Ce mai e nou?(3)

Noutatile saptamanii 2.04~8.04 sunt:

A.Precomenzi&aparitii noi:

1.Pe 13 aprilie apare „Adevar sau provocare” de Sara Shepard, cel de-al doilea volum al seriei „Jocul minciunii”, la editura Leda.Puteti precomanda cartea de aici(click)Gasiti un fragment aici(click)

2.Pe 6 aprilie apare „Cele 13 motive” de Jay Asher, la editura Leda.Puteti precomanda cartea de aici, precomenzile au 25% reducere, iar transportul este gratuit.

3.Pe 3 aprilie apare „Evernight” de Claudia Gray, primul volum al seriei cu acelasi nume, tot la editura Leda.Puteti comanda cartea de aici(click)

4.In curand la editura Litera apare „Aripi” de Aprilynne Pike.Mai multe detalii gasiti aici(click)

B.Promotii:
1.Super promotia primaverii la editura Leda!Pentru mai multe detalii click aici.(promotia dureaza pana pe 15 aprilie)

2.Cartea saptamanii, la editura Leda este „Sub cerul liber, avand drept perna iarba” de Lian Hearn.Puteti comanda cartea de aici(click) cu 50% reducere.

3.Libraria online Libris ofera la orice comanda o reducere de 20%.Mai multe detalii gasiti mai jos.Promotia dureaza pana pe 16.4.2012

4.Pe Elefant. ro pana pe 31.04, cartile din seria „Jocurile foamei” de Suzzanne Collins au o reducere de 30%

C.Concursuri:
1.Pana pe 6 aprilie puteti participa la un concurs sponsorizat de editura Leda.Premiul este cartea „Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter.Mai multe detalii gasiti aici(click)

21 thoughts on “Ce mai e nou?(3)

  1. -D- spune:

    La mine a ajuns cartea „cele 13 motive”:X

  2. Cristina spune:

    Norocoaselor! Lectura placuta si sa ne impartasiti impresii.

  3. Addicted spune:

    Si eu mi-am luat Cele 13 motive, insa inca o astept. Cred ca acel curier al meu s-a ratacit pe undeva:)))

  4. jacqlineveve spune:

    Cele treisprezece motive este de departe cea mai interesanta aparitie a saptamanii😀

  5. min spune:

    Ai luat cele 13 motive? Cum ti s-a parut?

    • deea spune:

      Este frumoasa.Iti poti da seama ca lucrurile care tie ti se par neinsemnate, pentru altii conteaza si ii poti rani fara sa iti dai seama.O
      sa ii fac zilele acestea o recenzie:)

  6. ioana alexandra spune:

    abia astept recenzia de la Cele 13 motive
    si abia astept si Adevar sau provocare. primul volum mi-a placut mult

  7. Elena Zaharia spune:

    Cred ca o sa imi cumpar si eu Cele 13 motive. Vad ca e chiar placuta de lume.:D

  8. book27draws spune:

    Imi place mult rubrica aceasta!

  9. book27draws spune:

    Cele 13 motive pare ciar interesnta, insa nu mai am bani momentan,,,

  10. Simona Husaru spune:

    Abia astept recenzia cartii Cele 13 motive. Am dat precomanda la Adevar sau provocare 😀 Abia astept sa ajunga. Ma apropii de sfarsitul primului volum.

  11. Djkosta spune:

    Ce bine ca ai continuat cu ruprica asta, e foarte interesanta

  12. Miha Mihaella spune:

    Abia astept sa primesc si eu Adevar sau Provocare si Cele 13 motive.

  13. Irina Gabriela spune:

    Chiar sunt curioasa cum e „Cele 13 motive”. Sper sa nu-mi insele asteptarile🙂 Pana una`alta, sper sa faci cat mai curand o recenzie pt carte

  14. monika96 spune:

    Trebuie neaparat sa imi iau si eu „Adevar sau Provocare” si „Cele 13 motive”

  15. sabryy9ems spune:

    vreau si eu cele 13 motiveee :o3

Lasă un răspuns

