Nou in biblioteca!(19)

In ultimul timp am strans mai multe carti,dar pana astazi nu prea am avut timp sa le postez.

Impreuna cu revistele Bravo&BravoGirl mi-am cumparat vol.7,8,9 si 10 din seria „Vampirii sudului”.

De la editura Leda si Corinteens am primit:

„Jocul minciunii” de Sara Shepard vol. 1 din seria cu acelasi nume
„Divergent” de Veronica Roth primul vol. din seria cu acelasi nume

„Revelatii” de Melissa de la Cruz vol. 3 din seria „Sange albastru”
„Tradari” de Lili St. Crow vol. 2 din seria „Altfel de ingeri”

„Pe jumatate moarta”de Kim Harrison vol.1 din seria „Madison Avery”

„Paranormal” de Kiersten White vol.1 din seria cu acelasi nume

„Amintirile vraciului” de Joseph Delaney o carte aditionala a seriei „Cronicile Wardstone”
De la editura Nemira mi-am cumparat:

„Jocurile foamei”~hardcover~ de Suzanne Collins vol.1 din seria „Jocurile foamei”
„Sfidarea” ~hardcover~ de Suzanne Collins vol.2 din seria „Jocurile foamei”

„Revolta”~hardcover~ de Suzanne Collins vol.3 din seria „Jocurile foamei”
„Puterea celor sase” de Pittacus Lore

Pentru a afla mai multe detalii sau pentru a cumpara una din cartile de mai sus click pe titlul fiecareia

15 gânduri despre „Nou in biblioteca!(19)

  1. cristina spune:

    o gramada de carti :X:X bravo tie

  2. Zipyღ spune:

    Frumoase achiziti!! Spor la citit..:D

  3. Sper cartile! Sa le citesti cu placere! :*

  4. ioana alexandra spune:

    o carte mai interesanta decat alta…nici n-as sti ce sa citesc mai intai:D
    lectura placuta!!:)

  5. apy spune:

    fa concurs cu ele 😉

  6. Abby spune:

    Asteptam concurs 😉

    • deea spune:

      Am facut concurs cu ce am prezentat mai sus(cele 7 carti de la editura Leda).Maine voi da startul la un nou concurs (premiul este vol. 4 din seria „Micutele mincinoase”:Incredibil)

Lasă un răspuns

