Concurs „Valentine`s day”!

In curand vine „Valentine`s day” si m-am gandit ca ideal ar fi ca premiul sa fie „Taine de sucub” de Richelle Mead.

Va face cu ochiul acest premiu?

Daca da atunci lasati un comentariu la aceasta postare in care sa spuneti care este cuplul vostru preferat dintr-o carte pe care ati citit-o.

Castigatorul va fi ales cu random.org si afisat pe 14 februarie(dupa ora 19:00)

Cai care vor sa intre de doua ori la tragerea la sorti trebuie sa scrie despre acest concurs pe blogul lor etc. si sa imi lase link-ul.

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

87 thoughts on “Concurs „Valentine`s day”!

  1. Niahara spune:

    Cuplul meu preferat ( cel putin unul din ele ), deoarece sunt mai multe este Edmond Dantes/Haydee din Contele de Monte Cristo.

  2. anuska21 spune:

    Rose Hathaway si Dimitri Belikov

  3. vps spune:

    Conrad Nomikos si Cassandra

  4. 'Kyky' spune:

    Elena&Damon..

  5. sandybook spune:

    Am prea multe cupluri preferate din cartile citite, dar cel mai nou dintre ele este format din Clary si Jace, personajele din seria „Instrumente mortale”, de Cassandra Clare.😀

  6. Lazar Alexandra Diana spune:

    Edward si Bella….

  7. Anca A spune:

    Dimitri Belikov & Rose Hathaway

  8. Bivolaru George-Cristian spune:

    Contele Vronski si Anna Karenina

  9. Gheorghiev Alexandra spune:

    cuplul meu preferat este Daniel Grigori si Lucinda Price din seria Fallen de Lauren Kate,pentru ca traiesc o poveste de dragoste interzisa.El este un inger,ea o muritoare.

  10. Larisa M spune:

    Tris si Four din Divergent

  11. Brandubell spune:

    Katniss si Peeta din Jocurile Foamei.

  12. Eve &Michael sin Vampirii din Morganville:X

  13. Stephany07 spune:

    Chloe si Alek din Cele 9 vieti ale lui Chloe King
    Am postat despre concurs aici :
    http://stephanyblog-stefany.blogspot.com/2012/02/concursuri-pe-bloguri-23.html

  14. itsjustmary spune:

    Chloe Saunders și Derek Souza din „Forțele răului absolut”

  15. Cristina spune:

    Elena si Damon din Jurnalele vampirilor

  16. nume giorgiana turcu
    am postat [pe facebook:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=244127422335556&id=100002225136256
    cuplul meu preferat este Roze si Dimitri(Academia Vampirilor)

  17. rossanadeea spune:

    Cuplul preferat? hmm… Bella si Edward.

  18. doria10 spune:

    Cuplul preferat: Tim Trotusanu si Ania-Rosa din „Suflete cu iesire la mare” de Valeriu Stancu

  19. monika96 spune:

    Unul dintre cuplurile mele preferate este foarnat din Rose Hathaway si Dimitri Belikov(Roza si Dimka :X )
    Am postat aici: https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=358417447515599&id=100000577295462

  20. felix the cat spune:

    Cupluri preferate am mai multe,dar unul care imi vine acum in minte este olguta-vania din la medeleni.

  21. Nya spune:

    Shane și Claire, din Morganville Vampires.

  22. Georgiana Z. spune:

    Cuplul meu preferat este Todd si Viola din seria Chaos Walking❤

  23. Sookie spune:

    Cu toate ca nu cartile cu vampiri etc. sunt preferatele mele, uite ca perechea mea favorita este dintr-o astfel de carte. Cu siguranta Rose si Dimitri sunt preferatii mei🙂
    Am postat despre concurs aici: http://cuvintedesprecarti.blogspot.com/2012/02/concursuri-1.html

  24. jacqlineveve spune:

    Cu siguranta Bella si Edward este cuplul castigator.

