Recenzie „Moarta si inviata” de Kim Harrison

“Moarta si inviata” a fost o lectura placuta si usoara, din care nu au lipsit replicile amuzante, rasturnarile de situatie sau actiunea.

Un minus pe care i l-am gasit a fost faptul ca a avut prea putine pagini.Mi-as fi dorit sa aiba mai multe pagini pentru a afla mai multe despre personaje,actiune etc.De asemenea mi-as fi dorit ca Josh sa apara mai mult, el fiind unul dintre personajele mele preferate.

M-a amuzat faptul ca Madison incearca “sa impace” lumina cu intunericul, dar nu ii prea reuseste ,iar conflictele dintre Nakita si Barnabas sunt din ce in ce mai multe, iar Madison este prinsa la mijloc.Iar daca va placea Grace, ingerul pazitor, nu lipseste nici ea si nici cantecelele ei.

Rezumat:

Nu este deloc usor sa fii cronometror al intunericului!Tot ce isi doreste Madison este sa fie o adolescenta normala si sa aiba propriul ei corp si nu o iluzia lui, creata de o amuleta.Desi este cronometrorul intunericului si din cand in cand trebuie sa trimita spintecatori care sa omoare oamenii care au ganduri intunecate, Madison crede in liber-arbitru si in schimbare.

Prima ei misiune este un adolescent care are de gand sa creeze un virus care va omora oamenii din spitale.Desi la inceput lui Madison i se pare o misiune foarte usoara nu este deloc asa!Barnabas este de aceeasi parere ca si ea:sa il convinga pe adolescentul respectiv sa nu mai creeze virusul.Dar pot fii ei atat de convingatori incat sa il faca sa isi schimbe parerea?

Pe de alta parte, Nakita nu este deloc de aceeasi parere si vrea sa il spintece.Si de parca nu era destul, Ron este cu ochii pe Madison asteptand sa faca un pas gresit.

Va reusi Madison sa il convinga pe adolescent sa alega o alta cale sau va fi spintecat de catre Nakita?

Detalii:
Format: 13 x 20 cm
Autor: Kim Harrison
Traducere: din limba engleză de Laura Blebea
Editura: CORINT JUNIOR
Aparitie: 2012
Numar pagini: 256
Preț: 36.90 RON

Puteti comanda cartea de aici(click).

10 thoughts on “Recenzie „Moarta si inviata” de Kim Harrison

  1. Addicted spune:

    Desi parerile legate de serie sunt impartite poate in viitor o voi citi.

    • deea spune:

      La inceput este foarte dificil sa intelegi despre ce este vorba(ma refer la primul volum), dar dupa aceea este ok.Inainte de a citi „Moarta si inviata” am recitit primul volum si l-am inteles mult mai bine decat prima data cand l-am citit.

      Ideea este originala, dar ar fi fost mult mai bine sa aiba mai multe pagini.

    • Irina A spune:

      Da, intr-adevar. N-am luat primul volum dar probabil il voi lua cand voi avea mai mult timp de citit.

  2. Simona Husaru spune:

    Suna bine recenzia ta insa inca nu stiu daca ma va atrage aceasta serie. Sa vedem cand o voi citi😀

  3. Cristina spune:

    Sunt sigura ca si volumul doi imi va placea; abia astept sa o citesc. Imi place recenizia ta si m-a facut si mai curioasa.

  4. sabryy9ems spune:

    Frumoasa recenzie. Oh god, imi doresc cu disperare volumul asta!!!!!!!!!!!

  5. Elena Zaharia spune:

    Foarte frumoasa! Faci o treaba minunata!🙂

  6. Irina A spune:

    Buna recenzie🙂 … poate la timpul ei voi citi si eu seria

  7. Miha Mihaella spune:

    Frumoasa recenzia , pacat ca nu am niciun volum din serie .

Lasă un răspuns

