Precomanda „Evernight” de Claudia Gray!

Astazi a aparut link-ul de precomanda pentru primul volum al seriei „Evernight” de Claudia Gray.Livrarile precomenzilor vor incepe cu 3 aprilie.Pretul de librarie al cartii este 39.90 lei,dar precomenzile beneficiaza de 25%reducere(va costa 29.93,iar transportul este gratuit).Pentru a precomanda cartea sau pentru a afla mai multe detalii click pe imaginea de mai jos.

Gasiti un fragment din carte aici(click)

10 gânduri despre „Precomanda „Evernight” de Claudia Gray!

  1. Punky spune:

    Multumim pentru link, e o carte ce merita citita

  2. adinikka spune:

    uau .. cat imi place , sper sa o cumparr

  3. adinikka spune:

    multumesc foarte mult acestui blog, am avut ocazia sa citesc multe carti minunate de care nu stiam incainte sa citesc blogul .

  4. Djkosta spune:

    Da si eu la fel blogul e destul de bun,oricum aceste liok-uri de precomanda ca cel de mai sus sunt foarte utile in special pentru cei nerabdatori

  5. Djkosta spune:

    Nu stiu eu ce legatura are avea cartea asta cu chioscul de ziare, defapt in acest moment nici nu a aparut in librarii si tu zici ca ai luat-o de la chioscul de ziare =)), Oricum nici aceasta coperta nu imi place prea mult, desi o voi citi actiunea pare interesanta

  6. Djkosta spune:

    Nui nimic, oricum e o carte foarte interesanta, abia astep sa o citesc si eu numai am rabdare

Lasă un răspuns

