, eu fiind fata.
    2. Sutton
    3. 4 volume vor fi in total

  3. sandybook spune:

    1. Da, mi-ar placea, pentru ca gemenii au un soi special de comunicare „privata”, pe care ceilalti oameni nu-l au. Cred ca ar fi foarte interesant de experimentat asa ceva😀
    2. Sutton e sora moarta.
    3. Vor fi in total 4 volume.😀

  4. Nya spune:

    1. Da. Cât timp nu m-ar enerva.
    2. Sutton
    3. 4 volume.

  5. Luiza spune:

    1.nu,imi place sa cred ca sunt unica
    2.Sutton
    3. 4 volume

  6. 1.Nu mi-ar placea sa am o sora geamana.Prea multe complicatii:)) .Eu sunt eu.
    2. Sutton
    3. 4 volume.

  7. Laurentzyu spune:

    1. Normaaaal! Nici nu stiu de ce ma mai intrebi. Intotdeauna mi-am dorit acest lucru, insa nu s-a intamplat. Cel putin nu pana acum!🙂
    2. Sutton este moarta!😦
    3. Seria va cuprinde 4 volume, dar spun ca e mare pacat. Daca ai spus ca e frumoasa cartea, doar 4 volume eu cred ca nu sunt de ajuns!😀

  8. Dana spune:

    1. Raspunsul meu va parea egoist , dar nu mi-ar placea , deoarece imi place sa cred ca nu mai e numeni ca mine pe acest Pamanat , ca eu sunt ceea ce sunt 100 % unicat !
    2. Sora moarta este Sutton .
    3. 4 volume .

  9. Gheorghiev Alexandra spune:

    1.da mi-ar place foarte mult,ar fi un „mister”pentru mine
    2.Sutton
    3.4 volume

  10. 1.nuu, nu mi-ar place o sora geamana, chiar daca intre gemeni e o egatura specila, cred ca si lumea te-ar rprivi ca o curiozitate si ar fi enervant sa te incurce cu sora ta sau invers, si sa te imbrce parintii ani de zile la fel, deci nu.
    2.sutton e sora moarta
    3. 4 volume va avea seria

  11. Anca A spune:

    Cred ca ar fi interesant daca as descoperi ca am o sora/frategeaman(a).
    Sutton este sora moarta
    Seria contine 4 volume

  12. Ramona Alexis spune:

    1. Da, mi-ar placea sa am o sora geamana, probabil ca ne-am amuza de ceilalti dandu-ne drept cealalta:))
    2. Sutton e cea care a murit
    3. Seria va avea 4 volume.

  13. stan cristina spune:

    1. Nu, la varsta mea ar fi prea complicat🙂
    2. Sutton e cea care a murit
    3. Seria va avea 4 volume.

  14. ioana alexandra spune:

    1. da, mi-ar placea foarte mult sa am un frate geaman ( as fi curioasa sa vad cum as arata in varianta masculina:))). dar si o sora geamana ar fi buna (as pune-o sa faca tot ce nu vreau eu sa fac:P)
    2. Sutton e moarta
    3. seria va avea 4 volume

  15. Roman Diana Manuela spune:

    1. nici mie nu mi-ar placea sa am o sora geamana. Cred ca s-ar naste o competitie pentru a arata fiecare ca este mai buna decat cealalta, ceea ce ar duce automat la o relatie destul de tensionata, asta depinde bineinteles si de caracterul fiecareia.
    2. Sutton este cea care a murit.
    3. seria cuprinde 4 volume.

  16. Deea spune:

    1. Nu, nu cred ca mi-ar placea, urasc sa fiu copiata.:))
    2. Sutton a murit.
    3. Patru volume.

  17. Alecsa All spune:

    1. Mie mi-ar placea sa am o sora sau un frate geaman. Ar fi chiar tare
    2.Sutton este sora moarta
    3. Seria are 4 volume

  18. Dreams*Link spune:

    1. Da, mi-ar fi placut mult sa am un frate geaman…in schimb am doar o sora mai mica.
    2. Sutton este geamana moarta.
    3. Seria contine 4 volume.

  19. 1.Da, mi-as dori sa am o sora geamana sau un frate, dar din pacate sunt singura la parinti.
    2.Sutton este geamana moarta.
    3.Seria este formata din 4 volume.

  20. 1. Eu am un frate geaman ! Si e destul de naspa , pentru ce suntem amandoi in continua concurenta . Dar totusi este smecher pentru ca stii ca exista cineva ca tine – chiar daca suntem fraterni => nu semanam
    2. Sutton este geamana moarta
    3. Seria are 4 volume

  21. lunateca spune:

    1. normal ca mi.as dori o sora geamana, ar fi prea tare
    2. Sutton
    3. 4 volume vor fi in total

  22. ~Erin spune:

    1. Da, mi-ar placea.
    2. Sutton.
    3. Vor fi 4 volume in total.

  23. Larisa Lary spune:

    1.Da mi-ar placea sa am o sora geamana si ar fi foarte interesant.
    2.Sutton este moarta.
    3.Vor fi 4 volume in total.

