Concurs „Revelatii”!

Imi cer scuze ca nu am postat acum 2 zile acest concurs,dar nu am avut timp:(.

Perioada de desfasurare a concursului este 9.12-17.12(castigatorul urmand sa fie afisat pe 17.12 dupa ora 20:00 si ales cu random.org)

Pentru a va inscrie tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu,la aceasta postare in care sa spuneti care este personajul vostru preferat din seria „Sange albastru” si de ce.

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

26 de gânduri despre „Concurs „Revelatii”!

  1. Adelina N spune:

    Personajul meu preferat din seria „Sange albastru” este Schuyler pentru ca este diferita si nu accepta sa ii fie insuflate „valori” cu care ea nu este de acord.

  2. Gheorghiev Alexandra spune:

    personajul meu preferat din seria „Sange Albastru”este Schuyler,deoarece este o fata unica,diferita fata de celelalte personaje din alte serii,este o persoana serioasa,retrasa,si isi da seama ca prin venel ei curge un sange albastru.

  3. cred ca toata lumea o prefera pe Schuyler, o fata deosebita de celelalte personaje,o fata cu capul pe umeri intr-o lume eletista,unde toata lumea e superficiala, si daca nu ai bani nu existi

    giorgiana turcu

  4. Ramona Alexis spune:

    Personajul meu preferat este Schuyler, pentru ca o plac pentru ceea ce este, o fata ce se poate deosebi foarte usor de ceilalti, si pentru ca ma regasesc in personajul ei.

  5. Luiza spune:

    Jack deoarece este capabil de sacrificiu si respecta legamintele de iubire vesnica,desi o iubeste pe Schuyler.

  6. sandybook spune:

    personajul meu preferat este tot schuyler, pentru ca lupta pentru tot ceea ce-si doreste si stie ca numai de ea depinde sa reuseasca ceea ce si-a propus.

  7. lunateca spune:

    Schuyler deoarece e independente, sincera si stie ce vrea….

  8. lunateca spune:

    Schuyler deoarece e independenta, sincera si stie ce vrea….

  9. Alle spune:

    Personajul meu preferat este…tot Schuyler,deoarecee ste diferita de toate celelalte fete (e speciala)

  10. Neagu Alina Nicoleta spune:

    Schuyler deoarece este o fata cu capul pe umeri care stie cum sa se faca remarcata.

  11. Schuyler deoarece are o personalitate puternica si nu se lasa doborata de nimic.

  12. Ce as vrea si eu sa castig dar la ce noroc am:))).

    Jack .. desi o iubeste pe S. isi pastreaja juramintele facute. . este in stare sa se sacrifice.

  13. […] unui nou concurs care se va termina tot pe 17.12~tot atunci se termina si concursul pentru cartea “Revelatii” de Melissa De la Cruz (astfel premiul va ajunge la castigator inainte de […]

  14. Stephany007 spune:

    Personajul meu preferat este Schuyler , deoarece lupta pt ce este bine , si este curajoasa , puternica si cu picioarele pe pamant . Ah , si pt ca e indragostita 😀

  15. doria10 spune:

    Personajul meu preferat este tot Schuyler pentru ca este o luptatoare si vrea sa reuseasca prin fortele proprii.

  16. Irina Gabriela spune:

    Schuyler fiindca este stapana pe sine, hotarata si are o fire aparte si puternica.

  17. luci10 spune:

    Jack pentru ca are spirit de sacrificiu.

  18. andradarling spune:

    Personajul meu preferat este Schuyler pentru ca are o personalitate puternica.

  19. alex121 spune:

    Jack deoarece isi respecta legamintele de iubire vesnica.

  20. criss18 spune:

    Personajul meu preferat este Schuyler pentru ca are un caracter puternic.

  21. crespo spune:

    Jack pentru ca este in stare de sacrificiu.

  22. Iuliana spune:

    Schuyler Van Alen, pentru simplul motiv ca are curajul sa fie „altfel”.

  23. Oanna spune:

    Schuyler este personajul meu preferat. Asta deoarece este o fata puternica care stie ce vrea si lupta pentru ceea ce isi doreste.

  24. monika96 spune:

    Personajul meu preferat din aceasta serie este Schuyler,deoarece lupta pentru ceea ce isi doreste.

  25. Darkflayer spune:

    Jack deoarece isi respecta legamintele de iubire vesnica.

  26. TheDaydreamer3 spune:

    Personajul meu preferat este Schuyler , in primul rand pentru ca este fata care stie ce vrea si pentru ca are un caracter puternic .

Lasă un răspuns

