Ce mai e nou?(7)

Noutatile saptamanii 30.04~6.05 sunt:

A.Precomenzi&aparitii noi:

1.Pana pe 1 mai puteti precomanda „Uneori, sub clar de luna” de Heather Davis(continuarea cartii „Nu plange sub clar de luna”).Mai multe detalii aici(click)

B.Promotii:

1.Libraria online Libris are in continuare o super oferta: 50 de titluri au 50% reducere(seria „Academia vampirilor” de Richelle Mead,”Sange albastru” de Melissa de la Cruz etc.)Pentru a afla mai multe detalii click pe imaginea de mai jos

2.Pe elefant.ro pana pe 5.05 cateva carti au 30% reducere(in aceasta promotie intra si „Divergent” de Veronica Roth,”Eu sunt numarul patru” de Pittacus Lore etc)Pentru mai multe detalii click pe imaginea de mai jos.


3.
La Nemira cei care sunt nascuti in luna aprilie primesc o reducere de 50% pentru orice comanda.

4.Tot pe elefant.ro pe 2 si 3 mai toate cartile beneficiaza de o reducere de 23%

5.La Libraria Online Libris:

7 gânduri despre „Ce mai e nou?(7)

  1. Elena Zaharia spune:

    Eu mi-am precomandat-o. Acum trebuie doar sa o mai astept sa soseasca. 🙂 Sper sa fie frumoasa!

  2. Irina A spune:

    Tentanta tare promotia de la Libris.

  3. Irina A spune:

    Pacat ca nu-s nascuta in aprilie ;))

  4. Elena Zaharia spune:

    Nu ai nici rude sau ceva de genul nascute in aprilie?

  5. Miha Mihaella spune:

    Ce atre oferta de la nemira , pacat ca nu am pe nimeni in aprilie .

  6. Cristina spune:

    Eu sunt chiar in mai :))

Lasă un răspuns

