Ultimul concurs din acest an!

Update!
Castigatoarea este nr. 4 Ramona Alexis.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(nr de telefon+adresa completa).

Lista participantilor o gasiti aici.

Saptamana aceasta mi s-a intors un colet,deoarece una dintre castigatoare nu l-a ridicat.Asa ca sunt nevoita sa organizez un alt concurs.Premiul este volumul 2 din seria „Altfel de ingeri”:Tradari

Pentru a va inscrie tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu cu raspunsurile la urmatoarele intrebari:
1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?

Daca se poate ar fi bine sa imi lasati si numele cartii la intrebarile 2,3,4.

Castigatorii vor fi alesi pe 2.1.2012 la ora 20:00 cu random.org(pana atunci va puteti inscrie).

Mult succes si sa aveti un an nou fericit si plin de bucurii!!!!

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

33 de gânduri despre „Ultimul concurs din acest an!

  1. monika96 spune:

    De la mine ti s-a intors coletul nu-i asa?Sa stii ca eu l-as fi ridicat daca idiotii de la posta mi-ar fi anuntat ca mi-a ajuns cartea :((

  2. 1.cartea preferata in 2011: sfidarea:serai” academia vampirilor
    2.katniss;dimitri(jocurile foamei, academia vampirilor”
    3.roze+dimitri(academia vampirilor)
    4.e o serie de fapt” dark hunter,am auzit ca e grozava
    5.gargui..credeam ca-mi va place, dar n-am putut s-o termin…..
    giorgiana turcu, pitesti

  3. Blacky spune:

    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Cartea mea preferata este Divergent,iar seria Iron fey(din pacate nu a aparut la noi..)
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Fata-Tris Prior,personaj din cartea Divergent.
    Baiat-Adrian Ivashkov,personaj din seria Academia Vampirilor si Bloodlines.
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Cuplul meu preferat este Claire si Shane din seria Vampirii din Morganville.
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Cartea se numeste Insurgent,volumul doi din seria Divergent de Veronica Roth.
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Nu plange sub clar de luna..stiu ca nu a aparut anul acesta ,insa este singura carte care nu mi-a placut.

  4. Alexandra spune:

    1. Cartea preferata: Nu plange sub clar de luna
    Seria: Fortele raului absolut
    2. Personajul preferat: Chloe Saunders (Fortele raului absolut); Damon Salvatore (Jurnalele vampirilor)
    3. Cuplul preferat: Chloe&Derek (Fortele raului absolut)
    4. seria Vampire Kisses de Ellen Schreiber
    5. Dulce manie

  5. Ramona Alexis spune:

    1. Carte preferata: The Host-S Meyer
    Seria:The secret circle-L.J. Smith
    2.Personajul preferat: Wanda(The Host), Damon(The vampire diaries)
    3.Cuplul preferat: Wanda&Ian(The Host)
    4.Cartea pe care o astept:Once-Anna Carey
    5.Cartea care nu mi-a placut:nu am una care sa nu-mi fi placut, mi-aleg cartile cu multa grija:)

    PS:La multi ani!:D

  6. cristina spune:

    1.Nu plange sub clar de luna
    Seria: nu stiu cum se numeste, dar curpinde volumele Damnare, Ratacire si Pasiune de Lauren Kate
    2. Fata: Chloe( Fortele raului absolut) Baiat: Ethan( a 16-a luna)
    3. Ever si Damen din seria Nemuritorii dar si Daniel si Luce( Damnare, Ratacire, Pasiune) nu pot alege
    4.Rapture( al 4-lea volum al lui Lauren Kate) si urmatoarele volume din nemuritorii
    5. Imi cumpar carti care stiu ca imi voi placea, deci nu am una care sa nu-mi fi placut

  7. Black Rose spune:

    1.Cartea preferata: Jocurile Foamei, Seria preferata: Academia Vampirilor
    2.Rose si Adrian(Academia Vampirilor)
    3.Rose si Dimitri(Academia Vampirilor)
    4.Vampire Kisses
    5.Hmm…nu am o carte care sa nu-mi placa.Cand aleg sa citesc ceva aleg doar ce stiu ca imi va place.

