20 thoughts on “„Greselile Mirandei” de Jill Mansell impreuna cu revista Joy!

  1. Punky spune:

    Super, o carte foarte interesanta

  2. adinikka spune:

    am cumparat-o deja !! Am asteptat-o !

  3. adinikka spune:

    din primul capitol e foarte interesanta. ador cartiile astea cu reviste. Cred ca le aleg pe cele mai bune.

  4. Djkosta spune:

    Da cartea e interesanta am vazut-o la cineva si am avut ocazia sa citesc din ea, chiar imi place

  5. vps spune:

    Daca cumva o sa ratez cartea (deja e 27) o mai pot gasi (va mai aparea pe la vreo editura?)

  6. adinikka spune:

    a fost foarte frumoasa. cine nu a citit-o , o recomand!!!

  7. Djkosta spune:

    Asa e tocmai chestia asta imi place, la carte, altfel ii dadeam pass

  8. mede spune:

    stie cineva ce apare cu revista in lina mai

  9. […] aprilie 2012 Am cumpărat revista Joy pentru carte. Abia acasă am observat voucherul de 50 lei de la mazza.ro. Astăzi a ajuns coletul cu […]

Lasă un răspuns

