„Capcana mortala” de Charlaine Harris

Prezentarea oficiala:

Cu talentul ei special de a da mereu de necazuri, Sookie este martoră la un atentat comis cu o sticlă incendiară asupra barului în care lucrează, Merlotte’s. Bănuielile se îndreaptă imediat spre anti-teriantropii din zonă, însă Sookie suspectează altceva şi, împreună cu Sam, încearcă să descopere vinovatul… precum şi mobilul atacului.

Dar lucrurile se complică. Cu toate că nu este capabilă să „citească” în mintea vampirilor, Sookie îi cunoaşte bine pe iubitul său, Eric Northman, şi pe „fiica” lui, Pam, şi îşi dă seama că aceştia complotează împotriva actualului lor stăpân. Treptat, şi Sookie este atrasă în această luptă… care se dovedeşte a fi mult mai grea decât ar fi crezut la început.

Prinsă încă o dată în vârtejul intrigilor din lumea vampirilor, Sookie află că este doar un pion, la fel ca oricare alt om obişnuit… şi că pe tabla de joc a apărut o nouă regină…


Recenzia:

Se pare ca am ajuns,in sfarsit,la zi cu seria „Vampirii sudului” de Charlaine Harris.De curand am terminat si cel de-al 11-lea volum „Capcana mortala” si astept cu nerabdare sa apara urmatorul.

Seria „Vampirii sudului” este o serie destul de captivanta.Are de toate:situatii neprevazute,actiune,iubire,suspans.
Parerea mea este ca aceasta serie se situeaza undeva la mijloc(in topul cartilor cu vampiri/varcolaci pe care le-am citit pana acum).Sincer nu mi se pare la fel de captivanta ca seria „Academia vampirilor”,dar nici de „aruncat” nu este.

Ce mi-a atras atentia la aceasta serie este multitudinea de fiinte supranaturale:vampiri,varcolaci,teriantropi,zane si se pare ca,pentru moment si un elf.

„Capcana mortala” incepe cu Sookie care se hotaraste,intr-un final sa faca curatenie in pod.(de cand asteptam momentul acesta!Eram atata de curioasa sa aflu ce se afla acolo atunci cand,in volumele anterioare se mentiona podul).Si fiindca podul este plin de o multime de vechituri ale familiei Stackhouse,Sookie apeleaza la niste colectionari de obiecte vechi.Si se pare ca pe langa banii pe care Sookie ii va lua in urma vanzarii vechiturilor,va mai gasi si o scrisoare lasata de bunica ei,ascunsa intr-un birou.

Banuiesc ca deja v-ati obisnuit ca acolo unde se afla Sookie automat se intampla o multime de probleme.Ce este foarte rau este ca cineva o vrea moarta(nu ca ar fi prima data!)

Pe langa periocolele pe care le infrunta Sookie pentru a ramane in viata,mai exista si Eric care se pare ca ii ascunde ceva.Din cate se pare moartea creatorului acestuia,Appius Livius Ocella nu a dus la rezolvarea problemelor,iar acesta se razbuna pe Sookie si Eric chiar si mort.

Daca in volumele anterioare i-ati indragit pe Amelia si micutul Hunter si ati urat-o pe Sandra Pelt veti avea o surpriza placuta deoarece ei se intorc in „scena” cu forte proaspete.Amelia a gasit solutia pentru legatura de sange dintre Sookie si Eric,dar depinde de ceea ce isi doreste Sookie.Are de ales intre:sa pastreze legatura de sange dar sa nu isi dea seama daca iubirea ei pentru Eric este adevarata sau sa o faca sa dispara si sa fie din nou stapana pe sentimentele si gandurile sale.
Hunter va incepe in curand gradinita,iar tatal lui apeleaza din nou la Sookie cu speranta ca fiul sau nu va avea o viata diferita fata de ceilalti copii.
Iar Sandra Pelt tocmai a scapat din inchisoare si este din ce in ce mai dornica sa razbune moartea lui Debbie.

Cartea este plina de o multime de evenimete la care nu te astepti.Stilul autoarei este foarte interesant:nici nu apuci bine „sa scapi cu viata”de o intamplare ca imediat te ciocnesti de alta.

