Concurs „Pe jumatate moarta”!

Sunteti gata de un nou concurs?Daca raspunsul este „da!!!”atunci tot ce trebuie sa faceti este sa cititi cu atentie cerintele de mai jos.

Premiul este primul volum din trilogia „Madison Avery” Pe jumatate moarta de Kim Harrison

Concursul incepe astazi(19.12) si se termina pe 24.12.Castigatorul va fi afisat pe 25 si va fi ales cu random.org.

Cerintele sunt(scrieti intr-un comentariu raspunsurile):
1.Numele si prenumele
2.Sa spuneti care este ultima carte pe care ati citit-o de la editura Leda
3.Sa descrieti in cateva randuri cum v-ati simti daca ati fi in locul lui Madison(tinta unui spintecator al intunericului,captiv/a pe Pamant-mort/moarta dar nu disparut/a)?

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

36 thoughts on “Concurs „Pe jumatate moarta”!

  1. Diana spune:

    1.Numele si prenumele: Mărculescu Diana
    2.Sa spuneti care este ultima carte pe care ati citit-o de la editura Leda:
    Academia vampirilor 6 : Sacrificiu final .
    3.Sa descrieti in cateva randuri cum v-ati simti daca ati fi in locul lui Madison(tinta unui spintecator al intunericului,captiv/a pe Pamant-mort/moarta dar nu disparut/a)?
    M-as simti… inexistenta, ca o stafie. As incerca sa imi aduc aminte de lucrurile care imi placeau cand eram ‘reala’, sa apreciez unele fapte pe care, in trecut, nici nu le observasem… si, nu in ultimul rand, sa lupt din tot sufletul pentru a-mi recastiga existenta. Cat despre spintecatorul ala afurisit care m-a facut sa ajung aici… o sa am eu grija de el >:)

  2. Gheorghiev Alexandra spune:

    1.numele si prenumele:gheorghiev alexandra ioana
    2.ultima carte de la editura leda a fost:nu plange sub clar de luna de heather davis
    3.Sa descrieti in cateva randuri cum v-ati simti daca ati fi in locul lui Madison(tinta unui spintecator al intunericului,captiv/a pe Pamant-mort/moarta dar nu disparut/a)?As incerca sa-mi aduc aminte de cei care mi-au fost alaturi in momentele grele,de momentele placute petrecute alaturi de cei dragi si alaturi de colegi,as incerca sa-mi aduc aminte de lucrurile care mi placea cand eram „vie”,si sa lupt pentru a ma reintoarce la viata si sa-mi castig din nou existenta pierduta.Cat despre spintecatorul ala afurisit care m-a facut sa ajung aici… o sa-l fac sa plateasca pentru toate lucrurile astea care m-au adus pana aici.

  3. doria10 spune:

    1. Nume: Tarta Dorina Mariana
    2. Editura Leda: „Beatrix” de Honoré de Balzac
    3. Daca as fi in locul lui Madison, sper sa nu fiu niciodata, as lupta, as incerca sa-mi fac un grup de prieteni care sa ma ajute sa-mi recastig viata sau macar linistea sufletului. As fi usoara ca un fulg, as fi transparenta, as scormoni in mintea spintecatorului si as gasi o metoda sa ma razbun pe el.

  4. giorgiana turcu spune:

    1.giorgiana turcu
    2.ultima cartea leda citita: vise de sucub. Georgian Kincaid
    3.cum mias simti daca ati fi in locul lui Madison(tinta unui spintecator al intunericului,captiv/a pe Pamant-moarta dar nu disparuta)?
    as incerca sa -mi vad familia, sa veghez asupra lor, trista si sfasiata de dorinta de a-i atinge, de a-i imbratisa, fara sa pot sa le spun ca sunt acolo, ca sa nu-i sperii, as cauta pe cineva care ar putea sa ma ajute sa ies din acea stare,sa ma ajute sa ma razbun pe cel care mi-a facut asta….

