Concurs de Paste!

Vor fii doua premii:
1.„Orasul de sticla” de Cassandra Clare, cel de-al treilea volum al seriei „Instrumente mortale”
2.„Cele 13 motive” de Jay Asher

Concursul incepe astazi, 14.04 si se termina pe 16.04(ora 20:00, dupa aceea voi afisa cei doi castigatori, care vor fi alesi cu random.org)

Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda:
1.Numele si prenumele vostru(daca nu vreti sa va scrieti numele complet scrieti initiala+prenumele)
2.Raspunsul la intrebarea:

a.Pentru „Orasul de sticla” de Cassandra Clare:
Care este personajul vostru preferat din seria „Instrumente mortale”?(sa spuneti cel putin un motiv)

b.Pentru „Cele 13 motive” de Jay Asher:
Credeti ca oricat de grave ar fii cele 13 motive, Hanna a facut alegerea corecta cand s-a sinucis?

Daca vreti va puteti inscrie pentru ambele carti.

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

60 de gânduri despre „Concurs de Paste!

  1. Elena Zaharia spune:

    Foarte interesan! cred ca particip

  2. Bianca B. spune:

    1. Bianca B.
    b. Oricare ar fi fost cele 13 motive, Hanna nu ar fi trebuit sa se sinucida avand in vedere ca sinuciderea este un pacat de neiertat in fata lui Dumnezeu

  3. Smiling Miss spune:

    Nume: Silvia Alexandra B.
    Pentru “Cele 13 motive” de Jay Asher.
    Nu am citit cartea, dar am citit recenzia și mi-am format o părere. Viața nu are tot timpul lucruri bune, sunt și necazuri, uneori catastrofale. Mai sunt și hopuri… E greu să trăiești și să fii om. Sunt conștientă că mulți oameni au parte mai mult de rele decât de bune, așa că nu judec pe nimeni. Alegerea este a fiecăruia dintre noi. În principiu, viața nu trebuie luată. E un dar de la Dumnezeu și nu trebuie să ne-o luăm singuri. Acum, nu știu exact cum este situația Hannei, de aceea aș vrea tare mult să citesc acestă cartea și să mă conving.

  4. rroxana180 spune:

    1.Roxana Radu
    2. b Cu siguranta Hannah nu ar fi trebuit sa se sinucida. Pe cate motive a gasit (13), de cel putin 2 ori mai multe gasea motive sa nu se sinucida. Multi dintre noi intram in depresie, si aceasta depresie duce la sinucidere, asa ca intai trebuie sa ne dam multe motive in fiecare zi, pentru a fi fericiti pe deplin. Si nu ma refer la niste motive superficiale. Chiar sunt curioasa care au fost motivele lui Hannah

  5. Cristina spune:

    1.Andries Cristina
    b.Pentru “Cele 13 motive” de Jay Asher:
    Credeti ca oricat de grave ar fii cele 13 motive, Hanna a facut alegerea corecta cand s-a sinucis?
    Cred ca a facut alegerea gresita, pentru ca oricat de grea ar fi viata, sigur exista o cale de mijloc.Mereu mai ai o solutie, daca stai sa te gandesti!Dar, intrebarea este DE CE a vrut sa se sinucida?

  6. law spune:

    -C.Lavinia
    -Pentru ‘Cele 13 motive’:Consider ca Hannah s-a gandit mult la sinucidere daca chiar a facut-o.Cele 13 motive ale ei probabil au fost destule cat sa-i dea viata peste cap si s-o faca sa actioneze astfel.
    Cred ca ea a facut alegerea buna pentru ea…nici un om nu cred ca poate trai fara prieteni,si tind sa cred ca hannah nu prea avea multi…

  7. El Kosta spune:

    Albu Daniel
    b. Oricat de grave ar fi fost cele treisprezece motive, cred ca Hannah, a gresit hotarand sa se sinucida deoarece, cu siguranta daca ar fi incercat sa priveasca viata cu alti ochi ar fi reusit sa vada si partile ei frumoase, dar si o modalitate de a scapa de probleme.

