Concurs „Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter

Update!Castigatoarea este nr.3:Manole Alina Maria.Felicitari!Astept datele tale pe adresa de e-mail:deeablog@yahoo.com(adresa+nr. telefon)

Am promis ieri ca astazi voi da startul unui nou concurs, iar premiul va fi cartea „Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter asa ca ma tin de promisiune.

Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare in care:
1.Sa va scrieti numele (daca nu vreti sa va scrieti numele intreg puteti sa va scrieti prenumele+initiala numelui)
2.Sa spuneti care a fost cea mai amuzanta farsa pe care ati facut-o de 1 aprilie
3.Sa raspundeti la intrebarea:Unde o trimite pe Kylie, mama ei dupa ce ia parte la o petrecere unde lucrurile nu merg bine?(gasiti raspunsul aici)
4.La fel ca la concursurile precedente va rog sa scrieti un nr.(daca sunteti prima persoana care comenteaza nr.1,a doua persoana nr.2 etc)
5.De asemenea, cei care s-au inscris la concursul de comentarii din luna martie si au peste 1 punct au o sansa in plus.Daca vor o pot folosi la acest concurs, daca nu la urmatoarele.Cei care vor sa o foloseasca la acest concurs ii rog sa mentioneze in comentariu

Mult succes!Va puteti inscrie pana pe 6 aprilie ora 19:00 (dupa aceea voi alege castigatorul cu random.org)

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda.

57 thoughts on “Concurs „Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter

  1. Miha Mihaella spune:

    Pirjol Ana Mihaela
    Am facut mai multe farse astazi , dar cred ca am intrecut putin limita la una ! Am stat mai toata seara sa concep o farsa buna pentru prietena mea care nu prea o are ea cu inspaimantatul , si m-am gandit sa’i arat eu de ce sunt in stare . M-am inspirat mutl din jocul minciunii , dar in fine sa trecem al subiect .Ne-am dat intalnire azi in oras , pe o strada mai putin populata cu niste copii mai ciudati . Am luat manusile negre ale lui mama si am plecat direct la ea . Cand am ajuns m-am dus direct in spatele ei si iam pus un servetel la gura si o mana la ochi . I-am spus ca daca nu face ce spun eu moare ! S-a speriat tipa , si m-am speriat si eu cand am vazut ca a cazut in bratele mele !Am zis ca in viata mea nu mai fac astfel de farse , dar ea ca sa se scuze a spus ca stia ca am fost eu , dar cine o crede?
    Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme . Nr.1

  2. Niahara spune:

    Te invit la un concurs de 1 aprilie: Te invit la un concurs de 1 aprilie: http://niaharasworld.wordpress.com/2012/04/01/concurs-rapid-de-1-aprilie

  3. Paun Andreea Mihaela spune:

    Paun Andreea Mihaela
    Azi am facut mai multe farse , dar o sa o spun pe prima , dar cred ca si cea mai tare . Am saunato pe cea mai buna prietena a mea spunandu-i ca ma mut din oras . Nu am foarte multe haine ,deci a fost simplu sa le impachetez intr-o valiza si sa ma prefac ca , chiar plec. A venit repede la mine si a inceput sa planga . I-am spus cateva motive , dar ea plangea din ce in ce mai tare , pana la urma i-am spus ca este farsa , si de atunci nu mai fac farse ca mi-a dat o palma de toata frumusetea🙂 .
    Pe Kilye mama ei o trimite la Shadow Fall , o taba de adolescenti cu probleme . Nr.2

  4. manole alina maria spune:

    Manole Alina Maria
    azi nu am facut si nici mie nu mi-a fact nimeni farse/pacaleli
    Mama ei o trimite la Shadow Falls intr-o tabără pentru adolescenţi cu probleme . Nr.3

  5. cariii. spune:

    Asaftei Carina
    azi nu am facut/nu mi s-a facut nici o farsa .
    mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme .
    – nr. 4 si 5
    eu am participat la concurs , insa nu stiu cate puncte am .

