14 thoughts on “Precomanda „Adevar sau provocare” de Sara Shepard!

  1. adinikka spune:

    am reusit si eu sa-l iau pe primul. e total diferita de serial. marog..are unele idei comune.dar cartea e bestiala. sigur o iau😡

  2. Djkosta spune:

    Multumin pentru link-ul de precomanda🙂

  3. Miha Mihaella spune:

    Este foarte interesanta seria si te pune in suspans , dar pana la urma asta e stilul lui Sara , nu ? Mi-am precomandat cartea si dabia astept sa o primesc :X . Pacat ca alocatia asta e prea mica cami-as lua o gramada de carti . In seara asta mi-am precomandat si cele 13 motive .

  4. adinikka spune:

    Ma intreb daca tatal ei , chiar stie une e mama lor adevarata :-s

  5. Djkosta spune:

    Da de cand cu toate noutatile astea , nu te mai poti opri din citit

Lasă un răspuns

