Concurs „Elixirul vietii” de Kenneth Oppel

Update!Castigatoarea este nr.39 Alecsa All.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(+ numar de telefon).

Maine voi afisa castigatorul concursului de comentarii si voi da startul unui alt concurs.Premiile vor fi: „Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter si „Printul mecanic” de Cassandra Clare.

Asa cum vedeti si in titlu, de data aceasta premiul este cartea „Elixirul vietii” de Kenneth Oppel(tocmai am terminat-o de citit si am o parere foarte buna despre ea)

Va puteti inscrie pana pe 31 martie (ora 19:00, dupa aceasta ora voi alege castigatorul cu random.org) lasand un comentariu la aceasta postare cu raspunsul la intrebarea:

Daca ai putea schimba sfarsitul unei carti ai face-o?Daca da, ce carte ai alege?

De asemenea va rog sa lasati un numar (la fel ca la concursurile anterioare, daca esti prima persoana care se inscrie esti nr.1, daca esti a doua esti nr.2 etc.)

Mult succes!Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

63 thoughts on “Concurs „Elixirul vietii” de Kenneth Oppel

  1. sandybook spune:

    nr.1
    Daca as putea schimba sfarsitul unei carti/povesti, as face-o, iar cea aleasa de mine ar fi „Romeo si Julieta”, de William Shakespeare😀. Dintotdeauna mi-a placut povestea lor si mi-a fost tare ciuda ca omul trimis de parintele Lorenzo la Mantua, la Romeo nu l-a gasit pe acesta ca sa-l puna la curent cu planul Julietei de a se preface moarta cu ajutorul licorii de la calugar.
    Imi place ideea concursului. Multa bafta!😀

  2. Andreea spune:

    nr2. Daca as putea schimba sfarsitul unei carti/povesti, as schimba sfarsitul cartii The Fault in Our Stars de John Green. Personajul principal masculin sufera de cancer, si bineinteles la sfarsitul cartii acesta il doboara, lasandu-si prietena sa sufere dupa moartea lui. As face in asa fel incat cei doi sa nu mai aibe cancer, si nici unul din ei sa nu trebuiasca sa moara.

    Foarte draguta ideea concursului. Succes😀

  3. Rose spune:

    nr. 3
    Cred ca as schimba sfarsitul cartii „Skelling” de David Almond. E absolut superba, iar la final avem parte de un happy-end. Parerea mea e ca finalul trebuia sa fie mai dramatic, pentru ca asa… parca nu e „demn” de carte.

    Succes tuturor!🙂

  4. nr.4
    As schimba finalul de la Jurnalele lui Stefan volumul 3.Eu zic ca ar fi putut fi mai interesant ca sa te lase cu gura cascata sau ceva.L-as fi facut mai dramatic,fiind sfarsitul unei serii,dar nici rau nu e.:)

  5. Adelina spune:

    nr.5
    As schimba finalul la „Orasul de cenusa” de Cassandra Clare. Povestea dintre Jace si Clary e si asa destul de dramatica pentru ca sunt frati si nu se pot iubi in pace, iar finalul deja e tortura pentru ei. Eu l-as fi facut putin mai happy-end, adica le-as fi acordat totusi o sansa, poate se descoperea ca de fapt nu sunt frati.

    • sandybook spune:

      In acest caz ai anula tot ce se intampla in „Orasul de Sticla”😀. Citeste si volumul 3 si ai sa vezi ca nu vei mai dori sa schimbi nimic din volumul 2. Daca zici asa la vol.2, sa te vad ce vei zice dupa ce vei citi „Orasul Ingerilor Cazuti” (vol.4), ca mie imi venea sa-mi smulg parul din cap de frustrare =)).

  6. Cristina spune:

    Nr. 6
    As alege cartea Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe. Consider ca finalul a ramas deschis, doream sa stiu in continuare ce se intampla cu cei doi. Nu imi place o carte care la final ne lasa sa interpretam noi lucrurile. Probabil as schimba toate cartile de acest gen🙂

  7. nr. 7
    nume giorgiana turcu
    Daca as putea schimba finalul unei carti, as alege cartea Anna Karenina, fiindca mi-ar place sa o pot impiedica pe eroina noastra sa nu se sinucida, sa nu se arunce in fata trenului, as face ca ea sa fie fericita cu Vronsky, sau i-as spune ca e lumea plina de barbati, ca nu se merita sa mori numai pentru ca un ofiteras tanar si las alege sa te paraseasca, ca nu merita sa-ti lasi copilasul fara mama din cauza unei iubirim nefericite.

