Leapsa!

Am primit leapsa de la Cyprian(multumesc:D)

1.Prenumele tau: Andreea
2.Culoarea preferata: albastru
3.Filmul preferat:”The hunger games”
4.Piesa preferata:in acest moment:Gotye – Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)
5.Ultima piesa ascultata Gotye – Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)

6.Prima recenzie facuta a fost recenzia cartii „Academia vampirilor” de Richelle Mead(aici)
7.Prima carte fantasy/YA citita:”Harry Potter si piatra filozofala” de J.K.Rowling
8.Ultima carte citita:”Moarta si inviata” de Kim Harrison
9.Cea mai tare carte citita pana acum:”Chimie perfecta” de Simone Elkeles
10.Ultima carte cumparata „Clubul V” de Kate Brian
11.Ultima carte primita (cadou/sponsorizare etc.)”Moarta si inviata” de Kim Harrison
12.Autorul/Autoarea preferata Richelle Mead
13.Caine sau pisica? Pisica
14.Biblioteca ideala [poza – necesara]

15.Cea mai buna continuare a unei carti „Initierea” de Richelle Mead
16. Cea mai proasta continuare a unei carti „Ratacire” de Lauren Kade
17.Vampiri sau Varcolaci? Vampiri
18.Filmul sau cartea? Cu siguranta cartea
19. Editura preferata. Categoric editura Leda
20.Cine va mai primi aceasta “Leapsa”? Oricine doreste poate sa o ia.

14 thoughts on “Leapsa!

  1. Elena Zaharia spune:

    Si mie imi place The Hunger Games:X. Frumoasa leapsa!

  2. Elena Zaharia spune:

    Si eu tot cu „Harry Potter” am inceput.

  3. -D- spune:

    Si eu ador Chimie Perfecta!!!
    Toata lumea ar trebui sa incerce sa o citeasca , e miinuuunaaata!

  4. -D- spune:

    Eu nu am reusit sa vad inca jocurile foamei:(

  5. Simona Husaru spune:

    Foarte tare leapsa😀😡 Mi-au placut intrebarile :D:D

  6. Cristina spune:

    Am cazut JF si da, ador Chimie Perfecta

  7. Miha Mihaella spune:

    Frumoasa leapsa , daca as fi avut timp mai mult acum ti-as fi rascups la intrebarile de la leapsa .

  8. Irina Gabriela spune:

    Am inceput sa citesc fantasy de la Amurg sau Semnul….oricum le citisem cam in aceeasi perioada …

  9. sabryy9ems spune:

    Iubesc Jocurile Foamei😡

Lasă un răspuns

