Recenzie „Rapirea” de Liz Braswell

“Rapirea” de Liz Braswell, cel de-al doilea volum al seriei “Cele noua vieti ale lui Chloe King” este cu siguranta mult mai bun decat primul volum , “Caderea”.Poate este de vina si faptul ca in primul volum “am facut cunostiinta” cu personajele, am aflat despre ce este vorba etc.

Spre deosebire de primul volum, “Rapirea” are foarte multa actiune si nu te plictisesti nici o clipa.Mi-as fi dorit, totusi, sa aiba mai multe pagini.Finalul m-a facut sa imi doresc sa apara cat mai repede continuarea, care este si ultimul volum al seriei.

Mi-a placut foarte mult faptul ca Chloe s-a maturizat, nu mai este rebela din primul volum, a devenit mult mai responsabila.

Rezumat:

Dupa ce aproape a fost ucisa de un membru al Ordinului A Zecea Lama, Chloe locuieste la Firebird Properties L.L.C., o companie imobiliara si de marketing sau mai bine zis locuinta celor care sunt Mai, la fel ca si ea.

Serghei, conducatorul Semetiei si proprietarul conacului in care locuieste Chloe, ii interzice sa isi sune mama sau sa isi viziteze prietenii deoarece membrii Ordinului a Zecea Lama sunt pe urmele ei.Acestia cred ca Chloe l-a omorat pe Alexander Smith, unul dintre membrii lor, care de fapt incerca sa o omoare pe ea.Dar adevarul este ca Chloe a incercat sa il ajute pe Alexander sa nu cada de pe pod, dar nimeni nu crede acest lucru.

Desi la inceput este mai mereu singura, iar Alek o viziteaza foarte rar, dupa ce o cunoaste pe Kim, care este si ea Mai, lucrurile se schimba si incearca amandoua sa afle mai multe despre originile lui Chloe.

De asemenea, Chloe incearca sa isi dea seama ce sentimente are pentru Alek, care este si el Mai si pentru Brian, care este membru al Ordinului a Zecea Lama.Si in plus oamenii nu se pot “intovarasi” cu cei care sunt Mai deoarece asta le-ar aduce moartea.

Dar cand afla, de la Amy si Paul ca este posibil sa se fi intamplat ceva cu mama ei, lui Chloe nu ii mai pasa ca membrii Ordinului a Zecea Lama sunt pe urmele ei si incearca sa afle ce s-a intamplat cu ea.

Citat:
„Ceva se stranse inauntrul lui Chloe cand isi vazu de sus cei doi prieteni.Era ca intr-o carte:ea, deoparte, deasupra lor, nefacand parte din povestea lor, din vietile lor.”

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: Liz Braswell
Traducere: din limba engleză de Adrian Deliu
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 288
Preț: 34.90 RON

Puteti comanda cartea de aici(click).

20 thoughts on “Recenzie „Rapirea” de Liz Braswell

  1. Cristina spune:

    Foarte frumoasa recenzia ta!

  2. Addicted spune:

    Simpatica recenzia si se pare ca seria chiar merita.

  3. -D- spune:

    Cu siguranta voi citit si eu cartea:p

  4. Cristina spune:

    Inca n-am citit seria, dar sper sa fac rost de ea curand. Mersi pentru recenzie

  5. Simona Husaru spune:

    Frumoasa recenzia😀 Sper sa ma pot apuca de aceasta serie curand! Sunt tare curioasa C:

  6. min spune:

    Inca nu am citit seria insa cred ca este la fel ca si serialul

  7. Miha Mihaella spune:

    Frumoasa recenzia , cred ca o sa cumpar si eu cartea .

  8. Irina Gabriela spune:

    Interesanta recenzia, ca de obicei:)

  9. Irina Gabriela spune:

    Probabil o sa profit de reducerile de la editura si o sa-mi cumpar si eu seria!

  10. El Kosta spune:

    Frumoasa recenzia, inca nu am citit cartea sper sa imi placa

  11. Elena Zaharia spune:

    Nu am citit cartile, dar m-am uitat la serial.

  12. Shadowbooks spune:

    Am initiat o campanie de publicare a cartii Moonlight, primul volum din seria Dark Guardian de Rachel Hawthorne! Votati daca doriti sa fie publicata la Leda. Pentru mai multe detalii intrati aici: http://shadowbooks.wordpress.com/2012/04/11/campanie-de-publicare-a-cartii-moonlight-de-rachel-hawthorne/

  13. Giddusadik spune:

    Frumoasa recenzie si citatul imi place🙂
    P.S. Organizez un concurs pe blogul meu:http://inabookshelf.wordpress.com/2012/04/11/concurs-de-primavara/
    Poate vrei sa participi🙂

  14. monika96 spune:

    Foarte frumoasa recenzia. Eu inca nu am apucat sa citesc volumul acesta.

  15. book27draws spune:

    Tot nu am reusit sa fac rost de aceasta carte…

  16. diaaanaaaa spune:

    Nu am citit cartile, dar recenzia ta m-a facut curioasa, pe viitor o sa le citesc ca sa aflu mai mult

  17. Elena Zaharia spune:

    Minunata recenzia, Sper sa citesc curand cartea.

  18. sabryy9ems spune:

    Tare recenzia.
    Totusi, coperta cartii este absolut oribila. Nu as fi cumparat-o daca nu as fi citit deja Caderea.

Lasă un răspuns