  6. -D- spune:

    Am participat cu aceasta „povestiooara” sa zic asa .. si la alt blog.
    Dar este singura pacaleala care mi-o aduc atat de bine aminte si pe care o voi tine minte toata viata .
    Daca voi fi exclusa din concurs asta este ma risc, nu neaparat ca particip pentru a castiga, ma multumesc sa impartasesc povestioara mea/intamplare si cu voi cei care o veti citi cap coada,Poate pentru uni va parea seaca si putin comica, e diferenta mare cred eu cand cineva iti povesteste si .. una cad o traiesti pe viu.
    Eu iti multumesc Deea pentru ocazia de a participa
    Pupici!
    ps:Am avut peste un pct la concursul de comentarii si vreau sa imi folosesc sansa desigur, daca comentariu cu pacaleala o sa fie luat in considerare.
    –––––––––––––
    Anu aceasta nu am mai fost pacalita ca si anul trecut de catre bunele mele prietene.
    Imi aduc aminte de “pacaleala” aceea in cele mai mici detalii si in ziua de azi.
    Aveam o prietena care avea oarecum probleme de sanatate si si au fost momente cand a lesinat …(bine ca eram si noi cu ea si bine ca aceste problem sau rezolvat)
    Bun…in ziua respectiva pe la 22:30 imi suna telefonul ma pregateam sa fac o baie,si intr-un final m-am hotarat sa iau telefonul si sa raspund observand ca tot insista , pe ecran apara numele uneia dintre prietene.Raspund oarecum distrata … crezand ca iar ma va tine la telefon minute in sir cum face deobicei ma intreaba oarecum sec “ce faci?!” eu i-am spus ca ma pregateam sa fac o baie si probabil in curand sa dorm..supararea se simntea in voce ei la un moment dat imi zice” sunt cu Alexa…am patit ceva si trebuia sa te sun..imi pare rau daca am deranjat”.
    Zambetul mi-a pierit de pe fata .. buzele formand o line …inima imi batea si cu o oarecare emotie in voce ii spun sa imi zica ce sa intamplat
    Ea:”Pai..suntem la spital eu si Alexa ..Cristina a lesinat iar, nu sa mai putut trezi si am chemat salvarea , acum a venit si mama ei si asteptam pe hol”
    Eu repede fara sa ma mai uit la ceas, fara sa ma mai intereseze ceva am fugit spre camera mea am dat toata hainele din dulap jos .. am insfacat blugi ca eram in pijamale in timp ce ea imi dadea detalii despre cum s-a intamplat totul.
    Eu:” vin imediat imi iau o bluza pentru ca sunt in pijamale .. sun la taxi si in 5 minute sunt acolo …” aveam lacrimi in ochi si in cap imi derulau diferite scenarii.
    Deodata se face liniste …
    Eu:”Bai .. ce sa intamplat???!!”
    Si se aud rasete isterice ..si zgomotoase mai precis 3..radeau fetele pe seama mea ….intr-o veselie continua, eu socata ramanand cu telefonul in mana si cu blugi in cealalta si lacrimile adunadu-se in barbie nu mai puteam scoate nici un cuvintel
    “pacalealaaaaaa!!” – Alexa.Cristina si Daria
    Tristetea a disparut rapid datorita lor .. ca m-au facut sa rad amuzandu-se de minune pe reactia mea:)) Erau bine-mersi toate impreuna si aveau chef de glume.
    Acum mereu ma amuz pe aceasta intamplare dar atunci , in momentul acela nu a fost deloc amuzant din contra

    • -D- spune:

      Kylie este trimisa la Shadow Falls intr-o tabara pentru adolescenti.!
      Nume:P.Diana
      Nr:6 si 7
      am uitaat sa scriu .
      Imi cer scuze!!

  7. anuska spune:

    Stanescu Ana-Maria
    Azi cand am mers la film cu o prietena am ajuns mai devreme sa iau eu biletele iar cand prietena mea a ajuns la cinema i-am spus ca nu am mai gasit bilete la acel film pe care ea il dorea tare mult sa il vada.

    Mama ei o trimite la Shadow Falls intr-o tabără pentru adolescenţi cu probleme . Nr.8

  8. Minculete Andra
    Cand eram mai mica eram tare pusa pe glume,dar niciodata nu-mi ieseau.De data aceea ma ajutase si mama putin.Am luat telefonul mobil si m-am dus in camera mea si am sunat la cel fix.A raspuns mama si se prefacea ca nu stie cine e si i-a dat lui tata.Am fost asa mandra cand el mi-a spus „sarut mana”,dar apoi am inceput sa rad si gluma s-a dus…Dar am ras o buna bucata de vreme,dupa ce i-am zis ca m-am tinut de nas ca sa am o voce ciudata:)
    Mama lui Kylie o trimite in tabara Shadow Falls.
    Nr.9

  9. Shadowbooks spune:

    Tocmai am terminat cartea, e superba, chiar merita citita.