  8. lunateca spune:

    nume : nedelcu mirela
    1. personajul meu preferat din instumente mortale este Clary, pentru ca e curajoasa, hotărata sa isi protejeze familia si prieteni si incearca sa isi infranga temerile.
    2. Sincer din punct de vedere religios dar si din altele nu a facut bine, oricat de multe lucruri ar merge rau, exista speranta ca totul se va rezolva in final.

  9. stephany007 spune:

    Alina Galavan
    Pentru „Cele 13 motive ” : Parerea mea , este ca Hanna a facut un lucru prostesc . Adica , nu stiu motivele ei , dar oricare ar fi fost , cred ca a gresit . Faptul ca s-a sinucis , nu cred ca i-a rezolvat problemele si sunt sigura ca orice ar fi fost , ar fi putut gasi rezolvare daca cauta ajutor .

  10. Erin spune:

    1. Grigorean Erin

    2. Eu cred ca Hannah nu a facut alegerea corecta; si-ar fi putut rezolva problemele in alt mod.

  11. Miha Mihaella spune:

    Pirjol Ana Mihaela
    Fiecare persoana are perspectiva sa . Din opinia mea , cred ca Hanna decat a luat o pauza din a mai avea probleme
    . Era in momentul disperarii , al nebuniei , cand toata lumea facea ceva si o ranea . Fiecare om are dreptul sau la viata si facece vrea cu ea .

  12. Black Rose spune:

    Brisan Bianca
    a. Personajul meu preferat din seria Instrumente Mortale este Jace.Nu pot sa explic foarte bine de ce dar mi-a placut e genul de baiat care pare rau pe dinafara dar de fapt se foloseste de asta doar ca sa isi ascunda adevarata fire.
    b. Nu stiu…depinde.Oricum din punctul meu de vedere pot insira si 200 de motive si tot as spune ca nu trebuie sa te sinucizi din cauza raului facut de altii.Trebuie sa te ridici si sa lupti.

  13. manole alina maria spune:

    1. Manole Alina Maria
    2.b.Pentru “Cele 13 motive” de Jay Asher: Dupa parerea mea , Hanna a facut un pacat divin prin sinucidere, nu ar fi trebuit sa se sinucida din cauza altora.

  14. Simona Husaru spune:

    Husaru Simona
    b. Sinuciderea nu este niciodata o optiune oricare ar fi motivele care te pot duce la aceast lucru. Cred ca Hannah insa a fost o fire slaba de inger poate de a recurs la aceasta optiune. Sunt tare curioasa care sunt motivele care au dus-o la sinucidere.

    Multumim pentru concurs >:D<

  15. Harja Cristina

    a. Personajul meu preferat este Jace, deoarece acesta reuseste sa ne aduca zambetul pe buze in orice situatie periculoasa s-ar afla cu ironiile lui la adresa celorlalti.

    b. Nimeni nu poate stii daca Hannah a facut un lucru corect, fiecare gandeste diferit in astfel de momente. Nu toti suntem la fel, unii sunt mai slabi decat alti, pun mai mult la suflet si probabil cand ajung sa decurga la un asemenea gest inseamna ca nu au mai rezistat. Chiar daca nici eu nu sunt de acord cu sinuciderea, cei care spun lucrul acesta nu au trecut prin momente critice (sau au trecut insa nu la intensitatea maxima incat sa cedezi). Multi critica decizia de a te sinucide, desi nu stiu ce a fost in sufletul persoanei respective. In concluzie, nu sunt de acord cu sinuciderea, insa niciodata nu as putea critica o persoana care a hotarat sa faca acest lucru.

  16. stanica georgiana
    b. nu am citit cartea, dar consider ca sinuciderea nu e o solutie pt rezolvarea problemelor. Mi-ar placea sa descopar care sunt cele 13 motive pt care cineva alege sa se sinucida…

  17. 1. Adela S.
    2. a) Cel mai mult mi-a placut de Clary, chiar daca uneori ma enerva la culme cu anumite chestii, pana la urma dovedeste terie de caracter, curaj si nu numai.