  5. Ade spune:

    1.Iliescu Alexandra
    2.Eve
    3.Daca as fi in locul lui Medison pentru inceput m-as asigura ca spintecatorul nu va mai face nimanui ce mi-a facut mie, apoi mi-as gasi macar un prieten si as face tot ce pot pentru a ma intoarce

  6. Dana spune:

    1. Brasoava Dana Stefania .
    2. Carpe Corpus .
    3. Daca as fi Madison , cel mai probabil m-as simti moarta , pentru ca pentru mine , cel mai important lucru este sa fiu libera ! M-as lupta pe cat posibil sa-l impiedic sa mai faca asa ceva altor persoane si as incerca sa ma reintorc printre persoanele care m-au tinut in viata datorita faptului ca nu m-au uitat : familia si prietenii .

  7. lunateca spune:

    nedelcu mirela
    ultima carte a fost Caderea
    daca as fi in locul ei nu prea stiu ce as face….probabil m.as razbuna….si as putea sa ma lupt cu spintecatorul

  8. lavander spune:

    Diaconu Andra
    ultima carte citita a fost Caderea, dar am terminat de recitit acum 15 minute Casa de Sticla
    daca as in locul lui Madison as fi descumpanita, trista, mi s-ar parea ca toata viata mea s-a terminat, ceea ce n-ar fi desprte de adevar, dar as incerca sa ma razbun, sa fac ceva, nu pot doar sa-mi plang de mila

  9. Ana spune:

    1. Morosan Ana Maria
    2. Ultima carte citita este Altfel de ingeri de Lili St.Crow
    3.E destul de greu sa vorbesti despre ceva ce nu ti s-a intamplat, dar presupun ca daca as fi in locul lui Madison as fi extrem de trista si parca fara chef de viata pe care oricum nu asa avea decat jumatate din ea. Cred ca as incerca sa ma agat de tot ce e din relitate, as incerca sa nu uit ca sunt niste oameni care ma iubesc si ma vor inapoi si nu in ultimul rand as incerca sa ma razbun pe spintecator, as incerca sa lupt pentru mine si pentru cei din jur.

  10. Rofel Carla spune:

    1.Rofel Carla-Andrada
    2.Ultima carte citita de la editura Leda a fost „Cele noua vieti ale lui Chloe King-Caderea”
    3.Clar nu m-as simtii foarte bine.As incerca sa comunic cu oamenii vii.Si daca vad ca nu as reusii,m-as resemna si as intelege situatia.

  11. Luiza spune:

    Scarlat Luiza
    Jurnalele lui Stefan:inceputurile
    m-as simti speriata,hartuita,dar in acelas timp plina de adrenalina si pregatita oricand sa ripostez,chiar daca nu as avea sanse prea mari de reusita

  12. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Eve de Anna Carey
    Cred ca la inceput as fi extrem de confuza si speriata in acelasi timp. Nu as stii de ce mi se intampla asa ceva, dar as incerca sa gasesc solutia salvatoare si raspunsuri la intrebari.

  13. Stephany007 spune:

    1) Galavan Alyna Stefania
    2) Mort de-a binelea ( Volumul 5 din Vampirii Sudului ) de Charlaine Harris
    3) Nu cred ca as face fata ! Toata presiunea , confuzia , si frica m-ar face sa imi doresc doar sa dispar . Dar in acelasi timp as vrea sa gasesc raspunsuri si sa rezolv situatia !

  14. Neagu Alina spune:

    1. Neagu Alina
    2. Ultima carte citita de la editura Leda a fost Revelatii, Sange albastru de Melissa de la Cruz.
    3. In locul ei cred ca as analiza situatia si m’as gandi cum as putea scapa, asta as face dupa ce m-as descarca prin urlete si plans.

  15. Georgiana Z. spune:

    1. Zecheru Georgiana Madalina
    2. Instrumente mortale vol. 2: Orasul de cenusa – Cassandra Clare
    3. Daca as fi in locul lui Madison, as incerca sa gasesc o metoda de a comunica cu prietenii mei si, daca este posibil, sa ma razbun pe spintecator.

  16. Izabela spune:

    1.Ciofirdel Izabela
    2.Carpe Corpus de Rachel Caine
    3.Daca as fi in locul lui Madison cred ca as trece prin cele 5 stagi:))..mai jos le arata:D

  17. 1.Capruciu Cristina
    2.Cantecele Serafimului 2 -Dragostea si Raul
    3.Daca as fi in locul lui Madison in primul rand mi-ar fi foarte frica.As cauta o cale de comunicare cu rudele sau prietenii cei mai dragi, m-as agata de amintiri de cele mai frumoase si mai durabile si in cele din urma l-as infrunta pe spintecator.