    La Multi Ani!!!!

  8. RimePeHartie spune:

    1. Cartea preferata: Divergent
    Seria preferata: Academia Vampirilor
    2. Rose (AV)si Derek (Fortele raului absolut)
    3. Elena si Clay (Prima luna plina & A doua luna plina)
    4. Insurgent
    5. Toate cartile care le-am citit mi’au placut

  9. sandybook spune:

    1. Cartile preferate citite in 2011 sunt: „Umbra vantului” si „Marina”, ambele de Carlos Ruiz Zafon si „Biblioteca umbrelor”, de Mikkel Birkegaard (Editura Polirom) – nu au aparut in 2011, dar eu in anul acesta le-am citit :D.
    Seria preferata: „Instrumente Mortale”, de Cassandra Clare (Editura Leda).
    2. Personajele mele preferate din cartile citite anul acesta sunt: „Doamna Cala”, din cartea „Testamentul de ciocolata”, de Marian Coman; „Clary Fray”, din seria „Instrumente Mortale”, de Cassandra Clare; „Marina”, din cartea cu acelasi titlu, de Carlos Ruiz Zafon – ca personaje feminine :D, iar dintre personajele masculine: „Daniel Sempere” si „Julian Carax”, din „Umbra vantului”, de Carlos Ruiz Zafon; „Jace”, din seria „Instrumente mortale”, de Cassandra Clare.
    3. Cuplurile preferate: „Marina si Oscar Drai”, din „Marina”, de C.R. Zafon; „Julian Carax si Penelope Aldaya”, din „Umbra vantului”, de C.R. Zafon; „Clary si Jace”, din seria „Instrumente Mortale”, de Cassandra Clare.
    4. Abia astept sa apara in 2012 urmatoarele carti: „Luminile din septembrie” si „Prizonierul cerului”, de Carlos Ruiz Zafon; „Orasul de Sticla” si „Orasul Ingerilor Cazuti”, volumele 3 si 4 din seria „Instrumente Mortale” si „Printul Mecanic”, volumul 2 din seria „Dispozitive Infernale”, de Cassandra Clare; seria „Maximum Ride”, de James Patterson.
    5.Nu e vorba ca nu mi-a placut deloc, dar se putea sa fie scrisa mai bine, ma refer la „Damnare”, de Lauren Kate. 😀 Macar cu volumul 2, „Ratacire”, a mai dres-o. 😀

    Iti doresc un an nou fericit si tie! 😀

  10. doria10 spune:

    1. Cartea preferata in 2011: „Nu plânge sub clar de lună” de Heather Davis
    Seria: „Amurg” de Stephenie Meyer
    2. Personajul preferat: Isabella „Bella” Swan (Amurg) si Shane (Balul fetelor moarte)
    3. Cuplul preferat: Shane si Eve (Balul fetelor moarte)
    4. Cartea pe care o astept: „Un simplu geniu” de David Baldacci
    5. Din fiecare carte avem ceva de invatat, nu am citit o carte care sa nu-mi placa.

  11. Apy spune:

    1.Carte preferata Luna albastra de Alyson Noel
    Seria preferata Nemuritorii de Alyson Noel
    2.Emma(Jocul Minciunii), Tim(Mai las-o moale cu fantomele)
    3.Ever si Damen Auguste(Evermore)
    4. The Night Circus si Vampire Kisses
    5. Toate cartile mi-au placut (din ce am citit)

  12. yuuko spune:

    1. Carte preferata: Pe jumatate moarta de Kim Harrison
    Seria: Fortele raului absolut
    2.Personajul preferat: Grace (Pe jumatate moarta) si Derek(Fortele raului absolut)
    3.Cuplul preferat: Chloe si Derek (Fortele raului absolut)
    4.Cartea pe care o astept:Once-Anna Carey
    5.Cartea care nu mi-a placut si care m-a suparat chiar acum de sarbatori:Cea mai frumoasa cartea din lume si alte povestiri de Eric-Emmanuel Schmitt