  18. Katherine spune:

    1. Dan Daiana
    2.a)Cel mai mult imi place Clary deoarece face orice pentru asi salva mama de la moarte.
    B) Oricat de grea ar fi viata trebuie sa treci peste toate „hopurile” si coborasurile ei. Hanna nu a facut alegerea corecta deoarece Dumnezeu a dat viata si numai el are puterea de a o lua inapoi.

  19. Katherine spune:

    1. Dan Daiana
    2.a)Cel mai mult imi place Clary deoarece face orice pentru asi salva mama de la moarte inclusiv riscandu`si viata.
    b) Viata are multe coborasuri si „hopuri”. Hanna nu a luat decizia corecta deoarece numai Dumnezeu are puterea de a lua viata. Daca viata ar fi numai cu bucurii atunci nu s`ar mai numi viata si paradis.

  20. Diana spune:

    1. Diana Gavrila
    2. b) Dupa parerea mea Hanna nu a luat decizia corecta. Niciun motiv nu este de ajuns pentru a te sinucide.

  21. laura8402 spune:

    Ionescu Laura
    b. Eu nu as putea niciodata sa iau in considerare sinuciderea ca raspuns ,indiferent despre ce problema ar fi vorba si de aceea consider ca nici Hannna nu ar fi trebuit sa ia acea decizie. La un moment dat in viata , probabil ca toti gasim niste motive care ne aduc suferinta, nefericire, insa nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca toti ne-am sinucide in astfel de momente.Probabil nu ar mai ramane nimeni in urma. Oricum, mi-ar placea sa descopar care au fost cele 13 motive ale ei si de aceea sper sa citesc aceasta carte cat mai curand.

  22. Carla♥ spune:

    Rofel Carla

    Particip pentru cele 13 motive:
    Dupa parerea mea Hanna nu a luat decezia corecta.Chiar daca nu am citit cartea si nu stiu prea multe,mi se pare ca o sinucidere nu iti rezolva probleme,ci din contra,aduce tristete celor dragi.Daca te sinucizi pur si simplu scapi de consecinte.Dar fiecare trebuie sa isi asume responsabilitatea sa treaca peste toate greutatile.Dar mi-ar place sa aflu adevaratele motive prin care Hanna s-a sinucis.

  23. iza4you spune:

    Nume: Ciofirdel Izabela

    1.Particip pentru Cele 13 motive.

    R:Nu cred ca cele 13 motive ar fi de ajuns sa-si ia viata.Pe care odata sfarsita nu o mai poti inapoia.Totusi sunt tare curioasa care sunt acelea.

  24. diaaanaaaa spune:

    Z. Diana
    “Cele 13 motive” de Jay Asher
    In viața pot apărea diferite/numeroase probleme care ne copleșesc pentru ca viața este dura si supraviețuiesc doar cei puternici. Eu cred ca Hannah nu trebuie sa-si ia viața, pentru ca fugind sau dispărând nu-ti rezolvi problemele, doar creezi probleme celor dragi. Indiferent de numărul (13=număr cu ghinion, te influențează negativ, poți gândi ca pe langa toate problemele pe care le ai, necazul tău este susținut(amplificat )si de acest nr cu ghinion)motivelor care au determinat-o sa facă asta, gestul ei este prostesc si egoist : „Viața este un dar. TREBUIE PRETUITA”.
    Sinuciderea nu este o solutie deoarece „DUPA FURTUNA, APARE SOARELE”.

  25. Bella spune:

    Nume :Oprea Gabriela Izabela

  26. Bella spune:

    Nume:Oprea Gabriela Izabela Particip pentru cele 13 motive ”Parerea mea este ca nu a meritat ca isi ia viata , eu stiu ce inseamna sa iti doresti cu adevarat sa mori , am avut peroiade foarte grele iar akm cand imi e mai bn ma intreb singura „”Cum ar fi fost daca in aceea zi m-as fi sinucis?” Daca atunci faceam acel lucru azi nu ma mai bucuram de tot ceea ce am.Deci tot ceea ce ai intr-o viata poti face din nou dar doar viata nu o mai poti avea din nou.

