15 thoughts on “Clubul V si Iubitul virtual de Kate Brian impreuna cu revista Bravo!

  1. Addicted spune:

    Mi-am luat Club B si cred ca-mi iau si ceea ce urmeaza.

  2. Cristina spune:

    Si eu am luat; sunt curioasa ce apare si dupa IV

  3. Miha Mihaella spune:

    O sa cumpar si iubitul virtual , azi mi-am luat clubul v , si cred ca maine ma apuc sa citesc .

  4. Irina Gabriela spune:

    Azi am reusit sa iau „Clubul V”🙂

  5. book27draws spune:

    Imi iau iubitul virtual!

  6. book27draws spune:

    Club V nu mi se pare deloc deosebita

  7. Elena Zaharia spune:

    Mi-am luat „Clubul V” si acum astept cealalta carte.

  8. Alecsa All spune:

    Trebuiee neaparat sa caut si eu Clubul V.

  9. -D- spune:

    Si eu am luat clubul V pare draguta, sigur o voi lua si pe aceasta

  10. monika96 spune:

    Mi-am luat marti Clubul V si abia astept sa ma apuc de ea. Cat despre Iubitul Virtual, mai avem de asteptat o saptamana.

  11. Simona Husaru spune:

    Eu o sa iau Iubitul virtual😀 Parca m-a atras mai mult. Si asa am timpul cam limitat si multe carti de citit :)) Imi plac copertile ambelor carti😀

  12. diaaanaaaa spune:

    Am citit „Clubul V” e o care interesanta, merita citit!

  13. sabryy9ems spune:

    Mi-am luat Iubitul Virtual. Ma atrage coperta, iar multi au zis ca e o carte frumoasa!

Lasă un răspuns