  24. Darkflayer spune:

    1. Da, mi-ar placea, pentru ca gemenii au un soi special de comunicare “privata”, pe care ceilalti oameni nu-l au.
    2. Sutton e sora moarta.
    3. Vor fi in total 4 volume.

  25. lavander spune:

    1. mi-ar placea sa am o sora geamana, este unul din visurile copilariei mele, mai ales pentru ca sunt singura la parinti
    2.Sutton este moarta
    3. $ volume va avea seria

  26. Oanna spune:

    1) Da, mi-ar placea sa am o sora geamana
    2) Sutton
    3) vor fi 4 volume

  27. Adela spune:

    1) Da, mi-ar placea foarte mult sa am o sora geamana. Mai ales as vrea sa aflu daca intradevar exista legatura telepatica intre gemeni sau nu🙂
    2) Sutton este cea moarta
    3) Seria va avea 4 volume

  28. Timea spune:

    1.Eu din pacate nu am frati, mereu mi-am dorit sa am un frate, deci cred ca m-as bucura. Insa de mica am fost rasfata de bunici, parinti, etc., si sincer cred ca ar fi foarte greu(dar nu imposibil) pentru mine sa ma obisnuesc sa-mi impart lucrurile si chiar parintii cu o alta persoana.
    2. Sutton
    4. Vor aparea 4 volume

  29. Adelina N spune:

    1. Mie personal nu mi-ar placea sa am o sora geamana. Mi s-ar parea ciudat sa existe doua „eu” sau doua „ea”.
    2 Sutton este sora cea moarta.
    3.Vor fi in total 4 volume

  30. Neagu Alina Nicoleta spune:

    1. Mi’ar placea mult!!!! Mai ales daca am fi 2 surori cu caractere asemanatoare,in majoritatea cazurilor chiar daca gemenii se aseamana fizic, ca si caracter sunt diferiti si mi’ar placea sa am o sora geamana care sa se asemene cu mne,atat fizic cat si din punctul de vedere al comportamentului.
    2.Sutton este sora moarta
    3. in total vor fi 4 volume

  31. monika96 spune:

    1. Mi-ar place foarte mult sa descoper ca am un frate geaman!!
    2.Sutton este sora moarta
    3. in total vor fi 4 volume

  32. MissAllSunday spune:

    1.Ar fi prea tare sa ma trezesc in casa ca am o sora geamana.Ne-am face un program cand si cine merge la scoala in ziua respectiva=)))))))).
    2.Sutton este sora moarta.
    3.Din pacate are 4 volume.

  33. Ciprian Major spune:

    1.Ar fi super sa am un frate geaman , parca imi si pot imagina cum e sa ne schimbam locurile intre noi si sa avem grija sa nu intram in belele.
    2.Sutton este cea moarta
    3.Seria va avea 4 volume

  34. Irina Gabriela spune:

    1. Daca as avea o sora geamana si daca ar fi si mai … sarita de pe fix (exact opusul firii mele „pasnice”) cred ca ar fi perfect ;))
    2. Sutton.
    3. Seria are 4 volume.

  35. Miky Zanfir spune:

    1. Eu am un frate geaman si nu semanam ! e destul de tare
    2. Sutton
    3. 4 volume

  36. Scrum de Vise spune:

    1.Nu mi-ar placea
    2.Sutton
    3.fix 4 volume:(

  37. kyky` spune:

    1.Nu, sincer nu mi-ar placea.
    2.Sutton
    3. 4 volume

  38. Roxy spune:

    1. Da, ar fii chiar interesant sa fie cineva ca mine:)
    2. Sutton.
    3.4 volume

  39. Maria spune:

    1. Nu mi-ar placea, ar fii plictisitor.
    2. In Sutton.
    3. 4 volume

  40. Ramona spune:

    1. Mie mi-ar placea.
    2. Sutton
    3. 4 volume

  41. Mihaela spune:

    Buna, scuze ca intru atat de tarziu, am uitat de acest concurs!:(

    Deci:
    1. Consider ca aceasta ar fii o experienta unica, astfel incat as fii f incantata.
    2. In Sutton
    3. 4 volume

    Sper ca se va lua in calcul:D

  42. elena spune:

    Sper ca nu e prea tarziu si inca mai pot participa🙂

    1. Nu stiu sigur daca mi-ar placea. Pe de o parte, ar fi foarte interesant sa existe cineva la fel ca mine, sa facem multe „smecherii” impreuna, sa schimbam „locurile” etc. Dar pe de alta parte ar fi putin cam complicat🙂
    2. Sutton.
    3. 4 volume

  43. Madda Ilade spune:

    1. Mi-ar fi placut sa am o sora geamana alaturi de care sa cresc. Ideea descoperirii unui asemenea lucru dupa multi ani, nu stiu cat de mult m-ar incanta.
    2. Sutton este cea moarta.
    3. Seria contine 4 volume.

  44. Mihaela spune:

    Scuze, raspunsul la 2 este Sutton;))

  45. Andreea spune:

    1. Nu, nu mi-ar placea.
    2. Sutton
    3. 4 volume

  46. Ana spune:

    1. Da, ar fi chiar super.
    2. Sutton
    3. 4 volume
    😀 Succes!

  47. 1.Dap:D
    2.Sutton
    3.4 volume

Lasă un răspuns