  25. Luiza spune:

    cuplul preferat : Melanie (Wanda) & Jared (GAZDA)
    am postat despre concurs aici:

  26. ByBy spune:

    Juliette & Adam din „Shatter Me”
    Am postat despre concurs aici : http://www.facebook.com/mandu.bianca/posts/365464413481679

  27. cristina spune:

    Tudor si Mihaela din ‘Invitatie la vals’ de Mihail Drumes

  28. Romeo si Julieta .:) – William Shakespear

  29. BooksForGeeks spune:

    Ren si Calla din Nightshade de Andrea Cremer

  30. Cristina spune:

    Am multe cupluri preferate, insa am iubit si iubesc seria AV din cauza relatiei dintre Dimitri si „Roza”🙂
    Am postat aici: http://cartipentruadolescenti.blogspot.com/2012/02/concurs-valentines-day.html

  31. Aria si Ezra din Micutele Mincinoase🙂
    Am postat pe Facebook! Sper ca e bine🙂

  32. Roxy spune:

    Sunt multe cupluri preferate care imi plac la nebunie, dar cel mai reusit cuplu mi se pare Sarah si Michael (Rascumparata prin iubire) de Francine Rivers. Sper ca ati auzit de el.

  33. Juganaru Alexandru spune:

    Grace si Sam din „Lupii din Mercy Falls”, formeaza cuplul meu preferat.

  34. Andra spune:

    Cuplul meu preferat este Shelby Locwood si Austin Bridges Din Nu plange sub clar de luna.

  35. Diana spune:

    Zoey si Stark din Casa noptii.

  36. Crisa spune:

    Rose si Christian, Vampire Academy.

  37. Maria spune:

    As putea alege foarte multe cupluri, din diferite carti, dar cel care mi-a atras atentia este cuplul „fals” din „Jocurile Foamei”. Katinss cu Peeta. Ar fi un cuplu extraordinar🙂

  38. Streche Marilena Isabela spune:

    Tudor si Micaela din „Invitatia la vals”

  39. Celinica spune:

    Faust şi Elena diiiiinn.. Faust.

  40. Octavia spune:

    Bill si Sookie din seria „Vampirii Sudului” Cuplul format de cei doi mi-a transmis mereu o stare aparte, provocandu-ma sa nu mai las cartea din mana!

  41. Blondish spune:

    eduard si bella

  42. luci10 spune:

    Kyle Kngsbury si Linda Owens din „Bestia” – Alex Flinn

  43. raluka spune:

    Raspuns: Romeo si Julieta („Romeo si Julieta” de William Shakespeare)

  44. Carla♥ spune:

    Claire si Shane din VM.

  45. rheea23 spune:

    Elena Gilbert si Damon Salvatore (Jurnalele vampirilor).

  46. Ciprian Major spune:

    Raspuns : Cuplul meu preferat este Claire Danvers si Shane Collins (din Vampirii din Morganville.)

    Am postat aici : http://bookaholic-guy.blogspot.com/2012/02/concurs-de-valentine.html

  47. ioana alexandra spune:

    Rose si Dimitri din Academia Vampirilor
    am postat aici:http://www.facebook.com/#!/yoana.alexandra1/posts/229192830504729

  48. Dany spune:

    Greu de ales dar cuplul meu preferat este Edward si Bella:x

  49. Lorena Emma spune:

    Rose si Dimitri

  50. emilian spune:

    Edward Cullen si Bella Swan (seria Amurg – Stephenie Meyer)

  51. Oanna spune:

    Jane si Edward Rochester din Jane Eyre

  52. lunateca spune:

    cuplul meu preferat este Jace si Clary

  53. badea laura spune:

    Cuplul meu preferat este cel din Vampire Diaries si anume Damon si Elena.

  54. dana71 spune:

    Sir Lancelot si si Guinevere…🙂

  55. AlexB spune:

    Chani si Paul Atreides, Dune.

