Recenzie „Naluca si Naucul” de Stacey Kade

Cand am vazut ca va aparea aceasta carte la editura Leda am fost sigura ca va fi o carte foarte amuzanta si frumoasa.Dupa ce am terminat-o de citit mi-am dat seama ca nu m-am inselat in privinta ei:este o carte foarte simpatica si foarte amuzanta(cred ca este cea mai amuzanta carte pe care am citit-o pana acum).Alona, impreuna cu replicile ei sunt dementiale,iar bietul Will este si el foarte amuzant fara sa vrea.

Un alt lucru care mi-a placut foarte mult a fost ca un capitol este povestit de catre Alona,iar altul de catre Will, cititorul putand intelege mult mai bine ce ganduri are fiecare.

Titlul, de asemenea imi place foarte mult…mi se pare atat de potrivit pentru aceasta carte!Felicitari traducatorului pentru alegerea facuta!
Au fost cateva personaje care m-au enervat cumplit,de exemplu prietena lui Will, Joonie mi se pare un personaj care mai mult incurca lucrurile.

Povestea Alonei si a lui Will incepe atunci cand Alona,regina scolii este calcata de autobuzul scolii,plin de ratati.Mai bine de atat nici ca se putea!Macar daca asta ii era soarta, sa moara cum se cuvine, nu calcata de autobuzul scolii.Problema este ca Alona nu vede inca luminita alba care sa o duca in paradis si este nevoita sa bantuie in lumea celor vii.Si dureros este faptul ca afla ca nu toti colegii ei o placeau, pana si prietena ei este o tradatoare, deoarece nu au trecut nici 2 zile de la moarte ei, iar ea deja a pus stapanire pe iubitul Alonei.
Dar cel mai dureros lucru este ca ratatul de Will Killian ii rade in nas, ceea ce inseamna ca el este capabil sa o vada.

Pe de alta parte,Will Killian, considerat un ratat are si el problemele lui:este considerat putin nebun din cauza ca din cand in cand incepe sa vorbeasca cu aerul din jur.Dar adevarul este ca el este capabil sa vada fantomele si sa vorbeasca cu ele, la fel ca tatal lui.Si pe langa mica lui problema se mai adauga si un psiholog care face tot posibilul sa o convinga pe mama lui Will sa il interneze la una azil de nebuni,iar directorul scolii vrea cu orice pret sa il exmatriculeze.

Alona este foarte fericita ca Will o poate vedea, deoarece cu siguranta el va sti cum sa o ajute sa faca sa apara luminita alba.Amuzant este ca Will nu este la fel de entuziasmat ca si Alona si nu vrea sa o ajute.Dar cine poate rezista farmecului Alonei?In curand intre cei doi se va creea o legatura puternica,care ii va face sa aiba incredere unul in altul.

Tot ce pot sa va mai spun despre carte este ca daca vreti o carte care sa va binedispuna si care sa fie foarte usor de citit atunci cu siguranta trebuie sa o aveti!

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: Stacey Kade
Traducere: din limba engleză de: Sorin Petrescu
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 288
Pret de lista: 36.90 RON
Puteti comanda cartea de aici(click)

26 thoughts on “Recenzie „Naluca si Naucul” de Stacey Kade

  1. Alecsa All spune:

    Frumoasa recenzia . De cand vreau si eu cartea astaa😡 mi se pare super interesanta ideea.

  2. Punky spune:

    Eu am citit-o e foarte frumoassa, merita

  3. D spune:

    Alecsa uite ca ai sansa acum sa o castigi la concurs!:X
    si eu mi.o doresc!

  4. Miha Mihaella spune:

    Interesanta , si imi doresc mult s’o castig la concurs :X.

  5. adinikka spune:

    deja am facut o comanda recenta la LEDA ; totusi cred ca urmatoarea data se va afla pe lista mea!

  6. Punky spune:

    Ideea cartii e foarte originala, merita cuparata, desi nu o am cumparata am citito la un prieten si o sa mi-o cumpar si eu

  7. Djkosta spune:

    Adinikka, uite si parerea mea despre carte http://elkosta-books.blogspot.com/2012/03/recenzie-naluca-si-naucul.html eu zic sa o citesti, e foarte buna cartea

  8. Djkosta spune:

    E asa se intampla mereu

    P.S: Nu iti este somn? =))
    P.S.2: Glumesc

  9. Djkosta spune:

    Da, totusi sper sa ramana o trilogie, cum se vrea a fi initial, daca o lungeste prea mult e naspa, si poate in ultima carte miranda invie ar fi super

Lasă un răspuns