Daca nu ati facut inca cunostinta cu personajele din seria „Vampirii sudului”,aveti posibilitatea de a-i cunoaste in cele 11 volume aparute deja la editura Leda.

Detalii:

Necartonata
Format: 10,2 x 17,5 cm
Autor: Charlaine Harris
Traducere: Adrian Deliu
Editura: LEDA
Aparitie: 2011
Numar pagini: 448
Preț: 39.90 RON(o puteti comanda de aici~click~)

Multumesc editurii Leda pentru aceasta carte.

9 gânduri despre „„Capcana mortala” de Charlaine Harris

  1. Stephany07 spune:

    Am inceput si eu seria , insa am doar primele 10 volume ( de la revista Bravo ) Am ajuns abia la volumul 8 deci , inteleg o mare parte din ce se petrece in volumul 11 .
    Ce nu-mi place , este faptul ca pe tot parcursul cartii , Sookie pare ca nu-si da seama de nimic , iar apoi , la sfarsit , pare ca dintr-o data a gasit toate solutiile .
    Insa partea interesanta , este ca in fiecare carte nu este doar un singur mister . Din cate imi aduc eu aminte , sunt cam 2 mistere pe care le descopera Sookie pana la urma .
    In rest chiar imi plac mult cartile . Sunt lectura usoara , si imi place cand imi dau seama singura de unele chestii . Si imi fac tot felul de suspecti in minte . pentru ca , deobicei sunt eact persoanele la care nici nu te gandesti !
    Abia astept sa ajung si eu cu lectura la zi 😀

    Superba recenzia , apropo .
    Kisses :X

    • deea spune:

      Mersi:).Parerea mea este ca orice carte din seria „Vampirii sudului” este foarte greu de rezumat deoarece se intampla atat de multe.

      Dap este ciudat ca Sookie gaseste solutiile abea la sfarsitul cartii.

  2. Ramona Alexis spune:

    Ador noul design al blogului, este absolut superb:X
    Eu am inceput primul volum din Vampirii Sudului, dar nu se prinde nimic de mine. Nu mi-a placut deloc, deloc. Bine ca nu am mai cumparat si celelalte volume:d

    • deea spune:

      Mersi:)

      Sincer cand am citit primul volum am zis ca nu le voi citi si pe urmatoarele,dar pana la urma am riscat si am citit si volumul 2 si a inceput sa imi placa.:)

  3. vps spune:

    Eu am primul volum hardcover si nu am continuat sa cumpar seria pt ca nu a aparut si continuarea hardcover…
    De citit nu am citit-o, insa voi cumpara intregul set necartonat si atunci o voi incepe.
    Recenzia este foarte buna (din nou am citit doar jumatate, restul…cand voi termina si eu cartea)

  4. felix the cat spune:

    Salutare!Foarte buna recenzia felicitari!Acum am terminat si eu de citit aceasta carte si am crezut ca este chiar ultima dar se pare ca nu…Eu am descoperit mai intai filmul(true blood) si mi-a placut asa ca mi-am cumparat si cartile.Ideea asta(de vampiri buni)apare si in twilight si imi pare inspirata dintr-un serial tv de prin anii 90 cu kelly rutherford in rolul principal.stie cineva cum se numeste?mi-ar satisface o mare curiozitate.numai bine!

  5. Salut! Am citit acum ceva vreme aceasta recenzie fiind fana Vampirii Sudului si nu stiu cum, mi-a ramas in minte aceasta fraza:”Sincer nu mi se pare la fel de captivanta ca seria “Academia vampirilor”,dar nici de “aruncat” nu este.” habar nu aveam ce este Academia Vampirilor, eu am citit Vampirii S pentru ca vazusem True Blood. Pana am intrat pe site ul de la Leda si am vazut la oferta pachet Academia V., in capul meu a rasunat fraza ta de mai sus si mi-am comandat. Azi am terminat seria si vreau sa ti multumesc personal(am facut-o si in recenzie pe blog) pt ca datorita tie am citit minunatele carti.:)
    Multumesc! Spor la citit si scris!

Lasă un răspuns

