33 de gânduri despre „Afla daca esti divergent!

  1. Punky spune:

    Super tare, acum am intrat pe facebook, si fac acel joc, mersi

  2. D spune:

    Nu am FB din pacate:( si nu am putu …sa il fac

  3. Punky spune:

    Jocul e chiar foarte interesant, fati un facebook si incearcal, poate comanzi si cartea cine stie

  4. D spune:

    Momentan am depasit bugetul si chiar .. daca mi.as dori sa mai pot comanda cate ceva . este imposibil acum:))

    • Punky spune:

      Sincer nici eu nu am citit cartea ma duce prea tare cu gandul la jocurile foamei, totusi daca o prind la reducere o cumpar, la fel ca si tine bugetul imi impune unele limitari. Oricum aici cred ca e vorba de acel joculet de pe FB care e destul de funny dupa parerea mea

  5. superba cartea..recunosc ca n-am incercat joculetul inca..

  6. D spune:

    Eu .. astept sa imi vina Primul volum din Jocurile Foamei nu cred ca aceasta carte ma va dezamagi am citit mult prea multe pareri de bine , deabea o astept

  7. Punky spune:

    D sa stii ca divergent seamana cu seria jocurile foamei, oricum ai facut jocul, ce ti-a iesit ?

  8. adinikka spune:

    l-am terminat
    mi-a iesit: „you are AMITY ” 😡

  9. adinikka spune:

    :xbmultumim de joculet, e bun bun

  10. Punky spune:

    Foarte interesanta aceasta ideee, chiar imi place, as mai vrea asemenea joculete :))

  11. Djkosta spune:

    cred ca mai snt oricum in legatura cu jocul e frumos pentru ca are legatura cu cartea altfel nu ma interesa

  12. Djkosta spune:

    a mai jucat cineva acest joc ?

Lasă un răspuns

