Promotie editura All!

Promotia este valabila doar maine 3 aprilie 2012.

Reducerea de 50% este valabilă în limita stocului disponibil. Oferta nu se cumulează cu altele existente pe site.

Livrarea comenzilor se va face:
– prin poşta română, în termen de şapte zile lucrătoare, începând cu data de 4 aprilie, taxă de transport 6,5 lei
– curier în Bucureşti, livrare între 5-10 aprilie, taxă de transport 7,5 lei
– curier în ţară, livrare între 11-12 aprilie, taxă de transport 14 lei
– ridicare de la sediu (Bd. Constructorilor, nr. 20A), începând cu data de 6 aprilie, ora 13.00, cu telefon de confirmare înainte

15 gânduri despre „Promotie editura All!

  1. Cristina spune:

    Reducerile sunt intotdeauna bune, dar acum nu stiu daca imi cumpar ceva

  2. jacqlineveve spune:

    A fost o reducere destul de buna, dar din pacate nu am gasit nicio carte care sa ma atraga.

  3. ioana alexandra spune:

    hmm se pare ca am pierdut promotia asta..

  4. Elena Zaharia spune:

    S-a redus foarte mult din pret!

  5. book27draws spune:

    Foarte buna reducerea, pacat ca s-a terminat…

  6. book27draws spune:

    Dar nu prea e vreo carte pe gustul meu la editura ALL

  7. Simona Husaru spune:

    Eu gasisesem ceva care ma interesa dar nu am apucat sa dau comanda. Bugetul a suferit in martie :))

  8. Djkosta spune:

    Frumos pacat ca a expirat

  9. Miha Mihaella spune:

    Nu mai am bani pt a cumpara ceva 😦 .

  10. Irina Gabriela spune:

    Da, bine ar fi fost sa prind promotia asta 😐

  11. monika96 spune:

    Pacat ca nu mai e valabila promotia 😦

Lasă un răspuns

