Recenzie „Blestemul focului” de Chloe Neill

“Blestemul focului” de Chloe Neill a fost o carte superba,cu personaje pe care le-am indragit foarte repede si un subiect foarte interesant.Ce i-a lipsit cartii a fost actiunea.Doar in ultimele 50 de pagini este prezenta,in rest autoarea facand o introducere mult mai ampla.

Autoarea a reusit sa creeze o lume in care mi-as dori sa traiesc,alaturi de Lily,Scout,Jason,Michael,pana si de fitoasele scolii(nu este normal ca in fiecare scoala sa existe si acestea?!)

Viata lui Lily Parker se schimba,atunci cand parintii ei sunt acceptati in programul sabatic si trebuie sa plece in Germania pentru doi ani.La inceput Lily vede lucrurile complet diferit:crede ca va ramane in State si ca va locui cu prietena ei,Ashley.Dar se pare ca a avut dreptate doar pe jumatate:parintii ei hotarasc ca Lily ar trebui sa termine liceul in Chicago,intr-un internat si nu in Sagamore.

La scoala “Sfanta Sofia”,unde va ajunge pana la urma,Lily o cunoaste pe Scout,o fata foarte diferita de celelalte,care este una dintre colegele ei de apartament.Desi Scout se considera de la bun inceput cea mai buna prietena a ei,Lily este convinsa ca aceasta ascunde ceva,din cauza iesirilor nocturne pe care le face.Urmarind-o,Lily descopera secretul lui Scout:aceasta face parte dintr-un grup de adolescenti cu puteri magice,care protejeaza orasul de Seceratori.

Lily este dornica sa se alature si ea grupului de adolescenti,dar acestia nu sunt atat de dornici sa o primeasca ,din cauza ca nu detine puteri magice.Dar este posibil ca Lily sa aiba,totusi,puteri magice,dar care se manifesta mai tarziu decat la ceilalti adolescenti?

In urma unei discutii cu directoarea scolii,Lily afla ca este posibil ca parintii ei sa nu fie cine pretind ca sunt,iar plecarea lor in Germania sa fie mai mult decat un program sabatic.Acest lucru o face sa fie si mai sigura ca pana la urma este ceva ciudat cu ea.

Daca are sau nu puteri magice si daca va fi acceptata pana la urma de ceilalti adolecenti,ramane sa aflati singuri,citind cartea.

Bineinteles ca exista si o poveste de dragoste,dar nu se pune accent pe ea.Este evident ca Lily se indragosteste de Jason,dar nu intalnim decat cateva strangeri de mana si cateva priviri.Abia astept sa vada daca in volumul 2 se va pune mai mult accent pe cuplul Lily-Jason.

Sincer chiar mi-a placut si astept cu nerabdare urmatorul volum.Sper ca va fi mult mai bogat in actiune decat acesta,deoarece,ideea scriitoarea este foarte interesanta,iar modul de a scrie pur si simplu te tine intre paginile cartii.

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: Chloe Neill
Traducere: din limba engleză de Gabriela Stoica
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 352
Preț: 36.90 RON

Puteti cumpara sau afla mai multe detalii despre carte de aici(click)

76 de gânduri despre „Recenzie „Blestemul focului” de Chloe Neill

  1. Punky spune:

    Super recenzie, cartea pare originala, o voi citi sigur

  2. D spune:

    Si eu sper sa pot citi aceasta carte in curand pare interesanta

  3. Niahara spune:

    Am avut aceeasi parere despre carte. Sper din tot sufletul sa fie mai multa actiune si mai mult romance in volumul 2.

  4. cariii. spune:

    mi se pare o carte interesanta si vreau sa o citesc , de aceea am participat si particip la mai multe concursuri care au ca premiu cartea asta , sper sa castig . 😀

  5. Punky spune:

    Cariii, sa stii ca si mie mi se pare buna cartea, subiectul nu a fost exploarat pre mult pe piata, iar acest lucru o ridica in ochii mei deoarece aduce ceva nou

  6. adinikka spune:

    imi place. mai astept sa vad niste parerii ale celor care au citit-o si cu siguranta va fi urmatoarea pe lista mea

  7. adinikka spune:

    desii sunt pasionata mi mult de genul romance, cred ca o sa-i dau o sansa!

  8. adinikka spune:

    imi place mult ideea carti, are ceva inedit:x

  9. Djkosta spune:

    Cum adica carti fara coperta ?

  10. adinikka spune:

    numai mie mi se pare ca fata de pe coperta seamana cu Selena Gomez?

  11. Djkosta spune:

    Ba da chiar seamana :))

  12. Djkosta spune:

    sper ca urmatoarele volume sa aiva o coperta totusi mai ,,expresiva,,

  13. Djkosta spune:

    da, oricum conteaza continutul cartii nu coperta

  14. Djkosta spune:

    Da si eu sper la fel, daca am noroc o voi citi in scut timp

  15. Djkosta spune:

    Da si am auzit numai chestii bune despre ea

Lasă un răspuns

