Recenzie „Amintirile vraciului” de Joseph Delaney

Image“Amintirile vraciului” de Joseph Delaney este o carte aditionala a seriei  “Cronicile Wardstone” ,iar la noi in tara a aparut prin intermediul editurii Corint Junior.
Poate fi citita atat de cei care sunt deja familiarizati cu  primele opt volume ale seriei,dar poate fi citita si separate deoarece nu are legatura cu ceea ce se intampla in cele 8 opt volume.
Cartea este narata la persoana intai,dar nu de catre Tom Ward,asa cum ne-am obisnuit in celelalte volume,ci de catre Vraci,care povesteste cum  a reusit sa imbratiseze meseria de Vraci(John Gregory).La inceput  aceasta isi dorea sa devina preot,dar pe drumul spre seminarul din Houghton ceva il face sa isi schimbe hotararea.
Se citeste foarte usor si  repede(are doar 78 de pagini) si nu apuci sa te plictisesti deoarece este plina de actiune.Puteti comanda cartea de aici(click).

„Deodată, în faţa mea s-a ivit ceea ce mi se părea a fi o căsuţă dărăpănată. Una dintre ferestre era bătută în scânduri, alta avea geamul spart, iar uşa din faţă atârna în balamale, deschisă. Părea un adăpost tocmai bun pentru cât avea să dureze vremea rea. Dar abia am păşit înăuntru, că mi-am şi dat seama că făcusem o greşeală fatală!
În jur erau semne că cineva fusese acolo de curând. Cenuşa focului încă fumega în vatra aflată în odăiţa din faţă şi, pe pervazul ferestrei, am observat un muc de lumânare groasă, din ceară neagră.
Văzând înfricoşat toate acestea, inima a început să-mi bubuie de spaimă. Se spunea că vrăjitoarele foloseau astfel de lumânări a căror culoare neagră provenea de la faptul că, în ceara topită, era amestecat sânge! Cocioaba se dovedea a fi cotlonul unei vrăjitoare!”

                                                           
Avertisment:

A nu se citi dupa miezul noptii!

3 thoughts on “Recenzie „Amintirile vraciului” de Joseph Delaney

  1. Rose spune:

    Pare interesanta. Eu am citit volumul 1 si mi-a placut, dar restul nu le-am gasit la biblioteca, fiindca sunt foarte cautate…
    Imi place stilul copertilor!❤

  2. Niahara spune:

    Eu am citit doar primele 4 cartie din pacate, dar imi place mult stilul. Copertile sunt foarte tari😀

Lasă un răspuns