  27. Glamour spune:

    Nume: Cercaz Andreea
    Cartea dorita :Cele 13 motive
    Eu nu cred ca Hannah a facut alegerea buna sinucindu-se ,oricat de grave au fost cele 13 motive. Viata e plina si de rele si de bune.Toata lumea trece prin suisuri si coborasuri ,dar niciodata nu ar trebui sa atentam la viata noastra,oricat de dur si de crud ar fi motivul.Cu timpul ,viata ne invata sa trecem prin obstacole ,prinzand experienta, maturizandu-ne si invatand cum sa ne descurcam in anumite momente.Daca intalnim raul prin ‘calatoria’ vietii ar trebui sa stim ca ,desi lasa ‘urme’, el e trecator , nu persista si intotdeauna binele se va intoarce la noi . Eu cred ca solutia cea mai usoara prin care putem trece printr-o suferinta este asumarea responsabilitatii ,nu escapada din lumea celor vii.

  28. Anca A spune:

    Anca A
    a)Personaj meu preferat este Clary deoarece este o eroina puternica,neinfricata cu foarte multe probleme pe cap ce isi iubeste mama si face tot ce poate ca sa o salveze.

    b)Nu cred ca Hannah a facut alegerea potrivita deoarece viata este cel mai frumos dar si trebuie traita si cu bune si cu rele.Chiar daca sinuciderea pare teoretic o rezolvare a problemelor nu este asa, sinucigasii ar trebui sa se gandeasa la cei apropiati care vor suferi, se vor simti vinovati.

  29. Gabriel spune:

    Gabriel K.
    Pentru “Cele 13 motive” de Jay Asher:

    Suicidul este un subiect destul de greu de abordat si de sustinut. Depinde de fiecare in parte daca isi poate justifica suicidul sau nu, partea trista este ca persoanele cu astfel de ganduri sunt foarte greu de identificat, reusind sa isi ascunda foarte bine nelinistea sufleteasca – restul lumii afland uneori destul de tarziu adevarata fata a acelei persoane.

    Personal eu cred ca nu ar fi trebuit sa isi curme viata si ca trebuia sa isi rascoleasca si sa isi aranjeze un pic gandurile astfel incat sa nu mai fie afectata de evenimente de tipul care au pus-o la pamant – depinde acum de puterile fiecaruia in parte daca este in stare sa isi adune fortele si sa lupte in continuare – sunt sigur ca aceasta carte va spune o poveste foarte interesanta :).

  30. Sookie spune:

    a. Nume: Roman Diana Manuela

    b.
    pentru „Orasul de Sticla, de Cassandra Clare
    Personajul meu preferat este Clay, deoarece este o eroina imperfecta, iar aceste mici defecte ale sale o fac sa fie deosebita si unica. O mai admir pentru dragostea nemarginita afisata fata de mama sa si pentru curajul de care da dovada, in situatii extreme.

    pentru cartea „Cele treisprezece motive”, de Jay Asher.

    Uf, greu de raspuns la aceasta intrebare. Eu nu sunt obisnuita sa critic deciziile luate de cei din jurul meu, iar ceea ce este in sufletul unui om care decide sa isi puna capat vietii este greu de inteles de catre ceilalti. Nu sunt insa de acord cu suicidul, ca solutie la greutatile intampinate de-a lungul vietii. Nu asa se rezolva incercarile la care Dumnezeu ne supune, pentru a ne testa credinta. Se spune ca El nu iti da mai mult decat poti duce. Asa ca daca trecem prin situatii extrem de grele, inseamna ca El considera ca suntem suficient de puternici pentru a trece mai departe. Dumnezeu este cel care ne-a dat viata, El fiind si singurul in drept sa ne-o ia inapoi. Trebuie sa cautam sprijin la cei din jur, si sa incercam sa trecem peste situatiile dificile prin credinta.
    In concluzie, nu sunt de acord cu decizia Hannei, cred ca trebuia sa gaseasca taria de a merge mai departe.