  8. adinikka spune:

    nr .8
    Da as schimba finalul multor carti …
    Aleg totusi cartea „in numele dragostei” de Kristin Hannah . As vrea ca Lauren sa nu se desparta de iubitul ei , iar el sa o puna pe ea pe primul loc , nu colegiul. As vrea ca mama lui Lauren sa se intoarca si sa ii fie alaturi .

  9. Glamour spune:

    nr. 9
    Daca as putea schimba sfasritul de la Divergent, atunci nu as lasa sa fie omorati tatal si mama lui Tris.A fost prea dureros pentru ea si fratele ei .In rest cartea a fost magnifica!

  10. Larisa M spune:

    Nr 10
    As schimba finalul cartii Eve de Anna Carey. Desi este doar primul volum, mi-ar placea ca Eve si Caleb sa fie impreuna si el sa fie acceptat in adapostul acela.

  11. Cipryan spune:

    Nr. 11
    As schimba sfarsitul cartii Domnia Haosului (Vampirii din Morganville 5) , as face-o pe Amelie invingatoare in lupta dintre generatii, nu pe Bishop.

  12. […] sponsorizat de editura Leda.Premiul este “Elixirul vietii” de Kenneth Oppel.Pentru a va inscrie click aici. Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in concurs, despre carti, […]

  13. Addicted spune:

    nr. 12

    Daca as putea schimba finalul unei carti as alege O zi de David Nicholls. Cat nu-mi plac mie cartile romantice, insa mi-a parut rau cand unul din personaje s-a „evaporat” si l-a lasat pe celalalt ca pe o frunza-n vant. Inteleg ca autorul a vrut o carte dulce-acrisoara, insa o putea face intr-un mod mai subtil si nu asa dintr-odata, m-am si mirat un pic cand s-a intamplat pentru ca e brusc si simplist. Plus ca la final apar niste amintiri si te debusoleaza, a murit sau n-a murit?

  14. lunateca spune:

    nr 13. eu una as schimba sfarsitul volumului 3 din seria Winnetou de Karl May…Eroul moare impuscat, cand incearca sa salveze, inpreuna cu alti westmeni celebri cativa copii….am plans de mi-au sarit capacele, era eroul meu preferat, stia ca o sa moara dar totusi au salvat copii.

  15. Sayuki spune:

    nr. 14
    Eu as schimba sfarsitul de la Trandafiri de Leila Meacham. Sau nu neaparat l-as schimba, ci as continua cartea cu inca 10-20 de pagini care sa ma asigure ca Rachel si Matt (sper ca mi-am adus aminte ine numele personajelor :)) ) vor merge mai departe de stadiul de „parteneri de serviciu”🙂

  16. lililili spune:

    nr .15
    As schimba Maitreyi de Mircea Eliade. As vrea ca Alla sa lupte pentru ea si sa-i fie alaturi !

  17. vps spune:

    nr 16
    As schimba sfarsitul la Tunele 2. Cred ca Cal a murit prea repede tinand cont ca seria are 6 volume. L-as mai fi tinut vreo 2 volume in viata🙂

  18. ioana alexandra spune:

    nr.17
    as schimba finalul cartii „Piaza rea” de Camilla Lackberg. nu mi-a placut ca cei doi frati, Hanna si Lars s-au sinucis. ar fi trebuit sa-si asume responsabilitatea pentru ce au facut.

  19. Djkosta spune:

    nr 18.

    Sincer sa fiu nu as schimba sfarsitul nici unei carti citite, pentru ca toate au farmecul lor asa cum sunt, iar daca le-am modifica ar risca sa devina plicticoase sau banale

  20. -D- spune:

    Numarul:19
    Cred ca in cartea Ps:Te iubesc as schimba faptul ca in final Holy ramane la fel de singura ca si la inceput , dar mult mai impacata sufleteste ca in primele paginii ale carti
    Mult succes!Multumim Dee::*

  21. crys01 spune:

    Nr. 20
    Nu mi-ar placea sa schimb finalul unei carti. Consider ca fiecare carte are un farmec aparte si autorul a gandit intr-un anume fel reactia pe care doreste sa o avem noi, cititorii la terminarea cartii.

  22. Cristina spune:

    Nr 21.
    Eu as schimba finalul cartii Romeo si Julieta pentru ca amandoi au murit chiar daca au facut-o din dragoste.

