Precomanda „Rapirea” de Liz Braswell

A aparut link-ul de precomanda pentru cel de-al doilea volum al seriei „Cele noua vieti ale lui Chloe King”.Primul volum,intitulat „Caderea” aparut anul trecut la editura Leda.In cazul in care precomandati cartea beneficiati de 25% reducere+transport gratuit.

Cartea apare dupa data de 20 martie,are 288 de pagini,este tradusa de Adrian Deliu,coperta este cartonata,iar pretul de librarie este 34.90lei(daca o precomandati veti plati 26.18 lei).Pentru mai multe detalii sau pentru a precomanda cartea click pe imaginea de mai jos.

PISICILE CAD MEREU ÎN PICIOARE

Pentru Chloe King, viaţa devine din ce în ce mai palpitantă. Ea nu este nicidecum o adolescentă oarecare, iar faptul că se dovedeşte a fi descendenta unei rase mitice de feline o transformă în ţinta principală a războinicilor din Ordinul A Zecea Lamă.
O povară greu de dus pentru o fată de şaisprezece ani, dar destinul ei este pecetluit şi trebuie să se împlinească. Ea este Aleasa şi trebuie să-şi salveze semenii, chiar cu preţul sacrificiului suprem. Dar să nu uităm că are nouă vieţi!

54 de gânduri despre „Precomanda „Rapirea” de Liz Braswell

  1. Punky spune:

    Multumim pentru link, cred ca o voi comanda

  2. B-Kitty spune:

    Am mai spus si o mai spun: nu stiu de ce, dar urasc coperta. Cea de la primul volum este foarte reusita, dar aceasta arata foarte ciudat facuta. Zici ca , presupun ca aceea este Chloe, sta in fata unui panou nu pe o cladire. Iar fata nu pare aceiasi.

  3. adinikka spune:

    cred ca o comand si eu . am citit primul volum si e cu adevarat frumoasa cartea .

  4. Punky spune:

    Cel mai tare ar fi sa vedem cartea cu revista bravo, oricum atunci o sa imi para rau daca ii dau precomanda, inca nu sunt sigur daca sa o cupmar sau nu

  5. thelionbooks spune:

    Ar fi fost o copertă reuşită dacă ar fi pus o imagine cu o fată cu ochi de pisică, aşa ca în coperta primei cărţi numai că în altă ipostază.

  6. D spune:

    Imi place ideea autorului de a creea un personaj . care dispune de mai multe vieti ;)) cine nu si.ar dori asta:x
    Miauu..

  7. D spune:

    Da si eu m.am gandit tot la CatWomen, in ultimul timp au fost asa multe precomenzi pff :)) Nici nu sti ce sa alegi

  8. cariii. spune:

    hmm , pare interesant ..
    cred ca am sa ma apuc de primul volum . mi-o recomandati ?- in sensul căă daca vi se pare o carte buna .

  9. adinikka spune:

    am precomandat in sf, al 2`lea roman . abia astept sa vina:x

  10. Punky spune:

    ok, si mie imi pare foarte interesanta cartea aceasta,

  11. Djkosta spune:

    da erxact ce ziceam si eu cam putine lucruri poti reprosa cartii asteia

  12. Djkosta spune:

    Da subiectul mai ales e foarte incitant

Lasă un răspuns