  13. acidvs spune:

    1.Cartea preferata:Miez de nopate(Jurnalele Vampirilor:Intoarcerea,vol3)
    Seria preferata: Jurnalele Vampirilor:Intoarcerea
    2.Personajele preferate:Shelby(Nu plange sub clar de luna) si Jacob(saga Amurg)
    3.Cuplul preferat:Stefan Salvatore si Elena(Jurnalele Vampirilor)
    4.Cartea pe care o astept cu nerabdare in 2012:Continuarea seriei Micutele Mincinoase
    5.Ce carte nu mi-a placut:Eve

  14. Timea spune:

    1.Cartea: Portretul lui Dorian Gray
    Seria: Jocurile foamei& Instrumente mortale
    2. Katniss(Jocurile foamei) si Jace(Instrumente mortale)
    3.Katniss& Peeta din Jocurile foamei
    4.City of Lost Souls(Instrumente mortale 5)
    5.Seria Evernight. Am citit primele volume in engleza, dar nu mi-a placut de loc

  15. 1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Cartea : Aleea intunericului . Seria : Vampirii Din MorganVille
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Rose Hathaway si Shane Collins[Academia vampirilor si Vampirii din MorganviLLe]
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Rose Hathaway si Dimitri Belikov [Academia Vampirilor]
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Once a witch .
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Trezirea [Jurnalele Vampirilor] Nu a fost ce`a mai interesanta carte..stiu ca nu a aparut in 2011 dar eu in 2011 am citit`o ..

  16. Bivolaru George-Cristian spune:

    1.cartea preferata in 2011:Atlasul secret, Seria:Nemuritorii
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011? Jorim Anturasi si Ever{Atlasul secret si Nemuritorii}
    3 Ever si Damen {Evermore}
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012? THE LITIGATORS de John Grisham
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011? Voci

  17. Larisa M spune:

    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Cartea mea preferata a fost Eve, seria Fortele Raului Absolut
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Eve si Derek Souza (Fortele Raului Absolut)
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Katniss si Peeta din Jocurile Foamei
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Continuarea la Eve, Once
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Nu a fost o carte care sa nu imi placa

  18. AlexaNdra. spune:

    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Carte preferata: Furtuna in paradis, Seria: Cercul Secret.
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Georgina Kincaid ( seria „Georgina Kincaid” ) si Stark ( seria „Casa Noptii” )
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Stevie Rae si Rephaim ( seria „Casa noptii” )
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Once a Witch de Carolyn MacCullough.
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Mi-au placut toate cartile pe care le-am citit.

  19. Gheorghiev Alexandra spune:

    1.Cartea preferata:Nu plange sub clar de luna de Heather Davis si seria preferata:Damnare de Lauren Kate
    2.Personaj preferat:Fata(Rose Hathaway),Baiat(Daniel Grigorii)
    3.Cuplu preferat:Daniel si Lucinda Price(Fallen by Lauren Kate)
    4.Vampire Kisses by Ellen Schreiber
    5.Cel mai mult mi a placut cartea:Luna plina de Kelley Armstrong

  20. andradarling spune:

    1.Cartea mea preferata: Copiii pierduti de Peter Straub. Seria preferata: Vampirii din Morganville.
    2.Personaj feminin preferat: Alice Cullen din Saga Twilight, personaj masculin preferat: Ostap din cartea Douasprezece scaune de I.Ilf si E.Petrov.
    3.Cuplul preferat: Shinji si Hatsue din Tumultul valurilor de Yukio Mishima.
    4.Astept cu nerabdare sa apara Insurgent de Veronica Roth.
    5.Nu mi-a placut Madame Bovary de Flaubert.