  10. Timea spune:

    Nume: Timea B.
    De 1 aprilie incercam mereu sa ne pacalim profesorii. Cand eram in a 8-a clasa noastra era la parter, iar cei din clasele mari la etajul 1 si 2. Toate clasele din gimnaziu s-au inteles cu cei mari si au facut schimb de sali. La fel am facut si noi. Imi amintesc ca noi aveam engleza, iar profa ne-a gasit doar dupa 30 de minute. Saraca s-a suparat destul de tare. La urmatorul test ne-a dat niste exercitii pe care nimeni nu le-a putut rezolva corect.

    Ea a fost trimisa la Shadow Falls, o tabara pentru adolescenti cu probleme.

    Nr. 10

  11. B-Kitty spune:

    Monica V.
    Bun, particip pentru ca de curand m-am hotarat sa ii dau o sansa cartii si pentru ca am vazut ca am 19 puncte la concursul cu comentarii. Imi pare rau ca nu am putut sa particip pana la capat.
    :)) Mai nou de 1 Aprilie prefer sa stau in casa pentru ca sunt ceva mai naiva deci usor de pacalit. Am facut destule farse in anii anteriori de la case bantuite pana la telefoane in care am reusit sa il conving pe un coleg ca am fost rapita (era cat pe ce sa dea telefon la politie), ceea ce nu a fost chiar asa de amuzant intr-un final. Nu a mai vorbit cu mine vreo sapatamana :)), dar nu stiam ca e asa de credul.
    Kylie este trimisa la Shadow Falls intr-o tabara pentru adolescenti
    Nr.11 si 12
    Si vreau si sansa in plus. Merci (^_^)

  12. Cristina spune:

    Harja Cristina
    Farsele pe care le faceam erau mereu ceva mai rautacioase sau banale. Chestii cu care se incepe mereu o zi de 1 aprilie gen: „ti s-a dezlegat siretul” , „te cauta cineva la telefon”, ti-ai pierdut un cercel” sau in generala cand impreuna cu toata clasa colaboram pentru a le face farsa profilor, tinand cont ca ne-ar fi iertat usor avand in vedere ziua „speciala”, erau toate inofensive si cred ca lucrul acesta era cel mai placut, o pacaleala ieftina de 2 secunde cu prietenii, fara a face ceva elaborat care sa nu mai fie deloc amuzant la sfarsit si sa fii dezamagit ca ai pierdut timp sau ca persoana in cauza ar fi patit ceva.
    Asta consider eu ca sunt farsele bune si amuzante, nu cele in care te poti rani sau sa tragi o sperietura sora cu moartea, aceste lucruri nu aduc zambetul nimanui pe buze.

    Nr.13

  13. rossanadeea spune:

    Nume: Anisie Roxana Andreea
    Farsa: Eu sunt la master in Cluj si nu imi anunt intotdeauna parintii cand merg acasa, asa ca ei stiu ca pot aparea oricand. Astazi am sunat-o pe mama sa vad ce mai face si a inceput sa-mi zica ce urat e afara, ca parca ninge, ca e frig… si atunci mi-a trecut prin cap sa-i spun: „Stiu! Am inghetat deja de cand stau la poarta. Nu imi arunci cheile?” (stau la casa) S-a bucurat foarte tare, s-a dus dupa chei si a iesit in geam sa mi le arunce, dar eu logic ca nu eram :)) si imi zice: „Da unde esti ca nu te vad?” si eu: „Pacaleala de 1 aprilie!!!” A fost un pic dezamagita si nu-i venea sa creada ca am reusit sa o pacalesc pe ea, care e foarte atenta sa nu fie pacalita de 1 aprilie.
    Raspuns: Kylie este trimisa de mama ei intr-o tabara pentru adolescenti in Shadow Falls.
    Nr. 14

  14. lavander spune:

    nume :Diaconu Andra
    nu am facut nici-o farsa si nu mi s-a facut nici una.
    raspuns: ma a ei o trimite in tabara: Shadow Falls
    nr. 15

