Leapsaaa!

Am primit leapsa de la RRoxana,care m-a „obligat” sa o fac.Multumesc>:D<

1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?

Cu siguranta lui Richelle Mead

2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?

Este autoarea mea preferata si cu siguranta ar face o treaba grozava!

3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?

Cum ar fi posibil sa pun o singura carte?!Cred ca as pune „Fiica tacerii” de Kim Edwards

4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?

Atunci cand ma concentrez numai pe citit.Cand nu mai e nimeni in jur,doar eu si cartea

5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?

Sunt atat de multe…in special cele care nu au ce cauta intr-o anumita carte si care incurca lucrurile!

6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

Pentru ca atunci cand totul e perfect intr-o carte apare el si strica tot

7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?

Depinde si de carte…pentru o carte foarte buna as merge foarte mult,dar daca e o carte jalnica cu siguranta nu as face nici cel mai mic efort

8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?

Alexandre Dumas

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?

L-as intreba ce a avut cu „Vicontele de Bragelone” in ultimul volum

10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.

O biblioteca cu mii de carti in toate limbile.Un loc in care sa pot avea toate cartile pe care mi le doresc

O dau mai departe oricui doreste sa o ia

28 de gânduri despre „Leapsaaa!

  1. Punky spune:

    Deci nu am inteles exact cum e acest joc, imi explici si mie ?

  2. cariii. spune:

    interesant.
    eu de exemplu mi-as dori o biblioteca plinaa de carti si sa fie un aparat care sa imi stie gusturile astfel incat sa apara cele mai noi carti care sa imi si placa bineinteles . dar fara sa le cumpar eu . sa apara pur si simplu .
    aia da biblioteca >:).

  3. Punky spune:

    =)) ce vise ai :)), oricum e destul de interesanta aceasta ideee, chiar imi place, ce bloguri mai participa la aceasta leapsa ?

  4. Miha Mihaella spune:

    1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?

    Cred ca Sara Shepard .

    2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?

    Autoarea mea preferata .

    3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?

    Cred ca as lua cu mine Divergent .

    4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?

    Imi place sa citesc atunci cand ascult muzica lui Adelle .

    5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?

    Cred ca Jeanine , din Divergent , nu sunt sigura daca se numea chiar asa .

    6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

    A stricat totul 😦 .

    7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?

    Depinde , epntru Divergent as face si inconjurul pamantului !! Si pentru Eve lafel .

    10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
    Biblioteca visurilor mele este sa am toate cartile pe care mi le-am dorit , si nu am avut buget suficient .

  5. Punky spune:

    1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?

    Lui Tucker Max

    2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?

    Are un still foarte amuzant de a scrie

    3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?

    I Hope They Serve Beer in Hell

    4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?

    Sa nu am la nimic de invatat pentru scoala, asta e momentul meu preferat cand citesc

    5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?

    Nu as sterge nici un personaj deoarece toate au rolul lor intr-o carte iar fara ele fie pozitive sau negative cartii i-ar lipsi suspansul

    6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

    Dupa cum spunea mai sus nu as sterge nici un personaj

    7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?

    Depinde, pentru o carte buna si pe care mi-o doresc…. destul de mult

    10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
    Biblioteca visurilor mele ar fi o biblioteca ce sa cuprinda toate cartile scrise pana acum, si sa fie ordonate in ordine alfabetica si cronologica, oricum daca asa ceva ar fi posibil, as renunta la orice carte moderna in schimbul studierii primelor texte scrise vreodata de om, o activitate mai fascinanta decat citirea unor sf-uri

  6. adinikka spune:

    Biblioteca visurilor mele, ar fi una compusa din multe camere, grupata pe categorii , fiecare camera sa aiba un subiect, si sa fie foarte foarte inalta !

  7. adinikka spune:

    biografia mea, lu Sandra Brown , macar stiu ca o sa se termine frumos:x

  8. Punky spune:

    Multumesc pentru raspuns :P, dupa cum spuneam e amuzanta ideea 😉

  9. Djkosta spune:

    asae daca citesti mult deviii creativ si poti scrie lucruri interesante cum ar fi aceasta leapsa 🙂

  10. Djkosta spune:

    Mi-am dat seama oricum revin la parerea mea anteriora, chestia asta e o ideie buna si placuta

  11. Djkosta spune:

    Da chiar asa e si in cazul meu, sigur au fost mult gandite, sunt foarte interesante

  12. Djkosta spune:

    Da si eu la fel, totusi am reusit sa o completez

Lasă un răspuns

