28 thoughts on “Adio iarna!Bun venit primavara!

  1. D spune:

    Si eu am primit email cu aceasta oferta;;)

  2. Punky spune:

    Interesanta oferta, aia de la elefant.ro mereu au reduceri bune

  3. adinikka spune:

    ce-mi place editura asta, meru comand de la ea

  4. D spune:

    Si eu doar de la elefant am luat :p pana acum cel mai mult

    • Punky spune:

      Da si eu la fel, am cumparat numai de la elefant, exceptie facand cartile luate de la nemira in cadrul unor propotii absolut superbe ( gen 65% off)

  5. cariii. spune:

    oferte peste oferte . nici nu mai stii unde sa te uiti ca toate sunt interesante .

  6. Miha Mihaella spune:

    Pacat ca nu am prins oferta😦 .

  7. Punky spune:

    Din pacate aceasta oferta a expirat

  8. Djkosta spune:

    Da vor mai venia si aceasta oferta a fost buna dar vor mai fi si altele

  9. Djkosta spune:

    Pai reducerile astea sunt o chestie pentru vanzari, oricum ptr noi sunt bine venite

Lasă un răspuns