  56. andradarling spune:

    Eve si Michael din Vampirii din Morganville

  57. Geanina spune:

    Shelby Locwood si Austin Bridges din ,,Nu plange sub clar de luna”.

  58. B-Kitty spune:

    Va trebui sa spun si eu tot Eve si Michael din Vampirii din Morganville, cel putin Michael este personajul meu preferat. . (^_^)

  59. horade spune:

    Eu am indragit foarte mult cuplul Tristan si Isolda, dar voi aminti si pe Romeo si Julieta (sunt poate de „moda veche” si finalurile tragice ma impresioneaza mai mult…)
    Dar nici de Bella si Edward nu mi-e rusine (ei sunt din „zilele noastre”…) !
    Am postat despre concurs pe FB: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000998042595

  60. Stejeran Maria spune:

    Unul din cuplurile mele preferate este Ela şi Ştefan Gheorghidiu din romanul Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, de Camil Petrescu.

  61. Denise spune:

    Hmm, îmi plac prea multe cupluri ca să pot alege unul dar fie şi aşa. Schuyler van Alen şi Jack Force.

  62. lifemeanscolour spune:

    Cuplul meu preferat e Tris si Four(din Divergent)

  63. Popescu Paula spune:

    cuplul meu preferat este:Daniel Grigori si Lucinda Price din seria Fallen de Lauren Kate
    am postat pe blogul meu:http://paula-popescu.blogspot.com/
    am postat pe facebook:http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001180309947
    am postat pe twitter:https://twitter.com/#!/PaulaPopescu

  64. iulia88 spune:

    Traim intr-o lume „dominata” de vampiri, astfel incat exista un singur raspuns: Edward si Bella !

  65. crespo spune:

    Cuplul preferat este: Scarlett O’Hara si Rhett Butler din „Pe aripile vantului” de Margaret Mitchell.

  66. Carmine spune:

    Cuplul preferat? Pai Elizabeth si domnul Darcy din „Mandrie si prejudecata”

    am postat aici http://sulphurize.blogspot.com/2012/02/concurs-valentines-day.html

  67. Addicted spune:

    Am postat: http://manuscrisearse.blogspot.com/2012/02/concurs_12.html

    Unul din cuplurile mele preferate este format din Dex si Em, din „O zi” de David Nicholls.

  68. acidvs spune:

    Elena Gilbert si Stefan Salvatore din Juranalele Vampirilor

  69. Katherine spune:

    Damon Salvatore& Elena Gilbert din Jurnalele Vampirilor de J.L Smith
    Am scris despre concurs aici: http://www.facebook.com/TvdRP
    Frumos blog.. sper sa castig avand in vedere ca nu am castigat niciodata nimic sper sa am noroc de data asta. Speranta moare ultima🙂

  70. nicusor spune:

    Elena si Damon din seria „Vampire Diaries”.

  71. Alecsa All spune:

    Claire si Shane din Vampirii din Morganville🙂

  72. Timea spune:

    Am mai multe cupluri preferate: Jace&Clary(Instrumente mortale) si Eric&Sookie din Vampirii sudului.

  73. naikul spune:

    Mie mi-au placut de protagonistii din „Eve” scrisa de Anna Carey si anume Eve si Caleb.
    Share: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002371434501

  74. Shadowbooks spune:

    Mie mi-au placut cuplurile Katniss si Peeta din Jocurile Foamei.

  75. hellena spune:

    In adolescenta am citit si mi-a ramas profund intiparita in memorie, dragostea dintre Micaela si Tudor, cei doi eroi ai inegalabilei carti „Invitatie la vals” scrisa de Mihail Drumes.
    Am postat despre concurs pe facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100003295500546

  76. Shadowbooks spune:

    Deci, cine a castigat?

  77. madalinamadd spune:

    .. Danut deleanu si Monica/.

Lasă un răspuns