    Hristos A Inviat! Sarbatori fericite!

    • Sookie spune:

      Pe cat am incercat sa fiu de atenta, tot s-a strecurat o greseala. Am „mancat” un „r” 🙂 . Deci personajul meu preferat din seria Instrumente mortale e Clary Fray si nu „Clay”. Scuze.

  31. Darkflayer spune:

    Nume:Vircan Issabel
    Pentru “Cele 13 motive” de Jay Asher.
    Consider ca oricat de greu ar fi pentru o persoana nu trebuie sa aleaga calea cea mai usoara pentru ca de celel mai multe ori aceasta cale se numeste disperare.Cred ca viata nu este usoara si ca mereu vor fi situatii cu care te vei confrunta si la care nu vei gasi asa de usor o solutie.Daca stam sa ne gandim poatealte persoane ar vrea mai mult ca orice sa aiba o viata normala chiar daca intervin obstacole decat sa aiba cine stie ce boala incurabila cu care se lupta zadarnic.Scopul este sa pretuim ce avem pentru ca este o singura viata care ni s-a dat si tot cel care ne-a dat-o va fi singurul care o va lua.
    Hristos A Inviat! Sarbatori fericite!

  32. nume giorgiana turcu
    a) pentru orasul de sticla: personajul favorit este tot Clary, fiindca e curajoasa, capabila se sacrificiu, accepta cu curaj ceea ce i se intampla si face orice pentu mama ei
    b) pentru cele 13motive:pot intelege situatia Hannei, dar nu sunt de acord cu ea, viata e un dar si trebuie traita, si daca ai nevoie dea jutor sau un umar desprijin, trebuie sa-l ceri, si nu in ultimul rand parinti sunt primii la care ar trebui sa apelezi, desi in adolescenta ei sunt cei mai evitati

  33. book27draws spune:

    Andries Cristina
    a) Personajul meu favorit este Clary pentru ca este perseverenta, draguta,desteapta,amuzanta,frumoasa,Clary da mereu dovada de curaj

  34. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana

    pentru Cele 13 motive:consider ca Hannah a procedat gresit. inteleg ca era foarte sensibila si suferea mult, dar viata merita traita oricate probleme ai intampina. viata e grea ,dar e si frumoasa, atunci cand vrea ea sa fie!

  35. M.Andra
    b.Nu cred ca a facut bine,deoarece viata are si momentele ei frumoase,si cred ca nu trebuia sa se dea batuta,trebuia sa lupte pentru viata 🙂

  36. Cristina spune:

    Cristina O
    Particip pentru cartea Cele 13 motive.
    Cu siguranta a te sinucide nu reprezinta o solutie. Este important sa fii puternic si sa infrunti situatia; daca nu poti trebuie sa cauti sprijin in familie, in prieteni si nu in ultimul rand un ajutor specializat. Sinuciderea nu aduce decat durere celor dragi, dar pune si o pata pe ‘reputatia ta’. Prin sinucidere te invinovatesti deci nu este o solutie.

  37. Teo spune:

    Seran Teodora
    a. Personajul meu preferat din ,,Instrumente mortale” este Clary, pentru ca este o fata curajoasa, luptatoare si face orice pentru mama ei.

    b.Nu am citit cartea ,,Cele 13 motive”, deci nu stiu motivele Hannei pentru care si-a luat viata, dar consider ca orice probleme avea, oricat de grave se puteau rezolva si nu trebuia sa recurga la sinucidere. Viata este un dar de la Dumnezeu si noi nu putem decide cand sa ii punem capat.

