Nou in biblioteca!(20)

Din cauza lipsei de timp nu am mai reusit sa pun acest post.Si fiindca astazi am reusit(in sfarsit)sa imi fac putin timp m-am gandit sa va arat si voua ce am mai cumparat/primit in ultimul timp.

De la editura Leda si Corinteens am primit:

„Frenezia” de Francesca Lia Block
„Incredibil” de Sara Shepard al patrulea volum al seriei „Micutele mincinoase”
„Blestemul focului” de Chloe Neill primul volum al seriei „Elita intunecata”

„Uratii” de Scott Westerfeld,primul volum al seriei cu acelasi nume
„Taine de sucub” de Richelle Mead,al cincelea volum al seriei „Georgina Kincaid”
„Stingerea” de Rachel Caine,cel de-al saptelea volum al seriei „Vampirii din Morganville”

Iar de pe elefant.ro am cumparat:

„Invocarea” de Kelley Armstrong primul volum al seriei „Fortele raului absolut”~editie de chiosc(o am deja in editie cartonata,dar am vrut sa o am si in editie de chiosc)
„Revelatia”de Kelley Armstrong,al doilea volum al seriei „Fortele raului absolut”~editie de chiosc
„Adapostul” de Kathi Appelt

Cu majoritatea cartilor de la editura Leda si Corinteens am facut deja concursuri,iar in curand urmeaza un alt concurs(premiile vor fi:”Stingerea” de Rachel Caine,”Blestemul focului” de Chloe Neill si „Frenezia” de Francesca Lia Block)

Voi ce ati mai primit/cumparat in ultimul timp?

10 thoughts on “Nou in biblioteca!(20)

  1. cristina spune:

    Ai citit Blestemul focului? E frumoasa?

    • deea spune:

      Ieri seara am terminat-o.Este foarte frumoasa,singurul defect este lipsa de actiune(autoarea a preferat sa faca o introducere mai ampla).Sper ca in volumul 2 sa fie mult mai multa aciune.(nu doar 50 de pagini)

  2. Sayuki spune:

    Uf, dar ai ceva carti aici, nu gluma🙂. Eu in ultima vreme nu mi-a mai luat nimic, ca am prea multe carti necitite in biblioteca >.>.. Dar am primit Pasiune si trebuie sa-mi ajunga saptamana asta si Vei fi acolo? de Guillaume Musso🙂

  3. Niahara spune:

    Lectura placuta!
    Mie acum imi pare rau ca nu am comandat si Frenezia, dar pe moment nu am avut cum. Eh, poate o citesc pe viitor.

  4. Shadowbooks spune:

    Wow, lectura placuta. Sunt sigur ca Fortele Raului Absolut iti va placea, este una din seriile mele favorite, as citi-o la nesfarsit (mai ales volumul 3)

  5. BlackKat spune:

    sunt curioasa….cartile pe care le primesti le pastrezi uh sau le fol la concursuri??oricum lectura placuta;)

  6. sabryy9ems spune:

    cum de ti-au dat de la editura carti?😕

Lasă un răspuns

