Recenzie „Chimie perfecta” de Simone Elkeles

Am auzit atat de multe pareri bune despre aceasta carte incat am fost sigura ca va deveni una dintre cartile mele preferate inainte de a ma apuca sa o citesc.Si nu m-am inselat!A fost cea mai frumoasa poveste de dragoste pe care am citit-o pana acum.

A fost genul de carte care te tine in suspans de la prima pana la ultima pagina si nu te poti opri din citit pana nu afli cum se termina.La scoala nu m-am putut gandi decat la Alex si Brittany si asteptam sa ajung mai repede acasa pentru a afla ce se intampla cu cei doi.Iar cand am ajuns la ultima pagina a fost ca si cum mi-as fi luat “La revedere” de la doi prieteni buni.

Desi multi cred ca, in mare, este clasica poveste:fata cuminte se indragosteste de baiatul rau, nu este deloc asa.Este o poveste despre viata , despre faptul ca si cei mai perfecti oameni au probleme, despre faptul ca indiferent care ar fi obstacolele care stau in calea ei, dragostea invinge pana la urma orice.

La fel ca si in cartea “Naluca si naucul” de Stacey Kade, un capitol este povestit de catre Brittany, iar altul de catre Alex.Imi plac foarte mult cartile de genul acesta deoarece iti poti da seama ce gandeste fiecare.

Rezumat:

La Liceul Fairfield elevii se impart in doua categorii:cei din sudul orasului(care locuiessc in apropiere de calea ferata) si cei din nord(care locuiesc in case mari, pe malul Lacului Michigan).Copii din partea de nord nu se amesteca cu cei din partea de sud deoarece intre ei exista diferente mari.

Prima zi de scoala ar trebui sa fie, pentru Brittany Ellis o zi importanta (doar este in clasa a doisprezecea,nu?), dar dupa ce aproape il calca cu masina pe Alex Fuentes, membru al unei bande, ziua lui Brittany devine din ce in ce mai rea.Si pentru ca totul sa fie “perfect”, ajunge sa fie partenera de laborator la orele de chimie cu el, ceea ce inseamna un singur lucru: Alex nu ii va distruge doar media la chimie si sansa de a intra la o facultate aproape de casa, ci si viata.

Brittany, sefa majoretelor si una dintre cele mai populare fete din scoala nu duce o viata atat de perfecta cum cred ceilalti:parintii ei se cearta mai tot timpul, sora ei este paralizata si trebuie sa aiba grija de ea, iar relatia dintre ea si prietenul ei nu mai este la fel ca inainte de vacanta de vara.

Pe de alta parte, desi faptul ca face parte dintr-o banda ii da statutul lui Alex de baiat rau, el este doar un baiat care isi protejeaza mama si cei doi frati mai mici, fiind nevoit sa ii ia locul tatalui sau in banda Latino Blood, dupa ce acesta a fost ucis.

Dar dupa cei doi ajung sa se cunoasca mai bine isi dau seama ca au mai multe lucruri in comun decat isi pot imagina si ajung sa se confunte cu cea mai complexa reactie chimica:iubirea.Dar vor putea cei doi fi impreuna cand toti din jurul lor nu sunt de acord cu relatia lor?

Citat:
„Imi dreg glasul.
-Ti-a venit randul, spun, aratand spre casiera.
Inainteaza tinand in maini tava pe care are o felie de pizza.
-Platesc pentru amandoi, zice aratand spre mine.
Casiera isi flutura degetul catre mine.
-Ce-ai luat?Un castron de supa?
-Da, dar…Alex, nu e nevoie sa platesti pentru mine.
-Nu-ti face griji, imi permit sa platesc o supa, raspunde pe un ton defensiv, intinzandu-i femeii trei dolari.”

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: Simone Elkeles
Traducere: din limba engleză de: Carmen Ion
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 416
Preț: 39.90 RON

Puteti comanda cartea de aici(click)

16 thoughts on “Recenzie „Chimie perfecta” de Simone Elkeles

  1. Cristina spune:

    Am citit cartea si este superba!!! Mi-a placut super mult si astept volumul 2

  2. book27draws spune:

    Nu am citit-o dar vreaau neaparat…daca vrea cineva sa facem schimb de carti sa ma contacteze pe blog sau pe mailul de pe blog!!!

  3. Miha Mihaella spune:

    Super recenzia , sper ca voi castiga cartea la concurs .

  4. Djkosta spune:

    Recenzia e reusita la fel si cartea🙂

  5. ioana alexandra spune:

    imi place citatul ales:)
    am auzit numai lucruri bune despre carte si as fi curioasa sa o citesc

  6. Elena Zaharia spune:

    Chiar imi doresc cartea asta! Am auzit numai cuvinte de lauda despre ea.

  7. Simona Husaru spune:

    Mi-a placut recenzia! Sper sa pot citi si eu cartea in curand. Pare superba!

  8. min spune:

    Am citit acel citat si nu prea imi place cum este scrisa, adica e in momentul vorbirii si nu am mai citit genul asta, dar poate ca odata si odata o voi cumpara

  9. Irina Gabriela spune:

    Stiam de ceva vreme de carte, de abia asteptam sa apara si in romania😡
    Foarte buna recenzia!

  10. monika96 spune:

    Recunosc ca asta e prima recenzie a cartii. Abia astept sa mi-o cumpar si eu!

  11. -D- spune:

    In curand voi citit si eu aceasta carte!

  12. Addicted spune:

    Am citit-o si eu si chiar a fost draguta.

  13. book27draws spune:

    Are o coperta super!

  14. sabryy9ems spune:

    Foarte frumoasa recenzia.
    PS: intoarceti cartea cu cotorul in sus. In pozitia aia, Alex e urat…

Lasă un răspuns