  38. klaudyu44 spune:

    Claudiu Sima
    b. Pentru Cele 13 motive,
    pai eu cred ca Hanna a facut un lucru gresit,si anume sa se sinucida,nu merita sa faci un asemenea lucru oricat de grave ar fi cele 13 motive pe care le-a avut,sa iti iei viata…pentru ce 😕

  39. mayabijoux spune:

    Crivac Maria Loredana
    a)Imi place foarte mult Jace, pentru ca seamana cu Damon, din JV. Amandoi ascund sub „rautatea” aratata, cu totul alte personalitati, si amandoi au niste replici care te dau pe spate. 😀
    b) Oricat de greu i-ar fi fost Hannei, prin oricate incercari ar fi trecut, nu trebuia sa se sinucida. Pentru orice problema se gaseste rezolvare, dar trebuie sa fii atent si cum pui problema. Apoi, dupa ce este rezolvata, nu ai satisfactie mai mare cand vezi ca ai trecut peste hopul care te impiedica sa mergi mai departe.

  40. Timea spune:

    B. Timea

    Personajul meu preferat din seria Instrumente Mortale este Jace. Chiar daca de multe ori este arogant, increzut, si de multe ori se comporta ca un nesimtit, are niste trasaturi si calitati care il fac irezistibil pentru orice fata. El este foarte haios, glumet, sexy, curajos si isi iubeste foarte mult familia adoptiva, si pe Clary.

  41. Larisa M spune:

    Nu stiu de comentariul meu nu apare 😐

    • Larisa M spune:

      Larisa Motora
      a. Personajul meu favorit este Will pentru ca imi place sarcasmul sau si caracterul sau.
      b. Nu cred ca Hanna a facut alegerea corecta, sinuciderea nu este solutia, oricat de grave ar fi cele 13 motive. Problemele se pot rezolva si in alte feluri.

  42. sandybook spune:

    Ramona M
    a) Personajul meu preferat din seria Instrumente Mortale este Clary Fray, deoarece reuseste sa dovedeasca mult curaj si o minte ascutita in situatiile extreme, este intuitiva si ii dovedeste continuu lui Jace ca il iubeste si ca este mai bun decat se considera el.
    b) Nu am citit cartea ,,Cele 13 motive”, in consecinta nu stiu motivele pentru care Hanna s-a sinucis, dar consider sinuciderea in general o dovada de lasitate. Orice situatie are o solutie, mai mult sau mai putin placuta, dar din care, cu siguranta, vei invata ceva. Cu atat mai mult mi se pare o mare prostie sinuciderea, cu cat mai tanar este sinucigasul. Repet, sinuciderea este o dovada de lasitate.

  43. B-Kitty spune:

    Monica V.
    a) Personajul preferat din Instrumente Mortale este Clary. Cum am mai zis: Buffy e de vina. Imi place sa vad personaje feminine puternice, capabile sa lupte cot la cot cu baietii. Care nu au nevoie de un Fat Frumos calare pe un cal alb dupa colt, gata sa ii sara in ajutor la
    nevoie.

    b) Nu am citit inca cartea, evident, dar din recenzii am inteles ca sunt probleme cu care adolescentii se intalnesc chiar foarte des. Raspunsul meu este nu: indiferent de motive atunci cand esti tanar sunt mult mai multe motive sa traiesti. Oricare ar fi problemele se pot rezolva, este greu sa lupti, dar la sfarsit se merita.

  44. Gheorghiev Alexandra spune:

    1.Gheorghiev Alexandra Ioana
    2.Nu a facut alegerea corecta Hanna,deoarece indiferent de orice lucru grav pe care l.ai face,sinuciderea nu este un lucru bun,sinuciderea iti dauneaza psihic si fizic.

  45. Andreea spune:

    Nume:Andreea T.
    1.Personajul meu preferat din ”Orasul de sticla” este Clary,deoarece face tot posibilul sa o protejeze pe mama ei.
    2.Desigur,Hanna nu a procedat corect,pentru ca sinuciderea nu reprezinta o rezolvare a lucrurilor.

  46. jacqlineveve spune:

    Nume: Andreea-Daniela N
    Orasul de Sticla-Personajul meu preferat este Jace. Imi place ca, desi, afiseaza o masca de baiat rau, este sensibil si inteligent. Iar replicile lui sarcastice sunt „delicioase”.
    Cele treisprezece motive-Nu sunt de acord cu alegerea facuta de Hanna. Din punctul meu de vedere, sinuciderea este o dovada de lasitate… modalitatea de a „scapa” de probleme a celor slabi.