  15. Carla♥ spune:

    -Nume:Rofel Carla
    -Ei bine una ditre farse a fost cand o prietena de-a mea m-a pacalit ca am luat o nota foarte mica la un examen.Cand auzisem,eram deja transiprata toata dar si nervoasa..deoarece stiam ca am scris bine…pana la un moment dat cand a vazut ca ma enervasem mi-a psus ca defapt era o pacalealea.M-am calmat incet incet si am terminat de tremurat:)))..
    -Kylie este trimisa de mama ei intr-o tabara la Shadow Falls

    16

  16. books27draws spune:

    Andries Cristina
    Eu nu am facut farse, in schimb pot sa va spun o farsa care mi s-a facut. Cea mai amuzanta farsa a fost cand tata mi-a zis ca nu se mai face scoala, ca e greva, si eu chiar am crezut. Apoi mi-a zis ca era o farsa. Pacat.
    Cand lucrurile se inrautatesc, protagonista este trimisa in tabara Shadow Falls
    nr. 17 , presupun ca, Carla e 16

    nr17

  17. al3xandra97 spune:

    Seran Alexandra
    Pff.. anul asta nu am mai facut farse, mai ales dupa cea de anul trecut :)) Anul trecut i-am facut o farsa prietenei mele cele mai bune, Dana, mai bine zis intentionam sa-i fac. Am sunat-o pe la ora 14:30 ( dupa ce m-am asigurat ca niciun membru am familiei nu este acasa, ca sa nu cada si ei in plasa ) ) am sunat-o pe Dana si i-am spus ca m-am despartit de Alex (prietenul meu) si ca nu pot trai fara el asa ca m-am gandit sa-mi ipun capat zilelor… foarte speriata Dana mi-a zis ca in 15 minute e la mine acasa, Am inchis telefonul si am fugit la bucatarie, am luat cel mai ascutit cutit pe care il aveam in casa si o cutie cu sos de rosii. Am turnat putin sos de rosii pe cutit, pe pat si gat. Pentru ca farsa sa fie si mai si, si ca Dana sa ma gaseasca repede, am deschis toate usile din casa, inclusiv usa de intrare. Faza amuzanta e ca o vecina ramasese fara zahar si a venit sa ma intrebe daca are mama sa-i dea imprumut pentru ca nepotii sai se intorceau acasa si ea vroia sa le pregateasca o surpriza… . Vazand usa de la casa deschisa a intrat si glont s-a dus in camera unde zaceam intinsa pe pat. A inceput sa tipe si sa planga… cand am auzit-o am deschis ochii si i-am spus ca-i o farsa, saraca femeie s-a suparat chiar foarte tare pe mine, credea ca ei ii facusem ei o farsa. Cand Dana a ajuns acasa la mine si i-am povestit, 20 de minute nu ne-am mai oprit din ras…

    Cand lucrurile se inrautatesc, mama sa o trimite pe adolescenta, intr-o tabara pentru adolescenti cu probleme – Shadow Falls

  18. acidvs spune:

    1. Dalia C.
    2. M-am intalnit cu niste prieteni si la un moment dat unuia i s-a facut foame . M-am dus sus si am luat Oreo dar in loc de crema am pus pasta de dinti . Cand prietenul a muscat din acel Oreo a avut o surpriza……..cat toate zilele .
    3. Kylie este trimisa de mama ei intr-o tabara numita Shadow Falls.
    4. nr 19

  19. andradarling spune:

    Andrada T
    De 1 aprilie nu am facut nicio farsa, nici eu nu am fost pacalita.
    Kylie este trimisa de mama ei in tabara Shadow Falls.
    NR 20

  20. […] este cartea “Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter.Mai multe detalii gasiti aici(click) Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in despre carti, Editura […]

  21. Katherine spune:

    Dan Daiana
    Am facut odata o farsa prietenei mele. Ne`a cam stricat atunci prietenia pe moment, dar am trecut si peste.
    Ea mergea pe scari stand la etajul 2 iar eu am strigat`o de jos spunandu`i ca bunicul ei e pe banca. Desigur nu era si s`a cam suparat.
    In tabara Shadow Falls

