Ce mai e nou?(4)

Noutatile saptamanii 9.04-15.04 sunt:

A.Precomenzi&aparitii noi:

1.Pe 10 aprilie apare, impreuna cu revista Bravo, „Clubul V” de Kate Brian, la pretul de 10.90 lei(carte+revista).Mai multe detalii despre carte gasiti aici(click)

2.Pe 13 aprilie apare „Adevar sau provocare” de Sara Shepard, cel de-al doilea volum al seriei „Jocul minciunii”, la editura Leda.Puteti precomanda cartea de aici(click)Gasiti un fragment aici(click)

3.Pe 16 aprilie apare, la editura Corinteens, „Moarta si inviata” de Kim Harrison, cel de-al doilea volum al seriei „Madison Avery”.Puteti precomanda cartea de aici(click).

4.Saptamana trecuta, la editura Leda au aparut:„Cele treisprezece motive” de Jay Asher si „Evernight” de Claudia Gray

B.Promotii:
1.Super promotia primaverii la editura Leda!Pentru mai multe detalii click aici.(promotia dureaza pana pe 15 aprilie)

2.Libraria online Libris ofera la orice comanda o reducere de 20%.Mai multe detalii gasiti mai jos.Promotia dureaza pana pe 16.4.2012

3.Pe Elefant. ro pana pe 31.04, cartile din seria „Jocurile foamei” de Suzzanne Collins au o reducere de 30%

4.Tot pe Elefant.ro:

5.La Editura Nemira 100 de bestsellere au 30% reducere:

6.La editura Litera:

C.Concursuri:

1.„Printul mecanic” de Cassandra Clare-va puteti inscrie pana pe 10 aprilie ora 19:00

2.„Chimie perfecta” de Simone Elkeles- va puteti inscrie pana pe 15.04 ora 20:00

3.Concurs de comentarii luna aprilie, premiul este „Evernight” de Claudia Gray.Mai multe detalii aici(click)

24 de gânduri despre „Ce mai e nou?(4)

  1. Elena Zaharia spune:

    Chiar am auzit de unele carti.

  2. Addicted spune:

    Ce de reduceri si in preajma Pastelui parca e ca-n preajma Craciunului, reduceri si cadouri peste tot. ;))

  3. El Kosta spune:

    Oferta de la elefant.ro e aiurea iti da cadou, o carte pentru copii de 3 ani, si anume acest elefantel http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii/grupe-de-varsta/iv-ix-ani/elefantelul-81601.html

  4. Cristina spune:

    Intotdeauna de Paste…de sarbatori sunt reduceri, dar..tocmai de sarbatori trebuie facute multe cumparaturi in casa si se cam dcu banii. Cu toate astea sper sa fac rost de unele carti.

  5. monika96 spune:

    Toate promotiile sunt super!

  6. Miha Mihaella spune:

    Dabia astept sa merg maine sa’mi iau Clubul V .

  7. min spune:

    Mereu ratez bulina.
    Am observat ca Leda, dupa parerea mea, alege cele mai frumoase coperti la toate cartile…

  8. Simona Husaru spune:

    Eu ma bucur ca am dat precomanda la Adevar sau Provocare 😀 Ca acum chiar daca sunt niste oferte nu stiu ce reuseam sa prind…

  9. Irina Gabriela spune:

    Clubul V l-am ratat astazi,sper sa-l mai gasesc maine

  10. book27draws spune:

    Nu mi-am luat clubul V…

  11. book27draws spune:

    Dar vreau sa imi iau iubitul virtual care dupa parerea mea e mult mai interesanta

  12. roxtao spune:

    Buna, te invit la un concurs daca te tenteaza premiul: http://roxtao.wordpress.com/2012/04/12/concurs-1/
    O zi frumoasa!

  13. -D- spune:

    ce de concursuri!

  14. Elena Zaharia spune:

    Sper sa cumpar si eu cat de curand „Chimie perfecta”.

  15. sabryy9ems spune:

    Vreau neaparat sa-mi cumpar ” Moarta si inviata „. Am prima carte si abea astept sa mi-o iau si pe asta. Ador coperta.

Lasă un răspuns

