„Jocul minciunii” de Sara Shepard

“Jocul minciunii” de Sara Shepard este primul volum din seria cu acelasi nume ,iar in total vor fi 4 volume.Majoritatea o cunosc,poate,pe Sara Shepard datorita seriei “Micutele mincinoase”.Primele trei volume din aceasta serie au aparut si la noi in tara la editura Leda,iar al patrulea urmeaza sa apara in curand.

De mica mi-am dorit sa am o sora geamana.Mi se parea atat de fantastic sa te pui in locul surorii tale,iar cei din jur sa nu remarce nimic.Dar fiindca nu a fost sa fie si nu am o sora geamana am ramas doar cu povestile sau filmele legate de acest subiect.

Sara Shepard ne propune o poveste in totalitate supeba!Odata ce ai inceput cartea cu siguranta nu o poti lasa din mana pana la ultima pagina.
Imi place foarte mult personajul lui Sutton chiar daca nu apare foarte mult in carte.Ea apare ca spectator,mergand oriunde merge Emma,dar fara sa poata vorbi sau sa fie vazuta de aceasta.Din cand in cand Emma isi mai aminteste secvente decand era in viata.

Emma,protagonista seriei,a avut pana acum o multime de familii adoptive si a intalnit o multime de frati insuportabili,parinti ciudati.Si binenteles ca atunci cand te afli intr-o familie adoptiva parerea ta e mereu pusa pe locul doi,iar parerea copiilor naturali este pe primul loc.

Asa se intampla si cu Emma care este acuzata pe nedrept de noua ei mama adoptiva ca a furat niste bani,desi baiatul natural al mamei respective i-a furat.Concluzia este ca soarta Emmei nu este deloc favorabila fiind considerata o hoata.
Dar ceva si mai ciudat se intampla.

Emma vede un videoclip cu o persoana care este strangulata si care,in mod bizar este identica cu ea!Si la ce poate fi bun facebook-ul?Astfel Emma gaseste profilul lui Sutton si stabilesc sa se intalneasca.

Dar in loc sa se intalneasca cu sora ei geamana se intalneste cu prietenele si familia acesteia care cred ca Emma este Sutton si nu o cred cand aceasta le spune adevarul despre cine este ea cu adevarat.

Cand incep sa apara biletele de amenintare,iar ucigasul lui Sutton ii urmareste Emmei fiecare pas aceasta sigur nu va putea iesi din acest joc…daca vrea sa scape cu viata.

Cert este ca Emma il cauta pe ucigasul surorii sale,dar cu timpul va descoperi ca Sutton nu este asa cum si-o imagina ea si ca ascunde o multime de secrete.

Va recomand cu caldura aceasta carte!Este ideala pentru cei care isi doresc sa fie tinuti in suspans de la prima pana la ultima pagina,dar si cei care adora povestile in care majoritatea personajelor au doua fete si nu se stie niciodata care este cea adevarata.

Titlu românesc: Jocul Minciunii
Titlu original: The Lying Game
Traducător: Sorin Petrescu
Autor: Sara Shepard
Editura românească: Leda
Număr de pagini: 316
Pret:39.99 lei (puteti comanda cartea de aici cu 20% reducere,iar la comenzile peste 70 lei transportul este gratuit)

3 gânduri despre „„Jocul minciunii” de Sara Shepard

  1. vps spune:

    Dupa numele cartii nu mi-as fi imaginat niciodata ca ar avea loc o astfel de actiune…crime, urmariri… Se pare ca trebuie sa dau mai multa atentie cartilor Leda..
    PS: Si eu mi-as fi dorit un frate mai mic sau mai mare cu vreo 2 ani.

  2. Michaela spune:

    Exista si volumul 4? Am citit cele 3 volumele dar nu imi place cum s a terminat…

Lasă un răspuns

