„Fantomele ne ştiu toate secretele” de Megan Crewe din 29 mai impreuna cu revista BravoGirl!

 

„Fantomele ne stiu toate secretele” aka „Mai las-o moale cu fantomele” va aparea, in editie de chiosc, impreuna cu revista BravoGirl pe 29 mai.

 

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt fantomele. Nu sunt deloc complicate, poţi avea încredere în ele, plus că pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi.

Asta până când Tim, cel mai popular elev din şcoală, îi descoperă secretul şi, spre marea ei surpriză, îi cere ajutorul. Să fie aceasta cea mai bună ocazie pentru Cass să se împrietenească din nou cu cei vii…?

 

Un debut literar frumos, care vorbeşte despre pierderi şi suferinţă, violenţă şi durere, şi despre cum să te descurci când singurii tăi prieteni sunt fantome. – JUSTINE LARBALESTIER

E minunat scrisă, are personaje cu care cititorii se pot identifica, iar dialogul este impecabil. – TEENS READ TOO

 

13 gânduri despre „„Fantomele ne ştiu toate secretele” de Megan Crewe din 29 mai impreuna cu revista BravoGirl!

  1. jacqlineveve spune:

    Super! Ce mult ma bucur sa aud ca cei de la Leda s-au hotarat sa o publice si in editie de chiosc 😀

  2. fara sa fiu rea..mi s-a parut slabuta..era un subiect care merita sa fie dezvoltat mai bine..

    • deea spune:

      Da ar fi fost mult mai buna daca dezvolta subiectul mai mult

      • Cristina spune:

        Hmmm, Andreea, ma gandesc ca fiind prima ei carte nu a fost totul foarte reusit, dar cu timpul o sa reuseasca sa se perfectioneze, zic eu. Poate daca era o serie foarmata din 3 carti putea dezvolta subiectul cum trebuie, dar, in rest, a fost o lectura usoara si placuta de citit; parerea mea.

      • deea spune:

        Aici ai dreptate:daca erau mai multe volume cu siguranta dezvolta subiectul cum trebuie.

        Din cate am inteles celalata serie a ei este foarte buna.

      • Cristina spune:

        Asa am auzit si eu. E posibil ca pe viitor sa fie publicata si la noi deoarece autoarea face deja parte din portofoliul celor de la Leda si..niciodata nu se stie. Eu una, sunt tare curioasa in privinta celelaltei carti.

      • deea spune:

        Si eu la fel.Mai ales ca vor fi 3 carti(parca)

  3. Cristina spune:

    Foarte frumos din partea celor de la Leda, eu insa am cartea in editie Hardcover si sunt bucuroasa ca este asa. Oricum cei care nu o au trebuie sa o cumpere si sa nu lase sansa sa scape. La un asemenea pret e si pacat.

    • deea spune:

      Si eu o am tot in editie hardcover.

      Le prefer mai mult pe cele hardcover.

      • Cristina spune:

        Am mai multe hardcover si, sincer m-am obisnuit cu ele asa. Arata bine cand sunt mai mari si imi place mult cand au coperta groasa.

      • Miha Mihaella spune:

        Cele in editie de chios mi se rup la cotor , cel putin mie asa mi se intampla . Ca tin cartea prea strans in mana .

  4. Miha Mihaella spune:

    Dabia astept sa apara :X , chiar mi se pare super :X .

  5. El Kosta spune:

    Nu imi place deloc faptul ca au schimbat titlul 😦

Lasă un răspuns

