Nou in biblioteca!(21)

Nu am mai apucat sa postez in cadrul acestei rubrici de mai mult timp, din cauza lipsei de timp.Fiindca astazi incepe oficial vacanta de Pasti si am mai mult timp liber m-am hotarat sa fac acest post.

De la editura Leda am primit:

„Orasul de sticla” de Cassandra Clare, cel de-al treilea volum al seriei „Instrumente mortale”

„Elixirul vietii” de Kenneth Oppel, primul volum al seriei „Ucenicia lui Viktor Frankenstein”.(gasiti aici recenzia)

„Printul mecanic” de Cassandra Clare, cel de-al doilea volum al seriei „Dispozitive infernale”(gasiti aici recenzia)

„Rapirea” de Liz Braswell, cel de-al doilea volum al seriei „Cele noua vieti ale lui Chloe King”

„Nascuta la miezul noptii” de C.C. Hunter, primul volum al seriei „Shadow Falls”(gasiti recenzia aici)

„Naluca si naucul” de Stacey Kade, primul volum al seriei cu acelasi nume (gasiti recenzia aici)

„Evernight” de Claudia Gray, primul volum al seriei cu acelasi nume

„Cele tre1spr3zece motive” de Jay Asher

„Chimie perfecta” de Simone Elkeles, primul volum al seriei cu acelasi nume

31 thoughts on “Nou in biblioteca!(21)

  1. Niahara spune:

    Lectura placuta!🙂

  2. -D- spune:

    Spor la citit!!!

  3. madi97madi spune:

    Buna! As vrea si eu sponsorizare de la LEDA, dar am o intrebare: cat costa expedierea cartii? approx

  4. Cristina spune:

    Wow! Sunt curioasa in privinta cartii Evernight?

    • deea spune:

      Si eu sunt tare curioasa…am reusit sa citesc 100 de pagini.Momentan nu s-a intamplat nimic neobisnuit:este descrisa acomodarea Biancai in noua ei scoala Academia Evernight.

  5. Uau…ai citit cele 13 motive deja?

  6. Cristina spune:

    Wow, sunt foarte multe carti. Sa le stapanesti sanatoasa!

  7. Addicted spune:

    Felicitari pentru achizitii:)! Si eu abia astept sa primesc Cele 13 motive prin curier, dar nu mai ajunge o data…

  8. jacqlineveve spune:

    Super! Mi-ar placea sa ma „laud” si eu cu atatea noutati😀
    Dar astept cu nerabdare Orasul de sticla si Cele treisprezece motive🙂

  9. Simona Husaru spune:

    Dintre cartile postate de tine nu am decat Naluca si Naucul(care mi-a placut foarte mult :)) ), Printul mecanic si Elixirul vietii pe care inca nu le-am citit.
    Frumoase cartile😀 Lectura placuta in cotinuare! Sa ne zici cum e Evernight

  10. min spune:

    Se pare ca biblioteca are „copilasi noi”.
    Citire placuta, sa spun asa :]]

  11. jacqlineveve spune:

    De-abea astept sa citesc receniza la Cele treisprezece motive🙂
    Sunt curioasa ce parere ti-a lasat😀

  12. ioana alexandra spune:

    ce de carti bune:x
    eu am doar Nascuta la miezul noptii:)
    lectura placuta si sa ne spui cum sunt cartile:)

  13. Elena Zaharia spune:

    Felicitari pentru aceste carti! Si eu pe viitor o sa le citesc?:)

  14. book27draws spune:

    Foarte frumoase cartile!Norocoaso😡

  15. book27draws spune:

    Vreau si eu neaparat „Nascuta la miezul noptii” dar momentan nu am cu ce sa o cumpar si nici de unde sa o imprumut..

  16. Djkosta spune:

    Cartile din prima poza sunt absolut superbe, dar si restul sunt bune

  17. Shadowbooks spune:

    Superbe cartile, lectura placuta🙂

  18. Miha Mihaella spune:

    Ce ma oftic cand vad ca restul a primit Cele 13 motive si eu nu😦 . Am trimis mail la vanzari , dar astept sa primesc raspunsuri .
    App sunt interesante cartile de mai sus .

  19. Irina Gabriela spune:

    Vol. 2 din „Cele noua vieti ale lui Chloe King” l-ai citit? 😕

  20. Irina Gabriela spune:

    As fi spus ca ultimele 3 carti sunt cele mai interesante, dar n`am cum. Toate sunt la fel de tentante ca si ultimele🙂

  21. monika96 spune:

    Vai cate carti!! Sa te bucuri de ele si lectura placuta!

  22. sabryy9ems spune:

    Cum ai facut rost de atatea carti?
    Si felicitari! Cred ca o sa te bucuri de ele din plin :))

Lasă un răspuns