  22. Rada spune:

    Nume: Andreea F.
    Sunt paranoica de 1 aprilie si ma astept la orice de la oricine, dar de data asta nu s-a intamplat nimic.Nici eu n-am pacalit pe nimeni, prefer s-o fac in alte zile cand nu se asteapta „victimele”.
    Kylie este trimisa de mama ei in tabara Shadow Falls.
    Nr.22

  23. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Farse de 1 aprilie am facut mereu la prieteni, colegi sau la cei ai casei. Nu pot spune care a fost cea mai nastrusnica farsa, dar cele mai multe au fost facute in copilarie, printre favorite numarandu-se cele in care-i speriam pe ceilalti cu diverse „prostioare” legate de scoala sau de propriile noastre persoane.
    Kylie va fi ajunge in tabara Shadow Falls.
    NR. 23

  24. Ana spune:

    1. Morosan Ana Maria
    2. Nu imi sta in obicei sa fac farse de 1 aprilie, dar una memorabila a fost atunci cand ne-am blocat numerele de telefon si am facut farse. Bineinteles, nr erau inventate de noi. Si odata, am sunat-o pe o colega de-a noastra si ne-am prefacut niste petrecareti, „iar victima” ne-aspus vreo doua de ne-a lasat masca:)) Si cand i-am spus cine suntem de fapt, a ras de nu a mai putut.
    3. Kylie este trimisa de mama ei intr-o tabara cu adolescenti cu probleme, numita Shadow Falls
    NR. 24

  25. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    De mult, cand eram mica, impreuna cu sora mea ne-am pacalit parintii spunandu-le ca una dintre noi a ramas inchisa in scoala si ca plecase si paznicul. Atunci sa-l vedeti pe tata care s-a inarmat repede cu un fierastrau si alte scule si a venit repede la scoala sa-si salveze fata… Nu va mai povestesc ce s-a intamplat dupa ce si-a dat seama ca este o farsa…, abia venise de la serviciu si il luasem si de la masa…🙂
    Dar eram fetele tatii asa ca pana la urma ne-a pupat !
    Raspuns: Kylie va fi trimisa de mama ei intr-o tabara numita Shadow Falls (de unde si numele seriei).

  26. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Nr 26
    Eu merg pe premisa „Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face” si pentru ca mie nu-mi plac farsele, nu am facut nici eu.
    Kyle este trimisa de mama ei intr-o tabara pentru adolescenti cu probleme numita Shadow Falls.

  27. Sabina P spune:

    Sabina P
    Nr.27
    Kylie a fost trimisa in Tabara Shadow Falls
    I-am spus prietenului meu ca sunt gay.Asa am ras cand I-am vazut fata.Apoi I-am spus ca doar am glumit.

  28. nicusor spune:

    Nicu I.
    Am facut multe farse, dar mi s-au facut si mie destule… Intr-un an sora mea (este mai mare) mi-a spus ca dupa scoala, va veni diriginta mea la noi acasa, sa vorbeasca cu parintii nostri despre ce nazbatii facusem la scoala. Mi-a spus ca daca voi face curat in toata casa (dat cu aspiratorul, sters praful, aranjat cartile si jucariile la locul lor, etc.), ii va trimite pe parinti de acasa, ca sa nu se intalneasca cu ea. Eu am crezut-o si vreo cateva ore am facut cea mai tare curatenie a mea. Parintii au plecat de acasa (bineinteles cu alte treburi, dar eu nu stiam…), in timp ce eu o asteptam cuminte pe diriga sa vina si ea nu mai aparea. Mai tarziu. dupa ce s-au intors din oras, mi-au spus ca fusesem pacalit !
    Pe Kylie o trimite mama ei in tabara Shadow Falls.
    nr. 28

  29. lunateca spune:

    nedelcu mirela
    eu am facut o farsa foarte misto….am o tarantula de jucarie care i-am pus-o la o colga in pufuleti…tipa cand a vazut-o s-a speriat asa de tare incat s-a lovit cand a incercat sa fuga
    Pe Kilye mama ei o trimite la Shadow Fall , o tabara de
    adolescenti cu probleme
    nr.29

  30. Diana spune:

    Lazar Alexandra Diana

    Am facut o farsa foarte tare : – Dis de dimineatza de 1 aprilie m-am trezit si am sunat-o pe prietena mea cea mai buna, si am inceput sa-i reprosez ca de ce nu imi deschide la usa, ca ciocan si sun de o jumatate de ora si ea nu imi raspunde, ….ea foarte somnoroasa sare din pat si se duce la usa sa-mi deschida chipurile, dar stupoare la usa nimeni ….iar eu din telefon razand ……pacccaaaalealllllllla de 1 aprilie….mi-am luat ceva capace cand ne-am intalnit dar a recunoscut ca i-ai facut-o….

