Precomanda „Orasul de sticla” de Cassandra Clare

A aparut link-ul de precomanda pentru cel de-al treilea volum al seriei „Instrumente mortale” de Cassandra Clare.Cei care vor precomanda cartea vor beneficia de 25%reducere+transport gratuit.(pretul de librarie al cartii este 49.99 lei,dar daca faceti precomanda va costa doar 37.43lei)Pentru mai multe detalii sau pentru a precomanda click pe coperta.

Pentru a-i salva viaţa mamei sale, Clary trebuie să plece în Oraşul de Sticlă, locul de origine al vânătorilor de umbre – chiar dacă asta înseamnă să încalce Legea şi să rişte moartea. Mai grav este că Jace se opune acestui plan, iar Simon este aruncat în închisoare de către vânătorii de umbre, care îşi au bănuielile lor cu privire la acest vampir imun la lumina soarelui. Din fericire, Clary îşi găseşte un aliat — în persoana misteriosului Sebastian, care nutreşte o stranie atracţie faţă de ea. Valentine îşi adună în acest timp o armată de demoni, dar vor reuşi oare locuitorii din Lumea de Jos şi vânătorii de umbre să uite de vrajba dintre ei şi să-şi unească forţele pentru a o înfrânge?

Va putea Clary să-şi folosească puterile pentru a-i ajuta să se salveze – indiferent de preţul pe care va trebui să-l plătească?

52 thoughts on “Precomanda „Orasul de sticla” de Cassandra Clare

  1. Punky spune:

    Asta e una din seriile mele preferate, nici nu se pune bloblema sa nu comand cartea aceasta, multumim pentru link

  2. Punky spune:

    Gata si precomanda acum astept coletul🙂

  3. D spune:

    O felicitari pink .. sa vii cu pareri despre carte:x

  4. Punky spune:

    Multumesc, abia astept sa sosesca cartea, numai pot astepta🙂, noroc cu link-urile astea de precomanda ce ma ajuta sa pun mai repede mana pe carte🙂

  5. D spune:

    Am avut impresia ca te „numest” pink … sccz… din cauza oboseli. Si eu stau cu sufletul la gura in asteptarea unei carti:x stiu sentimentul

  6. si eu ar trebui s-o precomand..am si celelalte volume din serie..si va vine sa credeti ca inca n-am citit-o? nu stiu c e ecu mine, le admir coperta, trebuie sa le citesc in curand

  7. D spune:

    Pai atunci ce mai stai .. apucate de citit si vino cu pareri

  8. cariii. spune:

    pare interesanta seria , desi niciodata nu am citit vreo recenzie sau chiar descrierea cartii . si chiar nu stiu de ce ..😀
    oricum , o recomandati ? aveti pareri bune despre aceasta serie?

    • Punky spune:

      Mai intrebi mie mi se pare superba seria, sincer am luato din greseala, sa vad cum e dar dupa ce am citit prima cartea m-am indragostit de serie, mi se pare fara sa exagerez una dintre cele mai bune carti citite de mine, daca ai stii de cand asteptam eu link-ul de precomanda pentru acest volum

    • adinikka spune:

      nici eu nu cred ca am mai vazut…

  9. Punky spune:

    Dupa ce o citesti sa imi spui ce parere ti-ai facut despre serie, pana atunci eu abia astept sa citesc volumul acesta

  10. adinikka spune:

    da, am comandat primul si al 2`lea volum . am vazut multe pareri bune pe aici

  11. adinikka spune:

    l-am citit pe primul . si e foarte bun . m-a impresionat intr-un mod placut. e clar o colectie minunata in biblioteca mea. o sa`l incep pe al 2`lea

  12. Djkosta spune:

    He he in concluzie nu am cuvinte cartea merita un 10 cu plus

  13. Djkosta spune:

    Citestel cat mai repede e foarte buna cartea

Lasă un răspuns

