Concurs de comentarii ~aprilie~

Concursul de comentarii din aceasta luna va fii diferit fata de cel din luna martie.Premiul va fii cartea „Evernight” de Claudia Gray.

Cei care vor sa participe, pentru a se inscrie trebuie sa lase un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda nickname-ul lor.

Reguli:
1.Comentariile trebuie sa aiba minim 4 cuvinte si sa aiba legatura cu subiectul postarii.
2.Nu aveti voie sa lasati mai mult de 2 comentarii la o postare
3.Un comentariu=1 punct
4.Se vor lua in considerare doar comentariile lasate la posturile din luna aprilie
5.Cand vedeti intr-o postare o faţă vesela mica, de genul: inseamna ca prima persoana care va comenta la acea postare va primi 2 puncte bonus (Comentariul lasat va valora 1 punct, iar faptul ca a comentat primul/prima va valora 2 puncte).

!!!In postarile in care nu apare faţa vesela primul comentariu valoreaza doar 1 punct.

6.Comentariile lasate la concursurile desfasurate pe blog nu vor fi luate in considerare.
7.Din cand in cand va aparea o postare speciala in care trebuie sa raspundeti la anumite intrebari.Prima persoana care raspunde corect la intrebari primeste 2 puncte bonus/ intrebare
8.Toti cei care se inscriu la acest concurs si au peste 5 puncte vor primi o sansa in plus la urmatorul concurs(din luna mai)
9.Mult succes!

Castigatorul va fii afisat pe 1 mai.

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda

28 de gânduri despre „Concurs de comentarii ~aprilie~

  1. -D- spune:

    Particip
    -D-

  2. Cristina spune:

    Particip
    Cristina

  3. manole alina maria spune:

    PARTICIP
    Manole Alina Maria sau alina16mary

  4. stephany007 spune:

    Incerc si eu !
    Stephany

  5. Addicted spune:

    Incerc si eu!

    Addicted

  6. jacqlineveve spune:

    Particip 😀
    jacqlineveve

  7. al3xandra97 spune:

    Particip si eu 🙂
    al3xandra97

  8. Simona Husaru spune:

    Particip 😀
    Simona Husaru

  9. min spune:

    Particip
    Min

  10. min spune:

    Las si un comentariu aici…vreau sa te inteb daca ai citit cartea….

  11. ioana alexandra spune:

    imi doresc cartea, asa ca particip si eu!
    ioana alexandra

  12. Elena Zaharia spune:

    Particip!
    Elena Zaharia

  13. book27draws spune:

    Particip! Andries Cristina
    Vezi ca voi posta de pe 2 adrese ip, depinde unde ma aflu, insa numele meu va fi acelas.

  14. Djkosta spune:

    … nu ma pot abtine, o sa particip si eu

  15. Miha Mihaella spune:

    Particip !Cu toate ca nu cred ca voi avea mari sanse 😦 .
    Miha Mihaella

  16. min spune:

    O sa pun o intrebare, dar sper sa nu te superi.
    Cand posezi recenzii ce au si fata zambitoare, nu dai link la prieteni sau mai stiu eu la cine, nu? Adica nu spui nimanui, ci astepti pana observa cineva.

  17. monika96 spune:

    particip si eu eu..
    o sa comentez cu numele monika96

  18. Irina Gabriela spune:

    Imi incerc si eu norocul 🙂
    Irina Gabriela

  19. […] de comentarii luna aprilie, premiul este “Evernight” de Claudia Gray.Mai multe detalii aici(click) Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in concurs, despre carti, […]

  20. mayabijoux spune:

    si eu particip
    mayabijoux

  21. Andreea spune:

    Particip
    andreea

  22. Adee Choco spune:

    Hei!
    Am si eu un blog care e apropiat ca si gen de al tau. M`ar interesa sa stiu cum ai facut rost de sponsor.
    Daca poti sa imi raspunzi, adauga adresa nyic.girl@yahoo.com
    Multumesc mult!

  23. sabryy9ems spune:

    Particip si eu ^^
    Si poti sa-mi spui Ems.

Lasă un răspuns