    Mama ei o trimite la Shadow Falls intr-o tabără pentru adolescenţi cu probleme .
    Numarul 30

  31. Apy spune:

    Nr 31 si32
    C. Andreea
    Am part la conc cu com
    Mama ei o trimite la Shadow Falls intr-o tabără pentru adolescenţi cu probleme .
    Nu am facut farse si nici nu mi s-au facut. poate anul viitor😉

  32. Cristina spune:

    Mr 33
    Cristina O.
    Mama ei o trimite la Shadow Falls intr-o tabără pentru adolescenţi cu probleme.
    Mi s-a facut o farsa, dar eu nu am facut vreuna.
    O prietena m-a chemat la ea acasa si am dat peste un coleg(care era in cardasie cu ea). Mi-a zis ca ea e la cumparaturi si vine repede si normal ca am asteptat pe canapea impreuna cu el. Dupa a inceput sa se plimbe prin bucatarie si a venit cu o cana de cafea care a aterizat pe mine din greseala, normal. Dupa a bagat catelusul in casa si a sarit pe mine, astfel distrugandu-mi bluza. Dupa vreo 10 minute ne-a sunat prietena mea sa ne spuna ca ii e rau si sa mergem in parc ca sta pe o banca(aproape lesinata). Si fugi pana in parc…si acolo ce sa vezi…mi-a pus piedica(baiatul) si am cazut intr-un mic parau din parc si m-am facut fleasca. Si iesi din apa, dupa la banca respectiva pe frigul asta uda leoarca si ce sa gasesti…pe colega mea cu un tricou alb pe care scris ‘Pacaleala de 1 Aprilie’. Pe cuvant ca cei doi au vazut prea multe filme si le-a luat-o razna imaginatia😦 Nu pot sa cred ca mi-au facut asta. Acum am inceput sa tusesc😦

  33. min spune:

    Buda Marian
    Nu am facut farse
    Mama ei o trimite la Shadow Falls intr-o tabără pentru adolescenţi cu probleme .
    Nr 34

    E 18: 58 O_O

  34. georgeta spune:

    Nume: Georgeta Smintina
    Mie nu mi-a placut niciodata sa fiu pa calita si tot timpul le-am spus apropiatilor sa nu cumva sa ma pacaleasca, dar ce sa faci cu cei ce ma stiau mai putin…
    De un 1 aprilie din anii trecuti, am fost pacalita de o colega, care stiind ca imi cumparasem de curand o masina, a venit val-vartej, spunandu-mi ca cineva mi-a zgariat masina si ca acum vroia sa plece. Atunci am fugit repede afara sa-l prind pe „infractor” strigand pe scari si la un coleg sa vina dupa mine afara… Cand am ajuns langa masina, bineinteles mi-am intalnit ceilalti colegi care ma asteptau sa vada ce voi face… M-am suparat atunci pe ei, dar am fost fericita ca totusi nu imi zgariase nimeni masina…! Aceasta pacaleala a fost cea care ma suparat cel mai mult
    Kylie a fost trimisa de mama ei in Shadow Falls, ce era o tabara pentru copii cu probleme.
    Nr 34

  35. Addicted spune:

    Felicitari castigatoarei si lectura placuta!

  36. al3xandra97 spune:

    Felicitari!!! sa te bucuri de carte, lectura placuta!

  37. Simona Husaru spune:

    Felicitari castigatoarei :D:D

  38. Cristina spune:

    Felicitari castigatoarei! Lectura placuta!

  39. ioana alexandra spune:

    felicitari, Alina!!!

  40. min spune:

    Felicitari castigatoarei!

  41. Elena Zaharia spune:

    Felicitari castigatorului! Mult succes in continuare!

  42. Shadowbooks spune:

    Am deja cartea, e chiar amuzanta.

  43. monika96 spune:

    Felicitari si lectura placuta!

  44. sabryy9ems spune:

    Am deja cartea, insa nu am citit-o inca. Felicitari castigatorului si lectura placuta😀

Lasă un răspuns