  18. rossanadeea spune:

    1. Anisie Roxana Andreea
    2. Ultima carte pe care am citit-o de la editura Leda a fost Categoric Moarta de Charlaine Harris.
    3. Habar n-am cum m-as simti daca as fi in locul lui Madison, dar cred ca as fi foarte stresata si foarte atenta la tot ce se intampla in jurul meu si m-as simti singura si in pericol non-stop.

  19. Ciprian Major spune:

    1.Major Octavian Ciprian
    2.Altfel de ingeri – Lili St. Crow
    3.Consider ca cel mai important lucru ar fi libertatea.Daca te simti liber , detasat de toata lumea , totul poate fi posibil.In legatura cu Spintecatorul , as incerca sa-i fac fata , deoarece nu mai am nimic de pierdut , as fi mort , dar nu disparut , asadar i-as tine piept.

  20. TheDaydreamer3 spune:

    Barbu Raluca
    Greselile Mirandei de Jill Mansell
    Sigur as incerca sa ma razbun , si sa omor spintecatorul ,probabil ca nu sunt singura careia i se intampla asta , deci aliatii pot sa apara🙂

  21. luci10 spune:

    1.Nume: Tarta Lucian Gheorghe
    2.Editura Leda: „Dubla Constrangere” de Chris Bohjalian
    3.Daca as fi in locul lui Madison prima data as incerca sa-l atrag pe spintecator intr-o capcana, sa-l inchid dupa gratii ca sa nu mai faca rau nimanui. Apoi as incerca cumva sa comunic cu cei vii si impreuna sa gasim solulta cea mai potrivita pentru mine.

  22. Timea spune:

    1. Bran Timeea
    2. Ultima carte pe care am citit-o a fost Categoric moarta(Charleine Harris)
    3. Daca as fi in locul lui Madison in primul rand as infrunta spintecatorul, si l-as duce cat mai departe de familia si prietenii mei. Dupa ce am scapat de le as incerca sa i-au legatura cu cei dragi, si sa petrec cat mai multe clipe fericite alaturi de ei. Iar daca ei n-ar putea sa ma vada, m-as resemna. Ca ingerul lor pazitor as merge cu ei peste tot, si as avea grija ca nimeni sau nimic sa nu-i raneasca.

  23. monika96 spune:

    1.Troie Monica
    2.Ultima carte citita de la Leda a fost Academia Vampirilor 6-Sacrificiul Final
    3.Daca as fi in locul lui Madison,as incerca sa ma razbun pe spintecator,apoi mi-as apara familia si prieteniii.

  24. Scrum de Vise spune:

    1.Petcu Elena Larisa
    2.Ultima carte de la Leda citita de mine a fost Altfel de ingeri
    3.Daca as fi Madison as incerca sa imi salvez familia de spintecator si sa caut o cale prin care sa il pot distruge.Pe primul locul este familia astfel pentru ei mi-as sacrifica si viata daca este nevoie ca sa ii scap din calea spintecatorului.

  25. Roberto spune:

    1. Roberto Beto
    2. ultima carte pe care am citit-o a fost Eve scrisa de Anna Carey
    3. In locul lui Madison eu as fugi ca sa am un avantaj si sa ies din raza tintei cat sa imi trag sufletul putin si apoi as incerca sa schimb roata cu ceva sprijin. Sa fiu eu spintecatorul, spintecatorului.

  26. crespo spune:

    1.Nume: Lucian Dorin Tarta
    2.Editura Leda: Viziuni Insangerate de Kay Hooper
    3. Cel mai important lucru ar fi sa-l constrang pe spintecator sa nu mai faca rau nimanui. Dupa aceea as incerca sa chimb destinul meu, sa revin in lumea celor vii.