  23. Ana spune:

    Nr. 22
    Nu cred ca as vrea sa schimb finalul unei carti. Cred ca noi, cititorii, trebuie sa ne multumim cu cartea din fata noastra. Dar ca sa raspund intrebarii, daca chiar nu as avea incotro, as schimba finalul de la Eve din Anna Carey, deoarece mi s-a parut cam sec si Caleb ar fi trebuit sa fie cu Eve in Califia.

  24. Katherine spune:

    Nr.23
    Daca ar fi sa schimb finalul unei carti, as alege Jurnalele Vampirilor: Miez de noapte de L.J.Smith.
    Nu mi-a placut ca personajul principal/favorit Damon, a murit la sfarsit, sacrificandu-se pentru Elena si Bonnie.

  25. andradarling spune:

    NR 24
    Nu as schimba sfarsitul unei carti pentru ca scriitorul a vrut sa ne transmita mesajul lui. Chiar daca unele carti au un sfarsit tragic, sa nu uitam ca nici in viata de zi cu zi nu e totul roz.

  26. hellena spune:

    Eu as schimba finalul din „Romeo si Julieta” si i-as lasa in viata pe cei doi iubiti, pentru ca iubirea lor sa fie un etalon perpetuu al fericirii in dragoste pentru toate cuplurile de indragostiti !
    P.S. Am avut acelasi final de schimbat al unei carti, intocmai ca primul concurent, dar este finalul pe care eu l-as fi vrut schimbat, desi cred ca avand un alt final, nu ar mai fi devenit o capodopera a iubirii…
    NR 25

  27. rossanadeea spune:

    nr. 26
    Inca nu am intalnit o carte la care sa vreau sa ii schimb sfarsitul, dar probabil daca as citi una care ar avea un final prea brusc sau care nu s-ar prea potrivi cu povestea din carte, atunci daca as avea posibilitatea l-as schimba.

  28. Simona Husaru spune:

    Nr. 27
    Nu prea m-am gandit in a schimba sfarsitul vreunei carti citite(sau cel putin nu imi vin multe in minte acum) dar voi alege o carte citita recent: Ritualul(Cercul Secret) de L.J.Smith. Finalul mi s-a parut cum ca i-ar lipsi ceva. As fi dorit ca in locul finalului in care Faye o prinde pe Cassie in „plasa” ei sa apara alte personaje/actiuni. Astfel suspansul ar fi fost amplificat.

  29. Sookie spune:

    Nr. 28
    Sincer, nu pot sa spun ca mi-am dorit vreodata sa schimb sfarsitul unei carti. Imi plac si finalurile cu mai putin „happy end”, imi place sa fiu luata prin surprindere, chiar daca lucrurile nu decurg intotdeauna asa cum mi-am imaginat eu. Finalul cartii „Angelologia”, de Danielle Trussoni, pot sa spun ca a fost dezamagitor si mi-ar fi placut sa fie ceva mai elaborat. Mi-a dat impresia ca a fost scris pe fuga, doar pentru a se respecta probabil, termenul-limita🙂 . Eu as fi acordat o mai mare importanta finalului, as fi adaugat cateva pagini in plus, pentru a nu lasa impresia ca a fost scris in graba.

  30. Nr.29
    Eu as schimba sfarsitul la volumul 3 din The Hunger Games.Iubesc seria si filmul dar mi-as fi dorit ca Prim sa nu moara, adica toate astea au inceput ca sa fie ea in siguranta.

  31. elena spune:

    nr.30 Jurnalele Vampirilor: Miez de noapte de L.J.Smith.
    Nu mi-a placut ca Damon, a murit la sfarsit,. vreu sa ramana cu elena

  32. Andreea spune:

    nr. 31
    Cred ca in cartea Ps:Te iubesc as schimba faptul ca in final Holy ramane la fel de singura ca si la inceput

  33. lusi spune:

    Cred ca in cartea Ps:Te iubesc . chiar nu mi-a placut finalul . vroiam ca Holi sa ramana cu cineva..nu s-a terminat romantic:|

  34. andrr34 spune:

    nr . 33 as schimba sfarsitul de la Trandafiri de Leila Meacham, finalul a fost sec…

  35. katttyy spune:

    as schimba, romeo si julieta. nu vreau sa moara asa dintr-o prostie…

  36. geeeo spune:

    nr. 35 as schimba : maitreyi , s-au despartit, iar ea s-a daruit unui vanzator…vroiam sa ramana impreuna.

