„Clubul V” de Kate Brian din 10 aprilie cu revista Bravo!

„Clubul V” de Kate Brian va aparea in aprilie numai cu revista Bravo si va costa doar 10.99 lei(revista+carte).De-abia astept sa mi-o cumpar!(„imi face cu ochiul” de vreo 2 saptamani cand am aflat ca va aparea cu revista Bravo)

Toată lumea o face (sau nu?)

Mandy, Kai, Debbie şi Eva trebuie să obţină ceva înainte de absolvirea liceului: să câştige prestigioasa bursă Treemont, o adevărată foaie de drum pentru colegiul pe care şi-l va alege fiecare. Dar bursa are o cerinţă ciudată: „puritatea sufletului şi a trupului”.
Într-un efort de a-şi proclama „puritatea” în faţa întregii şcoli, Mandy înfiinţează Clubul Virginităţii.
Prietenele ei sunt de acord că un club social este o idee grozavă, dar să fie de acord şi cu păstrarea marii „V” până la absolvire pare să fie o cu totul altă problemă. Pentru că fiecare ascunde câte un secret. Ceva important!
Iar secretele lor le-ar putea costa mult mai mult decât o simplă bursă…

44 de gânduri despre „„Clubul V” de Kate Brian din 10 aprilie cu revista Bravo!

  1. Punky spune:

    E destul de interesanta cartea, mai ales la pretul asta…. merita

  2. cariii. spune:

    imi place . vreau sa o citesc si am sa mi-o cumpar . dar e o singura carte sau e o serie? XD

  3. D spune:

    o voi cumpara:x

  4. adinikka spune:

    da coperta pare „happy”:))

  5. Djkosta spune:

    Am vazut mai multe variante ale copertii asta pare cea mai buna

  6. Djkosta spune:

    Preferam totusi sa aiva mai multe pagini pare cam mica cartea

  7. Djkosta spune:

    Exact, de asta zic ca va fi cam mica, si putine pagini si editie de buzunar, o carte cam pitica :))

Lasă un răspuns

