Precomanda „Cele 13 motive” de Jay Asher!

Astazi a aparut link-ul de precomanda pentru cartea „Cele treisprezece motive” de Jay Asher.(Va aparea pe 6 aprilie) Precomenzile beneficiaza de 25% reducere +transport gratuit.Pentru a precomanda click pe imaginea de mai jos.

Daca vreti sa va faceti o mica parere despre carte puteti citi un fragment aici(click).

15 gânduri despre „Precomanda „Cele 13 motive” de Jay Asher!

  1. adinikka spune:

    in sf. mi-a placut foarte mult descrierea cartii 😡

  2. Djkosta spune:

    Da si mie, e o veste buna link-ul de precomanda

  3. -D- spune:

    Eu o iau, nu pot sa rezist tentantiei:))

  4. adinikka spune:

    aoleu cand intru pe blog si o vad. imi plac mult descrierea si vreau o cumpar mai repede:o33333

  5. Djkosta spune:

    Oricum sper sa o citesc la o editie de chiosc, acum am altele mai bune de citit desi si asta imi place :))

Lasă un răspuns

