11 gânduri despre „„Jurnalele lui Stefan” de L.J.Smith

  1. sabryy9ems spune:

    Nu le-am citit, insa am vazut serialul. Poate o sa incerc o data si jurnalele vampirilor/ jurnalele lui Stefan. Defapt, e vreo diferenta? 😕

    • deea spune:

      Dap.Jurnalele vampirilor sunt total diferite fata de serial.
      Jurnalele lui Stefan „povestesc” cum a devenit Stefan vampir, bazandu-se pe serial.

    • ioana spune:

      eu am citit si jurnalele vampirilor si jurnalele lui stefan , dar cel mai mult imi plac jurnalele lui stefan in special sete de sange cand este descrisa moarte lui calli. e mare pacat sa nu le citesti sunt superbe

  2. Elena Zaharia spune:

    Da. Jurnalele lui Stefan sunt ca serialul. Jurnalele vampirilor sunt foarte diferite. 😀 Asa tin eu minte. Imi pare rau daca am gresit la ceva. 🙂

  3. Cristina spune:

    Norocul celor care nu le-am cumparat.

  4. Simona Husaru spune:

    Eu nu am citit aceste cart si nici nu stiu daca le voi citi.. nu sunt chiar pe gustul meu. Lectura placuta celor care vor cumpara ultimele exemplare 😀

  5. Irina A spune:

    Le am deja…Pacat ca nu merge toata seria pe acelasi fir (al serialului sau cel initial al celor 4 volume)

  6. Miha Mihaella spune:

    Am aflat si eu curand de acest blog , insa , daca stai bine sa te gandesi , cartea + transportul este pretul ei din librarie .

  7. roxxy spune:

    nu le gasesc nici aici cele trei volume din jurnalele lui stefan….unde dau de ele?

Lasă un răspuns

