Recenzie „Evernight” de Claudia Gray

Am fost foarte incantata cand am auzit ca apare aceasta carte la editura Leda, deoarece mi-a amintit putin de “Academia vampirilor” de Richelle Mead, serie pe care am adorat-o.Dupa ce am terminat-o de citit am constatat ca intre cele doua serii exista cateva asemanari, dar in rest sunt complet diferite.

Primele 150 de pagini au fost…normale(adica fara fiinte supranaturale).Autoarea a descris viata obisnuita a unei adolescente :integrarea in noua scoala,cunoasterea noilor colegi si profesori, fiorii primei dragoste etc.M-a surprins faptul ca nici macar nu este mentionat cuvantul “vampir”.Cred ca autoarea a avut de gand sa il induca pe cititor in eroare, sa ii arate cum decurge viata adolescentilor care nu fac parte din lumea supranaturala si sa il faca sa intoarca fiecare pagina cu gandul ca acolo, cu siguranta, vor aparea vampirii.Ori asta ori a omis ceva.

Mi-as fi dorit mai mult ca autoarea sa fi mers pe ideea ca Bianca habar nu are ca la Academia Evernight invata adolescenti vampiri si sa nu stie nimic despre viata lor.Cred ca ar fi fost mult mai interesant sa afle pe parcurs despre acestia.

Rezumat:

Bianca este nevoita sa se mute la Academia Evernight, impreuna cu parintii sai, care sunt profesori.Dar aceasta mutare nu ii convine deloc si se gandeste ca parintii ei se vor razgandi daca incearca sa evadeze.Dar planul ei de evadare nu il includea si pe Lucas, un baiat chipes, care o face sa se razgandeasca si sa se intoarca la academie.

Desi la inceput, pentru Bianca este foarte greu sa se acomodeze cu noii profesori , cu noua colega de camera si cu prietenele acesteia, care nu sunt prea dragute, gandul ca il va revedea pe Lucas ii da curaj.

Curand intre ea si Lucas se creeaza o legatura stransa…pana cand Bianca il musca, incepandu-si astfel transformarea in vampir.Desi Lucas nu isi mai aminteste nimic despre “incident” si totul decurge normal intre el si Bianca, pana la urma descopera ce este de fapt Bianca.Si se pare ca Bianca nu este singura care ascunde ce este cu adevarat deoarece si Lucas ascunde ceva.

Cand adevarul despre Lucas iese la iveala, Bianca este pusa in situatia dificila de a alege intre Lucas si parintii sai.Dar oare alegerea pe care o va face va fi si cea corecta?

Citat:

„-Iti plac hamburgerii,nu?
-Ar trebui sa purtam o discutie serioasa despre momentele potrivite sau nu pentru palavrageala.La dineuri, da.Cu cinci minute inainte de o ambuscada a vampirilor, nu.
-Asculta-ma!Ai manca un hamburger daca ar exista riscul sa-ti traga un pumn in nas?
-Cum ar putea un hamburger sa-mi traga un pumn?
-Sa spunem pur si simplu ca ar putea.N-avem timp sa ne certam pentru metafore.Te-ai mai osteni sa-l mananci?Sau ai prefera altceva?”(Bianca&Lucas)

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: Claudia Gray
Traducere: din limba engleză de Ana-Veronica Mircea
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 352
Preț: 39.90 RON

Puteti comanda cartea de aici(click)

14 gânduri despre „Recenzie „Evernight” de Claudia Gray

  1. Irina Gabriela spune:

    in sfarsit! abia astept sa o citesc si eu 🙂

  2. -D- spune:

    sii eu!!!!!! imi straneste interesul

  3. Simona Husaru spune:

    Suna bine recenzia ta 😀 Si subiectul cartii desigur :)) Nu am fost atrasa la inceput de carte dar acum mi se pare interesanta 😀 Sper sa o pot citi si eu pana la vara.
    Mi-a placut citatul cu hamburger-ul :))

  4. diaaanaaaa spune:

    Suna interesant…e o carte pe care as citi-o cu placere.

  5. Miha Mihaella spune:

    Interesanta recenzia ta 🙂 . Cred ca o sa’mi iau cartea .

  6. Cristina spune:

    Si eu vreau sa fac rost de ea; e prea tare faza cu hamburgerul :))

  7. Shadowbooks spune:

    Abia astept sa pun mana pe ea.

  8. Elena Zaharia spune:

    Nu stiu ce sa zic. Vad numai vorbe de lauda despre carte.

  9. sabryy9ems spune:

    abea astept sa o citesc si eu. coperta e bestiala !

  10. Miha Mihaella spune:

    Chiar mi-as dori sa castig aceasta carte , dar nu am sanse 😦 .

Lasă un răspuns

