„Iubitul virtual” de Kate Brian din 24 aprilie impreuna cu revista Bravo!

Pe 24 aprilie va aparea, impreuna cu revista Bravo cartea „Iubitul virtual” de Kate Brian, iar pretul va fi 10.90 lei(revista+carte).

Mi se pare foarte interesanta cartea si plina de rasturnari de situatie.Cu siguranta mi-o voi cumpara!Voi ce parere aveti?

Este absolut perfect!
De-ar fi şi real…

Când Shawn, iubitul lui Isabelle, o părăseşte pe aceasta cu doar o lună înainte de balul de absolvire, Lane şi Vivi, prietenele ei cele mai bune, se hotărăsc să treacă la acţiune.

Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o scoată pe Isabelle din această relaţie nefericită. Ce păcat că e doar virtual!

Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui…

20 de gânduri despre „„Iubitul virtual” de Kate Brian din 24 aprilie impreuna cu revista Bravo!

  1. Miha Mihaella spune:

    Interesanta , dabia o astept :X .

  2. adinikka spune:

    e foarte buna cartea. sigr o iau 😡

  3. -D- spune:

    Eu astept intai sa iau Clubul V

  4. Cristina spune:

    Eu iau cam tot ce apre la Bravo, deci aceasta nu va fi o exceptie

  5. Addicted spune:

    De cand am vazut ca apare la Bravo am zis ca o iau, mi se pare draguta si usor amuzanta si chiar sunt curioasa in legatura cu ea,

  6. jacqlineveve spune:

    O voi cumpara si eu 🙂 Mi se pare o lectura usoara si destul de draguta, asa ca nu vad dc nu i-as da o sansa

  7. ioana alexandra spune:

    mi-o iau sigur!! descrierea e foarte funny:)

  8. Elena Zaharia spune:

    O sa imi cumpar si eu cartea de la Bravo.:)

  9. book27draws spune:

    Nu-mi prea place coperta…

  10. book27draws spune:

    Nu cred ca o voi cumpara, dar sper sa le place celor care o cumpara!

  11. Simona Husaru spune:

    Am ales sa iau aceasta carte 😀 Mi se pare mai interesant subiectul fata de Clubul V 😕

  12. Djkosta spune:

    Coperta e foarte reusita…cel putin asa cred eu 😀

  13. monika96 spune:

    Cu siguranta mi-o voi cumpara.

  14. Irina Gabriela spune:

    Sa vedem intai cum e „Clubul V”:)

  15. Irina Gabriela spune:

    Pacat ca nu se poate cumpara cu o alta revista, oricum Bravo cumpar doar pt ca altfel nu pot lua cartile 😦

  16. diana spune:

    Super dragutza. mi-o iau sigur . sper sa fie la fel de dragutza ca si clubul v si sa o citesc repede

  17. sabryy9ems spune:

    Tare. Mi-am luat cartea cu revista bravo 😀

Lasă un răspuns

