20 thoughts on “Oferta librariei online Libris!

  1. Djkosta spune:

    Foarte bune oferte, nu am ce zice decat felicitari

  2. Apy spune:

    imi place oferta fff tare poate iau si eu ceva😛

  3. Djkosta spune:

    Si eu sigur o sa cumpar ceva, libris intotdeauna ne surprind cu oferte bune

  4. adinikka spune:

    nu am comandat niciodata de la ea, dar cred ca o sa o fac curand. chiar are oferte bune.

  5. adinikka spune:

    ah ce mi-as dori sa merg la targul de carte. chiar mmi-ar placeaaa!

  6. adinikka spune:

    din pacate…..la mine in oras nu exista asa ceva😐

  7. Djkosta spune:

    Si inca o promotie expirata🙂, pacat era buna.

Lasă un răspuns

