Concurs!

Dupa ce m-am gandit mai bine am ajuns la urmatoarele reguli:
1.Aveti voie sa lasati mai multe comentarii la aceeasi postare(bineinteles nu in mod exagerat si sa evitati spamul!)
2.Comentariile trebuie sa aiba minin 4 cuvinte
3.Un comentariu=1 punct
4.Din cand in cand voi pune cate o postare,iar persoana care raspunde prima primeste 10 puncte
5.Comentariile lasate la concursurile care se desfasoara pe blog nu vor fi luate in considerare

Alti participanti gasiti aici(click)

Update!O persoana nu are voie sa aiba mai mult de 3 comentarii la o singura postare

De data aceasta este vorba de un concurs diferit fata de celelalte,care va dura mai mult.Este vorba de un concurs de comentarii…si banuiesc ca stiti despre ce este vorba.Cine lasa cele mai multe comentarii in perioada 04.03~31.03 castiga o carte.

Comentariile trebuie sa aiba minim 4 cuvinte si sa aiba legatura cu subiectul postarii.

Persoanele care doresc sa se inscrie,trebuie sa lase un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda nickname-ul lor.

Vor fi luate in considerare comentariile la postarile care au fost si vor fi postate in luna martie.

Premiul va fi primul volum al seriei „Elita intunecata” de Chloe Neill(„Blestemul focului”)

Mult succes celor care participa!

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

42 thoughts on “Concurs!

  1. cariii. spune:

    particip .❤
    cu acest nume – cariii.

  2. Punky spune:

    Particip si eu cu acest nume Punky

  3. D spune:

    Si eu particip .. am doar o singura nelamuririe am vazut annterior anumite comentari.
    Este permis „spamul”? ca sa stiu?

  4. Miha Mihaella spune:

    Ceee tare❤ , si dak postam de mai multe ori la un subiect ?

  5. Stephany spune:

    Si eu particip . Dar am o nelamurire . Nu avem voie sa postam 2 comentarii unul dupa altul nu ? Intreb doar .

    • deea spune:

      Ai voie sa postezi mai multe comentarii la un singur post(poti raspunde si la comentariile celor care comenteaza la postarea respectiva),dar nu sa faci spam.De asemenea,comentariu trebuie sa aiba legatura cu subiectul postarii.

      Dar nu se calculeaza comentariile care fac cat unul singur.De exemplu daca o persoana comenteaza la o anumita postare ca ii place coperta,iar dupa 10minute mai adauga un comentariu ca ii place si continutul etc.

      Daca mai ai nelamuriri te rog sa imi spui(sper ca intelegi macar 70% din ce am vrut sa spun)

  6. Punky spune:

    Ce tare e concursul, sper sa mai faceti concursuri de genul acesta

  7. D spune:

    E ingenios gandit concursul .. dar trebuie sa faci si tu un set de reguli , ca daca perimiti sa fie date comentari cu max 4 cuvine.. la un articol de 100 de ori…e ca si cum omul nu iti apreciaza munca ta .. da comentarii de dragul artei, si iese un balamuc ca si acum ..
    Ps: ar fi dragut macar la acest articol sa raspunzi cititorilor la intrebari legate de concurs , ca daca ii iei la puricat cam toti au macar o nelamurire

    • deea spune:

      Vor fi luate in considerare comentariile care nu fac cat un singur comentariu.Ma refer la faptul ca de exemplu cineva posteaza un comentariu despre cat ii place coperta,iar peste10 minute posteaza un alt comentariu ca ii place continutul si tot asa.

      Mai multe comentarii de genul acesta vor fi luate in considerare doar ca un comentariu.

      De asemenea nu este permis spamul.Frazele care cuprind 20 de cuvinte si sunt scrise in 5 comentarii(cate 4 cuvinte in comentariu) vor fi luate in considerare tot ca un comentariu.

  8. D spune:

    Multumesc pentru raspuns.

  9. mayabijoux spune:

    particip si eu cu nickname-ul mayabijoux

  10. Izabela spune:

    frumos premiul!!…particip si eu:D

  11. B-Kitty spune:

    De multe ori incerc sa nu ma bag la astfel de concursuri pentru ca raman in urma, dar as vrea sa incerc totusi. Deci ma bag si eu cu numele B-Kitty. (^_^) Multumim pentru concurs.

  12. Adelina spune:

    Ma scuzati, dar care e diferenta dintre linku acesta si https://d3sprecarti.wordpress.com/2012/03/04/concurs-6/ ? Nu e vorba de acelasi concurs? Eu m-am inscris acolo…

  13. Punky spune:

    Pai asta e concursul🙂 oricum frumos premiu

  14. Shadowbooks spune:

    Eu am cartea, dar succes celor care participa😀

  15. D spune:

    Si eu al fel:X

  16. Punky spune:

    Pai in acest caz oricine poate face 3 comentarii la o postare, cine mai castiga concursul atunci?

    • deea spune:

      In acest caz,voi pune o postare,iar persoanele care au acelasi nr de comentarii vor trebui sa raspunda primele.Cea care a raspuns prima va avea un punct in plus.

      • Punky spune:

        Nu te supara dar e destul de aiurea ideea asta, era mai interesant concursul inainte. Desi se facea si spam nu pot nega asta, puteai totusi sa consideri comentariile tip spam drept unul singur, sau sa stergi comentariile pe care le consideri spam, era mai simplu asa.

      • Punky spune:

        Multumesc pentru intelegere, noile reguli sunt insfarsit bune, si inca ceva la fiecare postare primul care comenteaza primeste 10 puncte, sau doar unele postari in care vei specifica tu vor beneficia de acest bonus?

      • deea spune:

        Doar la anumite postari~voi specifica eu

  17. Punky spune:

    Scz ca postez de 2 ori dar mai bagat in ceata rau de tot, daca de ex 10 oameni au facut cate 3 comentarii la fiecare postare din martie cine ia cartea ?

  18. Punky spune:

    Cred ca ar mai trebui sa bagi o regula, am vazut ca sunt persoane care intra odata pe saptamana si dau cate un raspuns la fiecare post facut, asta se condidera spam?, ar trebui sa ai o regula ceva de genul, nu mai mult de un comentariu la o postare intr-un interval orar de x ore, asa s-ar evita spamul, cine face de exemblu 20 de comentarii la o postare in 10 min sa se considere un singur post, ups si eu am facut mai multe in 20 de min, dar macar urmaresc zilnic blogul :))

  19. adinikka spune:

    adinikka

  20. adinikka spune:

    1 aprilie. oficial s-a terminat pe blog concursul . maine adica azi :)) rezultatele

  21. Djkosta spune:

    erai inscrisa acolo dar aici nu aparea am inteles

  22. Djkosta spune:

    O sa fie o numaratoare foarte grea :))

  23. Djkosta spune:

    Tare sunt curios sa vad cine castiga🙂

Lasă un răspuns