  47. Dobre Ruxandra spune:

    Nume: Ruxandra D

    Cartea „Cele 13 motive”

    Cu siguranta Hanna nu a facut alegerea corecta cand a ales sa’si curme viata. Chiar daca a gasit cele 13 motive pe care ea le considera indeajuns de „bune” pentru a muri, ar fi trebuit sa se gandeasca la cat de multe motive ar fi putut gasi pentru a ramane in viata, dar, pentru a face asta, ea avea nevoie de ajutor, de prieteni, familie.
    Oricat de greu ar fi, oricat de mult am suferi, sinuciderea nu este o varianta, pentru ca, chiar daca iti opreste suferinta, nu e decat o dovata de slabiciune, lupta cu obstacolele fiind cea mai buna alegere, „raza de soare reusind sa se distinga in final printre norii negrii” , dupa problemele prin care trecem, avem parte de mult mai multa bucurie.

  48. BlackKat spune:

    Nume : Brinduse Andreea
    Nu cred ca Hanna a facut cea mai isteata decizie. Chiar daca a dat peste greu in viata si a gasit aceste 13 motive de a se sinucide,ei bine e o mare greseala. Trebuie sa lupti pentru a ajunge cineva….nu trebuie sa te omori din fiecare greutate peste care dai.Ai nevoie de vointa pentru a iti implini menirea.

  49. rossanadeea spune:

    Nume: Anisie Roxana Andreea
    A: Pentru cartea Orasul de Sticla – personajul meu preferat este Clary, deoarece este foarte curajoasa, puternica, draguta, amuzanta si isi iubeste foarte mult mama.
    B: Pentru cartea Cele Tre1spr3zece motive – Cu siguranta Hanna nu a facut o alegere buna cand s-a sinucis. La un moment dat tot ar fi reusit sa treaca peste stresul si greul din viata ei.

  50. Shadowbooks spune:

    Nume: Faur Sergiu Vlad
    Orasul de sticla: Nu am reusit sa citesc Instrumente Mortale dar dupa cate am auzit despre ea, cred ca personajul favorit ar fi Clary, deoarece pare a fi genul de fata puternica si curajoasa care nu se da inapoi de la nimic.
    Cele 13 motive: Nu cred ca Hanna a procedat corect, oricat de multe motive avea ca sa se sinucida, probabil ca daca statea sa se gandeasca mai bine, gasea probabil mai multe ca sa nu o faca [cum zice si un proverb pe spaniola: „Daca ai 100 de motive ca sa fii trist, gaseste 101 motive ca sa zambesti”

  51. geanyalexa spune:

    Nume : L.Geanina
    Orasul de sticla :personajul meu preferat este Clary pt ca este inteligenta si are mult curaj .

  52. Diana spune:

    Nume:Dumbrava Diana
    cartea:Cele 13 motive
    Nu cred ca Hannah a facut o alegere corecta pentru ca oricate motive a avut de a-si lua viata nici unul nu e mai mare decat darul de a trai.

  53. stephy2301 spune:

    Nume – Coman Diana
    Cele 13 Motive – Nu cred ca Hannah a procedat corect, pentru ca, oricata durere poate exista in viata cuiva, acesta trebuie sa faca fata. Sinuciderea este doar o dovada a faptului ca am fost invinsi de soarta, o dovada de lasitate. Trebuie sa luptam pentru a supravietui crudei realitati, nu sa ne lasam prada durerii.

  54. RainDrops spune:

    Andrada S.
    Cele 13 motive
    Eu nu am crezut si nu cred ca sinuciderea este o optiune. Poate daca as fi in depresie parerea mea ar fi alta dar as incerca sa ma confrunt cu ea. Nu cred ca avem vreodata motive suficiente pentru a ne sinucide. E excat ca atunci cand primesti un cadou de ziua ta si il arunci la gunoi.

  55. Elena Zaharia spune:

    Felicitari castigatprilor! Din pacate nu am participat.:(

Lasă un răspuns