  27. Ramona Alexis spune:

    1. Nume:Balaban Ramona-Alexandra
    2. Ultima carte pe care am citit-o de la editura Leda este Puterea, vol 2 din Cercul Secret
    3. Greu de spus cum m-as simti daca as fi in locul lui Madison, pentru ca sunt atat de multe lucruri in joc, si in plus, nu reactionez la fel, depinde de situatia in care ma aflu. Probabil as incerca sa ma ascund, sa ma apar cumva…

  28. laura8402 spune:

    1.Ionescu Laura
    2.Ultima carte citita este Divergent
    3.Un lucru foarte dificil de facut,sa te imaginezi in situatia ei.Probabil as incerca ,intr-un fel sau altul,sa ii apar pe ceilalti de acest spintecator,pentru a evita intrarea altor persoane in starea mea.De asemenea,as incerca sa ma eliberez cumva.M-as simti captiva,prinsa in acest joc,dar as face tot ce se poate pentru a scapa.

  29. Andrada spune:

    Nume: Tarta Andrada
    Ultima carte citita de la editura Leda se numeste: Balul fetelor moarte, volumul 2 din seria Vampirii din Morganville, de Rachel Caine.
    In locul lui Madison m-as simti foarte bine pentru ca as sti ca sunt personajul dintr-o carte si am incredere in autoare ca imi va oferi un final fericit🙂

  30. Vero234 spune:

    Stefanescu Veronica
    Ultima carte citita de la Leda este Ochiul Lunii si a fost pur si simplu geniala!
    In locul lui Madison m-as simti…..de fapt chiar am avut ocazia sa experimentez asta intr-un vis.Eram un fel de fantoma si strigam disperata la oamenii din jur dar nimeni nu ma auzea sau ma vedea.Si o vedeam pe mama cum plangea dupa mine.Acel sentiment de singuratate desi sunt oameni in jurul tau e groaznic….si m-am trezit jurand ca n-o sa mai zic niciodata ca viata este grea.

  31. AncaMonster spune:

    Stoleru Anca
    Ultima carte citită de la Leda a fost „Nu plânge sub clar de lună”
    Dacă aş fi în locul lui Madison, m-aş simţi singură, aş încerca să întru în contact cu diferite persoane, aş încerca să mă agăţ de amintiri, să le retrăiesc, într-un cuvânt, m-aş agăţa de trecut spre a-mi recăpăta un viitor. Probabil aş fi atât de disperată încât aş încerca să-mi fac simţită prezenţa, aş ţipa ca o isterică, aş încerca să trântesc lucruri, cred că aş fi o fantomă destul de problematică.

  32. apy spune:

    1 Apy
    2 Mai las-o moale cu fantomele
    3 M-as simti ca si cum as vrea sa dispar sa nu mai fiu acolo.As simtii cum ma scufund cand se apropie de mine as simti rica cum ma cuprinde si ma omoara inaintea spintecatorului.
    e-mail apy_blog@yahoo.com

  33. Alecsa All spune:

    1.Solnitaru Alexandra
    2. Orasul Oaselor
    3. Dupa ce m-as calma, pentru ca la inceput sunt sigura ca as fi groaznic de speriata, as incerca sa gasesc o rezolvare. M-as obisnui incet, incet cu noua viata si apoi m-as duce dupa spintecator. Poate razbunarea nu e cea mai buna solutie dar m-ar face sa ma simt mai bine.

  34. Roman Diana Manuela spune:

    1. Roman Diana
    2. Academia Vampirilor 3- Atingerea umbrei
    3. Trecand de teama initiala, de deznadejdea care ma cuprinde si de sentimentul de neputinta, as incerca sa trec cat mai neobservata, sa nu atrag atentia asupra mea, si intr-un mod cat se poate de discret as cauta o persoana care mi-ar putea intelege situatia si care ar putea sa ma ajute intr-o oarecare masura.

  35. min spune:

    1.Numele si prenumele
    Buda Marian
    2.Sa spuneti care este ultima carte pe care ati citit-o de la editura Leda
    Tradari, inca citesc >_<
    3.Sa descrieti in cateva randuri cum v-ati simti daca ati fi in locul lui Madison(tinta unui spintecator al intunericului,captiv/a pe Pamant-mort/moarta dar nu disparut/a)?
    Frumos, oarecum. Sa fiu in continuare pe pamant ar fi…superb, chiar daca as fi captiv

  36. Bianca spune:

    1.Irodi Bianca
    2.Eve
    3.Cred ca as fi foarte speriata pentru ca nu as sti ce se intampla cu mine.

Lasă un răspuns

