Recenzie „Nascuta la miezul noptii” de C.C. Hunter

Ma bucur foarte mult ca editura Leda va publica seria “Shadow falls” de C.C. Hunter deoarece primul volum mi-a lasat o parere foarte buna.

“Nascuta la miezul noptii” a fost genul de carte pe care nu o poti lasa din mana.Mi-a placut faptul ca personajele sunt atat de bine conturate incat te atasezi foarte repede de ele si ca este plina de situatii si replici amuzante.Dar la fel ca si cartea “Blestemul focului” de Chloe Neill nici aceasta nu a avut foarte multa actiune.

Mi-a parut foarte rau cand am terminat-o, iar sfarsitul m-a facut nerabdatoare sa astept sa apara urmatorul volum.
Cand am citit prezentarea de pe blogul editurii Leda am asemanat-o cu mai multe carti/serii care imi plac:”Nu plange sub clar de luna”de Heather Davis,”Fortele raului absolut” de Kelly Armstrong si “Paranormal” de Kiersten White.Adevarul este ca are cate putin din fiecare.

In ultimul timp, Kylie Galen nu a prea avut motive sa fie fericita:bunica ei a murit, parintii ei divorteaza, iar ea isi doreste sa locuiasca cu tatal ei desi nu se poate, Trey, iubitul ei a parasit-o si pe langa toate acestea se mai adauga si Nea Soldatul, pe care doar ea il poate vedea.

Dupa ce se duce la o petrecere la care intervine si politia, Kylie ajunge intr-o tabara pentru adolescenti cu probleme numita Shadow Falls.Este evident ca locul lui Kylie nu este acolo deoarece ceilalti adolescenti care merg in tabara sunt de-a dreptul ciudati.

Dar curand Kylie descopera ca Shadow Falls nu este o tabara pentru adolescenti cu probleme,ci una pentru adolescenti care au puteri supranaturale.De data aceasta, Kylie este in totalitate sigura ca locul ei nu este aici…sau este?Daca nu ar avea puteri suparanaturale, care ar fi explicatia aparitiei lui Nea Soldatul? Desi la inceput este foarte greu sa accepte ca este o fiinta suparanaturala si da vina pe o tumoare, la un moment dat este nevoita sa accepte.Problema este ca nimeni-nici macar Holiday, directoarea taberei-nu stie ce fel de fiinta supranaturala este.

Bineinteles ca nu lipseste nici romance-ul!Iar Kylie trebuie sa isi dea seama ce vrea cu adevarat inima ei.Are de ales intre Derek, mereu protector ,prietenos si intelegator si Lucas, cel care i-a mancat pisica ei preferata cand era mica. Problema cu Derek este ca seamana putin, la aspect, cu Trey,iar comparatiile pe care le tot face Kylie devin obositoare la un moment dat.Cat despre Trey…cand aparea el in peisaj mi se parea ca apare Heath din seria “Casa noptii”.

Kylie isi face si doua prietene :Miranda(care este vrajitoare) si Della(care este vampir).Partea nasoala este ca vampirii nu se prea inteleg cu vrajitoarele, iar in certurile lor Kylie este prinsa la mijloc.

Dar se pare ca cineva vrea neaparat ca tabara sa fie inchisa.Pentru majoritatea adolescentilor acest lucru ar insemna sa se inchida singurul loc in care pot fii ei insisi.Daca vreti sa aflati ce se va intampla pana la urma cu tabara va recomand sa cititi cartea.

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: C.C. Hunter
Traducere: din limba engleză de Alexandra Muşat
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 448
Pret de lista: 39.90 RON

Puteti comanda cartea de aici(click).

38 thoughts on “Recenzie „Nascuta la miezul noptii” de C.C. Hunter

  1. adinikka spune:

    e o carte minunata. abia astept sa o citesc:x

  2. adinikka spune:

    si eu am citit primul volum si e foarte bun. Sicer , cred ca o sa devina una din seriile mele preferate!:x

  3. Shadowbooks spune:

    Eu am cumparat-o saptamana trecuta dar inca nu am inceput-o
    Poti sa votezi la poll-ul asta te rog? http://shadowbooks.wordpress.com/2012/03/26/votare-carti/
    Mersi mult, daca le spui si altora sa voteze voi fi recunoscator🙂

  4. Djkosta spune:

    Oricum era de preferat ca actiunea sa fie mai alerta

  5. adinikka spune:

    doamne coperta e cu adevarata buna. adica se potriveste mult cu cartea si ma sperie putin :))

  6. Djkosta spune:

    Da coperta e foarte foarte buna si sinistara si atractiva, imi place🙂

  7. Djkosta spune:

    nu, bine ci chiar foarte bine, asta numesc eu coperta reusita

  8. livia spune:

    ok,deci mi-am comandat-o si am si terminat de citit,e adevarat,creeaza dependenta!Si ma bucur ca am cumparat-o xD astept cu sufletul la gura urmatoarea carte🙂

  9. livia spune:

    Nu stii cumva cand va fi tradus urmatorul volum?

  10. livia spune:

    Eh..pai nu mai e asa mult totusi.Mersi mult ca mi-ai zis ^^ iti sunt datoare🙂

  11. livia spune:

    deci….a aparut la bookfest al doilea volum?

Lasă un răspuns

