„Puterea” de L.J. Smith din 27 martie impreuna cu revista Bravo!

Maine (27 martie) apare „Puterea”, cel de-al treilea volum al seriei „Cercul secret”, impreuna cu revista Bravo.Pretul este 10.90 lei.(carte+revista)

CASSIE ÎŞI DESCOPERĂ PUTEREA ŞI TREBUIE SĂ-ŞI DOVEDEASCĂ LOIALITATEA…

După întâmplările captivante prin care trece în primele două cărţi, Cassie ajunge să fie membră deplină a celui mai interesant club posibil. Ea înţelege că puterea are un preţ – şi este unul mai mare decât şi-ar fi imaginat.

Aflată la mijloc, între dorinţele diferite ale celor două conducătoare ale Cercului Secret, Cassie trebuie să-şi continue lupta. De asemenea, ea are de ales între a-şi folosi puterile supranaturale ca să le salveze viaţa celor din jurul ei şi a-şi concentra energia ca să-l păstreze pentru ea pe Adam, lucru care ar duce la dezmembrarea Cercului Secret.

Va fi suficient de curajoasă ca să abată pericolele ce planează asupra sabatului? Sau va cădea şi ea pradă întunericului?

Urmăreşte ultimele aventuri ale lui Cassie în New Salem şi află care este deznodământul întâmplărilor palpitante prin care trec membrii Cercului Secret!

71 thoughts on “„Puterea” de L.J. Smith din 27 martie impreuna cu revista Bravo!

  1. adinikka spune:

    ador seria asta, e una din preferatele mele. abia astept sa iau si volumul asta!:x

  2. adinikka spune:

    a mai ramas doar un volum, saptamana viitoare..nu? dupaaia o sa apara „clubul V”

  3. adinikka spune:

    am comentat prima, sper sa nu se intample ca la o postare de mai jos , in care m-am trezit ca mi-a disparut comentariul.

  4. Djkosta spune:

    Am cumparat si eu azi carte, slabuta seria🙂

  5. Shadowbooks spune:

    Eu o voi cumpara doar pe 2 aprilie daca o mai gasesc >.<

  6. -D- spune:

    Nu am cumparat aceasta serie astept data de 10aprilie:))

  7. Djkosta spune:

    :)), la 10 lei cartea se merita, seria dar la pretul editiei cartonate nu

    • adinikka spune:

      este o serie buna , si serialul e foarte bun, m-am uitat la cateva episoade si chiar se ridica la un nivel inalt……..eu zic ca merita

  8. Djkosta spune:

    Da am urmarit primele 10 seriale, totusi pastreaza putin si actiunea din carte

  9. Djkosta spune:

    Da :)) scz am gresit, episoadele sunt mai interesante decat cartea asta e cert

  10. Djkosta spune:

    Da asa ziceam si eu, oricum asa se intampla de obicei cu serialele

  11. thelionbooks spune:

Lasă un răspuns

