Precomanda „Chimie perfecta” de Simone Elkeles

A aparut link-ul de precomanda pentru cartea „Chimie perfecta” de Simone Elkeles.Cartea este tradusa de Carmen Ion,are 416 pagini,coperta este cartonata,iar pretul de librarie este 39.90(precomenzile vor beneficia de 25%reducere,deci pretul va fi 29.93 lei+transport gratuit).Va aparea pe 21 martie.Puteti citi primul capitol aici(click)

Pentru a afla mai multe detalii despre carte sau pentru a o precomanda click pe imaginea de mai jos.

69 de gânduri despre „Precomanda „Chimie perfecta” de Simone Elkeles

  1. BlackKat spune:

    yeeey
    tre sa imi conving parintiii

  2. BlackKat spune:

    stiu….parintii nu apreciaza o carte de nota 10

  3. D spune:

    Ar trebui sa o aprecieze .. decat sa aruncam bani pe alte prostii .. parca atunci cand iti auzi copilu spunand „mama vreau si eu bani pentru o carte” iti creste inima in tine .. stind ca te preocupa si alte lucruri … fata de alti tineri de varsta ta,
    Parerea mea.!
    PS:Mi.a ajuns cartea multumesc din suflet!Pupici:x

  4. Punky spune:

    Ai dreptate d, unii oameni nu apreciaza cartile si considera ca pierd banii, insa se inseala amarnic,apropo la mine inca nu a sosit, sper sa nu intarzie prea mult, d esti din bucuresti ?, oricum am dat eri precomanda nu cred ca avea cum sa ajunga asa repede

  5. D spune:

    @Katherine
    Ehh .. spunei si tu ca e una normala:)) nu cred ca se va uita
    @Punky
    daca ma intrebi pe mine daca sunt din bucuresti nu ;x chiar daca nu mi.ar displacea deloc

  6. Punky spune:

    D am intrebat deoarece am impresia ca ti-a venit foarte repede comanda, daca erai dun bucuresti poate asta era explicatia, la mine ot nu a sosit cartea 🙂

  7. D spune:

    Nu iubita ma refeream la cartea pe care am primito ca premiu de la Dee
    Nu am banuti de „chimie perfecta” am si excursie…nu imi permit sa o iau:( si .. imi pare foarte rau ca e destul de bun pretu

  8. Punky spune:

    Bine am inteles, chiar ma gandeam ca ti-a sosit precomanda asa de repede :)), oricum abia astept sa imi soseasca, eu am facut precomanda la instrumente mortale si la chimie perfecta

  9. D spune:

    Esti o norocoasa ca ti.ai luat „Chimie perfecta”

  10. D spune:

    Aoleu :)) prima data ti.am gresit numele acum….ti.am spus ca esti si fata
    Iarta.ma!Nu prea am vazut baieti care sa citeasca

  11. Punky spune:

    :)) nici o problema 🙂

  12. adinikka spune:

    am comandat-o . imi place mult. abia astept sa vina:x

  13. cariii. spune:

    am auzit ca seria asta e foarte asteptata . spor la citit tuturor care v-o cumparati . 🙂

  14. Miha Mihaella spune:

    Peste 2 ore apareeeee :X

  15. Punky spune:

    Cum adica, scz dar nu am inteles ? oricum cartea e pre misto, iar coperta… ce sa mai zic

  16. Djkosta spune:

    Asta e o coperta care imi place si mie :))

  17. Djkosta spune:

    Exact doar lucruri bune, oricum eu o recomand la toti cunoscutii

Lasă un răspuns