  37. roxtao spune:

    nr. 36
    Categoric as schimba ceva in actiunea din Harry Potter 3: SIRIUS ar ramane in viata!

  38. horade spune:

    As schimba finalul din cartea „Baiatul cu pijamale in dungi” scrisa de John Boyne si i-as tine in viata pe cei doi baieti Bruno si Shmuel.
    Nr. 37

  39. lucian spune:

    Nu as schimba niciun final, fiecare carte are farmecul ei. Tocmai pentru ca unele carti au un final tragic, scriitorul vrea ca noi sa invatam ceva si poate sa ne ajute in viata noastra sa ne gandim de doua ori inainte de a trece la actiune.
    Nr. 38

  40. Alecsa All spune:

    Desi de multe ori m-am gandit ca anumite carti ar fi fost mai frumoase daca ceva din ele s-ar fi modificat, daca sfarsitul ar fi fost altfel, nu cred ca as modifica vreuna. Chiar daca in unele mi-au placut anumite personaje si nu imi doream sa moara, pana si acel lucru a avut un rol in cartea respectiva si a facut-o mai frumoasa, mai speciala.

    Nr 39

  41. Gheorghiev Alexandra Ioana spune:

    Nr 40
    Daca as vrea sa schimb sfarsitul unei carti,as schimba sfarsitul cartii „Ingerul Noptii”by Becca Fitzpartrick pentru ca mi.as dori ca Nora sa ramana cu Patch la sfarsit,deoarece intre ei doi s.a creat o chimie de neexplicat,din prima clipa cand au stat amandoi la ora de biologie

  42. monika96 spune:

    Nr 41
    Daca as schimba sfarsitul unei carti acela ar fi al cartii „Eve” de Anna Carey, deoarece mi-as fi dorit ca Eve sa ramana cu Caleb!

  43. dana71 spune:

    As fi dorit ca Rue sa nu fi fost ucisa in Jocurile Foamei, dar imi dau seama ca acest lucru nu ar fi fost posibil, deoarece puteau ramane in viata ori cele doua tributuri ale aceluiasi district, ori un singur supravietuitor. In rest fiecare carte are finalul sau, fie el bun sau rau.

  44. Elena Zaharia spune:

    Nr. 40
    As schimba sfarsitul cartii Jocurile foamei vol. 1 de Suzanne Collins.
    As schimba faptul ca Katniss ii spune lui Peeta ca nu il iubeste si totul a fost doar o minciuna ceea s-a intamplat in timpul arenei. As fi vrut ca ea sa il iubeasca la fel cum o face el si in urmatoarele carti sa spuna cum ei traiesc impreuna, nu cum ei se prefac ca se iubesc. Dar daca ar fi avut alt sfarsit, celelalte volume ar fi mult prea diferite si poate asa sunt mult mai frumoase.

  45. Elena Zaharia spune:

    Pardon nr. 43

  46. emilian spune:

    Eu as fi schimbat ceva in privinta ultimei carti Harry Potter scrisa de J.K. Rowling si ma gandesc ca ar mai fi putut fi salvati cativa dinte personajele seriei, dar probabil intensitatea luptei dintre cei doi „supereroi”…
    NR 44

  47. diaannaa spune:

    stam pe ace:))

  48. raluka spune:

    Desi poate este tarziu pentru raspuns, vreau totusi sa-mi exprim parerea si anume aceea ca mi-as fi dorit un alt sfarsit pentru cartea „Maitryi” scrisa de Mircea Eliade si Maitreyi si Allan sa ramana impreuna.
    Totusi pentru ca s-a mai scris anterior despre aceasta carte, mai evidentiez inca un sfarsit „nepotrivit” cititorilor in cartea „Invitatie la vals” scrisa de Mihail Drumes si as face sa ramana impreuna Mihaela si Tudor.
    P.S. Nu-mi plac cartile cu finaluri triste, chiar daca astfel vei „simti” povestea cu o alta intensitate…
    Probabil nr 45

  49. Simona Husaru spune:

    Felicitari Alecsa😀 Have fun reading ~~

  50. anonim spune:

    Te invit pe blogul Cornelia Vîju http://corneliaviju.blogspot.com/ să citeşti poezii, cărţi, poveşti, citate.

  51. Alecsa All spune:

    Multumeeesc muult!❤ Ai primit mailul?

  52. Super🙂 am si eu cateva intrebari in legatura cu concursul de fidelitate:
    Putem lasa un singur comentariu / postare sau mai multe? si La care postari putem comenta?

Lasă un răspuns