  21. Luiza spune:

    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Cartea : GAZDA
    Seria : Jurnalele Vampirilor
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Derek Souza (Fortele Raului Absolut),Katherine(jurnalele lui Stefan)
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Edward& Bella (seria AMURG)
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Vampire Kisses
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Cartile impuse de scoala 😀

  22. vps spune:

    1. Cam greu sa aleg cartea preferata din 2011:p…Am 2: Tunele 4 si Puterea celor sase. Seria: Jurnalele vampirilor
    2. Numar Noua (BAIATUL)si Numar Sase (FATA) (Mostenitorii Lorienului)
    3. Cuplul preferat: Stefan si Elena (Jurnalele vampirilor)
    4. The rise of Nine (Mostenitorii Lorienului)
    5. In general toate mi-au placut, deci nu am o carte care sa nu-mi fi placut!

  23. itsjustmary spune:

    1. Cartea preferată: „Crescendo” de Becca Fitzpatrick ; Seria preferată: „Forțele răului absolut” de Kelley Armstrong
    2. Claire Danvers din „Vampirii din Morganville” și Derek din „Forțele răului absolut”
    3. Nora Grey și Patch Cipriano din „Îngerul Nopții”
    4. „Silence” de Becca Fitzpatrick
    5. „Jurnalele lui Ștefan”

  24. Cristina spune:

    1. Cartea preferata: Gazda de Stephenie Meyer, iar seria: Instrumente mortale si Academia vampirilor (nu pot sa aleg intre ele)
    2. Rose (Av) si Will (Ingerul mecanic)
    3. Rose si Dimitri (Av)
    4.Orasul de sticla de Cassandra Clare
    5.Toate cartile pe care le-am citit in 2011 mi-au placut, totusi sunt cateva care nu mi-au depasit asteptarile, iar Caderea din Cele noua vieti ale lui Chloe King, este una dintre ele si imi pusesem mari sperante in ea, ma asteptam la mult mai mult de la ea.

    Nume: Harja Cristina

  25. giddusadik spune:

    Nume: Nadia Ugeily

    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Ah, mi-au placut atat de multe…Dar cred ca Ingerul Mecanic este cartea mea preferata din 2011, iar seria preferata este Culorile Dragostei de Kerstin Gier.
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Fata: Tessa Gray (Ingerul Mecanic de Cassandra Clare)
    Baiat: James „Jem” Carstairs (Ingerul Mecanic de Cassnadra Clare)
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Cred ca as spune Nora Grey si Patch Cipriano din seria Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick.
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Sunt multe, dar de abia astept sa apara Printul Mecanic de Cassandra Clare, primul volum mi-a placut la nebunie!
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Obsesie de Melissa Marr. M-a dezamagit profund.

  26. Nume: Gavrila Diana
    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Cartea preferata: Ce-as fi eu fara tine de Guillaume Musso.
    Seria preferata: Vampirii Sudului de Charlaine Harris,
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Fata: Sookie Stackhouse (Vampirii Sudului)
    Baiat: Damon Salvatore (Jurnalele Vampirilor).
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Cuplu: Sookie Stackhouse si Eric Northman.
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Nu am o singura carte, ci astept cu nerabdare continuariile seriilor pe care le citesc.
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Sunt destule carti de la care aveam asteptari mari, dar nu pot spune ca nu mi-au placut.

  27. min spune:

    1.Care a fost cartea ta preferata in 2011?Dar seria?
    Altfel de ingeri..la fel si seria
    2.Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?(fata si baiat)
    Dru din altfel de ingeri
    3.Care este cuplul tau preferat din cartile pe care le-ai citit in 2011?
    Urasc iubirea i ncarti
    4.Care este cartea pe care o astepti cu nerabdare sa apara in 2012?
    Volumul 3 din altfel de ingeri
    5.Ce carte nu ti-a placut in 2011?
    Am cumparat doar ce mi-a placut

  28. Ramona Alexis spune:

    Multumesc!>:D< Acum trimit datele:)

Lasă un răspuns

